Skip links

هدف طراحی یک سایت گردشگری

تمرکز بر عکس ها

بعد از صفحه اول و اصلی وب سایت شما، مهم ترین راهی که شما با مهمان های بالقوه خود ارتباط برقرار می کنید عکس های شما است. عکس های با جزییات و کیفیت بالا توجه افراد را به خود جذب می کند و احتمال اینکه یک بازدیدکننده یک اتاق را رزرو کند بالا می برد. گالری شما باید سرریز از جالب ترین قسمت های هتل نظیر: استخر، باغ، مرکز تجاری، سالن بدنسازی، رستوران ها، نمای داخلی اتاق ها، سالن مراسم های خاص، راهروها و طراحی جذاب داخلی هتل، داشته باشید.

جزییات اتاق

هرچه بیشتر بتوانید حس خوب را با داده ها و اطلاعات مناسب در مهمان های احتمالی ایجاد نمایید، آن ها اطمینان بیشتری به رزرو کردن یک اتاق می کنند. گالری عکس هایی از طراحی داخلی اتاق ها به همراه ابعاد اتاق، انواع تخت خواب ها، نمای اتاق، چشم اندازها و امکانات رفاهی و تفریحی آن داشته باشید. لیستی از هر نوع اتاق داشته باشید و اتاق های خاص را از هم جدا کنید. اگر شما باعث شوید که مهمان ها اتاق ها را آسان تر با هم مقایسه کنند آن ها می توانند قادر به انتخاب اتاق ها براساس ویژگی هایی باشند که برای آن ها مهم تر و دارای اولویت است.

موقعیت

برای بسیاری از افراد موقعیت، کلیدی ترین عامل در تصمیم گیری مبنی بر اقامت در یک هتل است. نقشه باجزییات و کاملی در ارتباط با هتل خود فراهم کنید. حتما از ابزارها و نقشه های آنلاین استفاده نمایید که کار کاربران را ساده تر می کند.

بخش رزرواسیون

زمانی که بحث به رزرو توسط مهمان ها می رسد بخش رزرواسیون آنلاین شما بسیار نکته کلیدی و مهمی است. باید سریع و یافتن آن آسان باشد. باید دارای محیط کاربری مدرنی باشد که به طور کامل با ظاهر و طراحی وب سایت شما ترکیب شده باشد.

نتیجه گیری

طراحی وب سایت یک هتل یک سرمایه گذاری ضروری و حیاتی است و زمان انتخاب یک طراح برای وب سایت هتل تان، انتخاب طراحی که تجربه کار در ایجاد وب سایت برای هتل ها را دارد تفاوت بسیاری ایجاد می کند چون آن ها در رابطه با ساختار منو و فرآیند رزرو کردن تجربه دارند و می توانند تعیین کنند چه چیزی مهم است و چه چیزی نیست.طراح باید یک سری شاخص های خاص را رعایت کند، نه تنها عناصر کاربردی بلکه همچنین عناصر روانشناسی و زیباشناسی. طراح خوب تاکید بر مفید بودن محصول دارد، بدون توجه به انجام هرچیزی که می تواند باعث شود این تفکر از فکر کاربر دور شود.

بسیار بسیار بسیار مهم است که قبل از طراحی به ابزارهای مهم بازاریابی اینترنتی توجه کنید. مطمئن هستم که نمی خواهید به تنهایی از وب سایت حرفه ای خود لذت ببرید پس حتما قبل از طراحی با کسانی که تجربه های موفق در بازاریابی و به خصوص بازاریابی اینترنتی دارند مشورت کنید و براساس اهداف عالی تان، کسب و کارتان را رونق ببخشید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag