Skip links
گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

چرا به یک وب سایت نیازمندیم ؟

وقتی درمورد اینترنت صحبت می شود باید حتما این موضوع را در نظر بگیرید که حاکم اصلی اینترنت رسانه های اجتماعی می باشند و ممکن است از خود بپرسید: “آیا به یک وب سایت نیاز دارم؟” پاسخ مثبت است، و من اینجا هستم تا دلیل آن را به شما بگویم.

در سال ۲۰۱۹، ۷۰ تا ۸۰ درصد از مردم قبل از بازدید از شرکت/خرید، در مورد شرکت‌ها به صورت آنلاین تحقیق می‌کردند، حال اگر وب سایت نداشته باشید مشتریان زیادی را از دست می دهید. و جهان در حال حرکت به سوی خرید و فروش آنلاین می باشد. حال خود بگویید آیا داشتن وب سایت مهم می باشد یا خیر؟

 

چرا به یک وب سایت نیازمندیم ؟

اگر هنوز متقاعد نشده اید و در مورد مزایای وب سایت ها نسبت به پروفایل های رسانه های اجتماعی کنجکاو هستید، ادامه مطلب را بخوانید! در اینجا پنج دلیل نهایی وجود دارد که چرا شما در سال ۲۰۲۳ به یک وب سایت نیاز دارید.

داشتن وب سایت شما را حرفه ای جلوه می دهد و اعتماد را افزایش می دهد.

اگر وب سایت شما خیلی هم بزرگ باشد ولی وب سایت خوبی نداشته باشید یا اصلا وب سایت نداشته باشید، بدون شک اعتماد اکثریت مردم را از دست می دهید. یک صفحه تمیز و مدرن که به طور منظم به روز می شود و در موتورهای جستجو ظاهر می شود، اعتبار آنی را افزایش می دهد. مشتریان بالقوه بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان در اختیار خواهند داشت. حال ما در عصر ارتباطات هستیم و نداشتن وب سایت بسیار معنای بدی می تواند داشته باشد.

حتی کوچکترین کسب و کار یا سازمان محلی به یک وب سایت نیاز دارد – از یک سایت ساده یک صفحه ای برای یک فروشگاه بسیار بزرگ تا کسب و کاری کوچک یا حتی مسجد محله.

 

فقط کافی است که عکسی از شما با مشخصات شما در اینترنت باشد. اینستاگرام یا هر شبکه اجتماعی دیگری. حتی ساخت اکانت به اسم شخص دیگر در شبکه های اجتماعی ایرانی نیز هیچ کار خاصی ندارد و هرکسی می تواند انجام دهد. بنابراین، یک وب سایت کسب و کار حرفه ای شرکت شما را به گونه ای مشروعیت می بخشد که هیچ کانال رسانه اجتماعی دیگری این کار را نمی کند.

فکر کنید که تازه میخواهید کسب و کار خود را شروع کنید، حال بهترین کار برای نشان دادن خود به کارفرماها، ساخت وب سایت و گذاشتن نمونه کارهای خود در آن می باشد.

یک وب سایت تجاری مشتریان بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و با گذشت زمان اعتبار شما را افزایش می دهد.

وب‌سایت‌های بهینه‌سازی شده می‌توانند در صفحه اول جستجوی Google ظاهر شوند و مشتریان جدیدی را جذب کنند که به‌طور خاص به دنبال شما نبودند، اما فقط در حال تحقیق در مورد یک موضوع بودند. احتمال اینکه شخصی به وب سایت شما برخورد کند بسیار بیشتر از نمایه رسانه های اجتماعی است. در کنار اینها، اگر وب سایت شما مقایسه بشود. یعنی شروع کار شما و پیدا کردن رقیب که همین نیز می تواند نشان دهنده رونق کسب و کارتان باشد. مشاغلی رونق دارند که مشتری هایشان در حال افزایش است. حال در نظر بگیرید که در تمام رسانه های اجتماعی نیز باشید، ولی باز مهم ترین قسمت که وب سایت می باشند را ندارید، چطور مردم باید به شما اعتماد نمایند.

 

اگر روی تبلیغات گوگل یا اینستاگرام سرمایه گذاری می کنید، می توانید ترافیک را مستقیماً به وب سایت خود هدایت کنید. در صفحه، سرنخ‌های شما تمام جزئیات را برای خرید آگاهانه و یک فراخوان برای ایجاد انگیزه در آنها خواهند داشت. صفحات با فرم‌های بازشو داخلی و اعلان‌های فشار وب، بازدیدکنندگان وب‌سایت را تشویق می‌کنند که در تماس باقی بمانند و برگردند.

یک وب‌سایت ۲۴ ساعته، هر روز از سال، از هر نقطه‌ای در سراسر جهان در دسترس است – که باعث می‌شود کسب‌وکار شما حتی پس از ساعات کاری در ذهن مشتری بماند. وب سایت ها دسترسی شما را گسترش می دهند و بدون وقفه شما را تبلیغ می کنند.

 

چرا به یک وب سایت نیازمندیم ؟

ایجاد وب سایت خود بسیار ساده تر و کم هزینه تر از آنچه شما انتظار دارید است.

اگر فکر می کنید که برای ایجاد یک وب سایت خیره کننده، باید یک متخصص طراحی وب با فن آوری باشید، یا تیمی از مهندسان و یک طراح وب حرفه ای در شماره گیری سریع داشته باشید – خوشحالم که بگویم – کاملا اشتباه می کنید.

حتی اگر اینکار را به ما بسپارید با کمترین هزینه می توانید بهترین نتیجه را بگیرید.

نمی گوییم ایجاد وب سایت آسان است. اما نیازی هم در کل نیست که خودتان اقدام کنید. ما می توانیم در کمترین زمان ممکن بهترین وب سایت را برای شما بسازیم بدون اینکه نیازی به کد نویسی داشته باشید. حتی می توانیم هاست و دامنه را نیز برای شما مشخص کنیم. یک وب سایت کاملا واکنش گرا که در هر دستگاهی بهینه باشد.

 

خیلی ها هم می گویند که می توان با هوش مصنوعی هم وب سایت ایجاد کرد. ولی بهتر است از راه های درست و نرمال پیش روید.

در مورد هزینه‌ها، اگر asanweb.net را انتخاب کنید، می‌توانید یک وب‌سایت همراه با ویژگی‌های ضروری بازاریابی ایمیلی داشته باشید، همه کاملاً رایگان. به‌علاوه، دسترسی محدودی به ویژگی‌های ممتاز ما مانند اتوماسیون، پاسخ‌دهی خودکار، قیف‌ها، چت‌ها و موارد دیگر با حداقل هزینه ممکن در ماه دارید.

 

ما وب سایت را به سادگی برایتان می سازیم و بصورت کامل برایتان توضیح میدهیم که چطور وب سایت خودتان را استفاده کنید.

 

یک وب سایت به شما کنترل کامل بر تمام رسانه را می دهد.

این دلیل دو طرف دارد. اولین مورد آزادی بیان شما در یک وب سایت است. شما نمی توانید حضور خود را با بودن در رسانه های اجتماعی  تماما قوی تر از قبل کنید. هرچه که زمان پیش رود و شما در رسانه های اجتماعی مشهور تر شوید. باز با گذشت زمان، هنوز فقط صاحب یک صفحه یا کانال در آن رسانه ی اجتماعی هستید و بهترین راه برای حضور پرشور تر داشتن وب سایت می باشد.

 

آزادی مطلق طراحی به شما فرصتی می دهد تا برند خود را به شیوه ای منحصر به فرد ارائه دهید و صدا و شخصیت آن را به نمایش بگذارید.

حال این سوالات را جواب دهید. آیا صفحه اجتماعی بهرام رادان در اینستاگرام با صفحه ی اجتماعی شما تفاوت خاصی در نوع شکل و ظاهر دارد؟

چرا به یک وب سایت نیازمندیم ؟

کنترل تصویر شما در یک صفحه وب فقط مربوط به گرافیک و چیدمان نیست. شما تصمیم می گیرید که چه چیزی را در آنجا منتشر کنید، بنابراین اگر نظرات آنلاین جالب، توصیه های مشتری، ویدیوها و غیره دارید، همه آنها می توانند فضای سایت شما را به اشتراک بگذارند.

 

اگر یک گالری یا نمونه کار دارید، این فرصتی است که آن را به روشی خلاقانه به نمایش بگذارید. شما می توانید هر زمان که بخواهید هر چیزی را در یک وب سایت دوباره طراحی و تغییر دهید.

طرف دیگر “کنترل کامل” این است که یک صفحه وب رسانه متعلق به شما است. شما مجبور نیستید از قوانین همیشه در حال تغییر پلتفرم های اجتماعی پیروی کنید، و در حالی که خود پلتفرم ها می آیند و می روند.

کدام یک از این شبکه های اجتماعی را بیاد می آورید؟

وی چت، وایبر، یاهو مسنجر، فیس بوک و فیس نما؟ دیدید همه اینها در حال تغییر همیشگی هستند. بعضی هایشان را دیگر حتی نسل جدید ندیده اند. شبکه های اجتماعی همیشه در حال تغییر هستند. مثلا در مورد جنگ تبلیغاتی تیک تاک و اینستاگرام چیزی شنیدید؟ چند سال پیش بعد از ساخت اینستاگرام، چینی ها اینستاگرام خود را ساختند به نام تیک تاک. در کمتر از دو سال در تمام دنیا کاربران تیک تاک ۳ برابر اینستاگرام شدند، بطوری که اینستاگرام مجبور شد که رویه خود را در اینترنت کاملا تغییر دهد. حال در نظر داشته باشید که شما بیست سال پیش یاهو مسنجر و یک وب سایت داشتید. حال در نظر داشته باشید که هردو را هنوز هم دارید. وب سایتتان فقط به تغییر شکل و جزئیات دارد، در حالی که یاهو مسنجر شما دیگر تقریبا کاربردی ندارد.

وب سایت شما می تواند برای همیشه فعال بماند. همچنین، هر کاربر اینترنتی می تواند بدون ایجاد حساب کاربری با وب سایت شما تعامل داشته باشد.

اینها فقط بخشی از مزایای داشتن وب سایت بود. پس هر بیزنسی که دارید برای پیشرفت آن حتما به ساخت وب سایت بپردازید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag