Skip links

بازاریابی محتوا

با توجه به تحقیقات گسترده ایی که صورت گرفته ، نزدیک به ۴۰۰ شرکت بازاریابی حرفه ای راه خود را از سمت بازاریابی هایی مثل b2b و دیگر نوع بازاریابی موجود ، به سمت بازاریابی محتوا کج کرده اند ، در حال حاضر استخدام بازاریابان محتوا در این شرکت ها ، بازاری داغ را به راه انداخته است ، این موضوع ، دلیلی محکم برای پر اهمیت بودن محتوا می باشد .

زمانی که صحبت از بازاریابی اینترنتی در بین محافل می شود ، بازاریابی محتوا جایگاهی ویژه ای کسب کرده است ، حتی جایگاهی فراتر از بازاریابی با موتورهای جستجو . امروزه مهمترین روش بازاریابی الکترونیکی، بازاریابی محتوا نام گرفته است.

اما آیا واقعا می دانید بازاریابی محتوا به چه معناست؟

به درج محتوای تازه ، منحصر به فرد و بروز ، و منتشر کردن آن در وبلاگ ها و وب سایت ها ، بازاریابی اینترنتی می گویند ، البته درج محتوای منحصر به فرد هم میتواند آسان باشد و هم سخت ، ولی بستگی به دانش و تجربه شما دارد که بتوانید مشتریان خود را با استفاده از مطالب منحصر به فرد ، جذب نمائید! .

article_image_one_160.jpg

هم اکنون ۸۲ درصد شرکت های حرفه ای بازار یابی اینترنتی در حال استخدام ، بازاریابان محتوا می باشند . امروزه بازاریابی محتوا در صدر جدول بازاریابی و به ترتیب بازاریابی موتورهای جستجو ، روابط عمومی و پیام های بازرگانی در صدا و سیما در رتبه های بعدی قرار دارند. این را هم فراموش نکنید که امروزه شرکت های بازاریابی ، یک سوم ، بدوجه مالی خود را به بازاریابی محتوا اختصاص داده اند.

بازاریابی محتوا از چندین وجه بسیار حائز اهمیت می باشند:

  • باعث افزایش فروش بیشتر می شوند
  • نام تجاری شما ، شهرت زیادی را کسب خواهد کرد
  • و باعث بهبود در نتایج موتورهای جستجو و بنابراین افزایش ترافیک سایت می شود.

نتیجه گیری :
بازاریابی محتوا امروزه سهم بسیار مهمی در رقابت بین بازاریابان کسب کرده است ، همچنین نشر محتوای منحصر به فرد و اشتراک گذاری آن برای همگان باعث شهرت عنوان تجاری شما می شود.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag