Skip links

انتظارات از نسخه موبایل سایت شما

دانستن انتظارات از نسخه موبایل سایت شما بسیار مهم و ضروری و کاربردی است .

نکات مهم در تجربه کاربری وب سایت های موبایل

۱. ۹۶ درصد کاربران تلفن هوشمند، با سایت های مواجه شده اند که برای موبایل، طراحی نشده اند. پس شما اگر وب سایت خود را بهینه سازی نکرده اید بسیار عقب هستید.

۲٫ ۶۷ درصد کاربران، ترجیح می دهند، از سایت های موبایل محور(موبایل فرندلی یا ریسپانسیو ) خرید کنند.

۳٫ ۷۴ درصد کاربران، در صورت موبایلی بودن، دوباره به سایت بر می گردند. ( نرخ بازگشت بازدید کننده یکی از مهمترین نکات تاثیر گذار بر موتور های جستجو و نیز افزایش فروش شماست )

۴٫ از طرف دیگر، ۷۹ درصد کاربران که به خواسته های خود در سایت های غیر موبایل نمی رسند، در سایت های دیگر، به دنبال اطلاعات دلخواه می گردند.این یعنی از دست دادن مشتری.

۵٫ به علاوه، ۵۲ درصد کاربران، بیان کرده اند که تجربه بد موبایل، باعث شده است، تمایل کمتری به استفاده از خدمات و محصولات شرکت پیدا کنند.

۶٫ و حتی اگر کاربران از تجارت خوششان بیاید، ۵۰ درصد کاربران، کمتر از خدمات و محصولات شرکت دارای سایت غیر موبایلی، استفاده می کنند.

۷٫ ۴۸ درصد کاربران، بیان کرده اند که سایت های دارای بهینه سازی کم برای موبایل، باعث آزار و عصبانیت آنها شده است. ۳۶ درصد فکر می کردند که زمان خود را هدر داده اند.

۸٫ ۴۸ درصد کاربران که گزارش کرده بودند، سایت شرکت، عملکرد خوبی در تلفن های هوشمند ندارد، فکر می کردند، این مسئله از عدم توجه شرکت به تجارتش، ناشی می شود و برای مشتری ارزشی قائل نیستند.

بهترین تجربه های کاربری از وب سایت های موبایل باعث موارد زیر شده است :

۱٫ ۷۶ درصد کاربران، بعد از بازدید سایت موبایل، به دنبال خرید و یا هر نوع همکاری با تجارت شما می روند. ( البته فعلا )
۲٫ ۶۱ درصد کاربران، بر روی کلیدهای هدایت کننده (call to action) در سایت موبایل کلیک می کنند؛ ۵۴ درصد دیگر، به شرکت ها، ایمیل می زنند.
۳٫ ۵۳ درصد کاربران دوست دارند، برنامه ها را از سایت موبایلی دانلود کنند.
۴٫ ۴۸ درصد کاربران، بعد از مشاهده سایت موبایلی، به صفحه های شبکه های اجتماعی تجارت ها، سر می زنند.
۵٫ ۴۱ درصد کاربران، دوست دارند، فیلم را در سایت موبایلی، تماشا کنند.
۶٫ ۷۸ درصد کاربران، دوست دارند، تنها به چند کلیک، اطلاعات دلخواه را پیدا کنند. همین درصد از کاربران، به دنبال، بار جست و جو(Search bar) هستند که به راحتی پیدا شده و قابل استفاده است.
۷٫ ۷۶ درصد کاربران به سایت موبایلی تجارتی نیاز دارند که در اسکرین(صفحه) کوچک، بهتر قرار می گیرد. ۶۴ درصد آنها، بیان کردند که بهتر است، تنها به بالا و پایین اسکرول کنند، تا چپ و راست.
۸٫ ۶۹ درصد کاربران، دوست دارند، کلیدهای بزرگتر را در سایت ببینند که انگشتانشان، بتواند راحت آنها را لمس کند.
۹٫ ۷۴ درصد کاربران، دوست دارند سایت های موبایلی تمیز و موثر(قابل استفاده)، به نظر برسند.
۱۰٫ ۷۴ درصد کاربران، بیان کردند که بهتر است به سایت کاملا غیر موبایلی بروند، تا سایتی که کمی برای موبایل بهینه سازی شده است.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag