Skip links

۷ راه برای ساخت محتوای فوق العاده

چه محتوا در خانه و یا چه در یک سازمان و یا آژانس کاری ایجاد شود، زمانی خواهد رسید که ایده های خلاقانه برای محتواهای جالب و جدید کمیاب خواهد شد.در طول تاریخ همیشه کسب و کارهای کوچک تصمیمات استراتژی شان را در مورد بازاریابی محتوا در مقایسه با بازاریابان شرکت های بزرگ، آرام تر و پس از بررسی تمام جوانب به طور کامل می گرفتند.

اما با توجه به تکامل قابل توجه سئو در سال های گذشته، این موضوع واضح تر شده است که کسب و کارهای کوچک احتیاج به یادگیری چگونگی استفاده از کتاب های الکترونیکی، راهنماهای مقایسه ای و دیگر تکنیک های بازاریابی محتوا برای ماندن در رقابت برای کسب رتبه را دارند.

۷ نکته بازاریابی محتوا برای کسب و کارهای کوچک

۱٫ یک تقویم بازاریابی محتوا بسازید

داشتن یک تقویم که یک استراتژی برای محتواسازی را به ثبت میرساند، یک راه فوق العاده برای اطمینان از ایجاد محتوا آن هم در زمان مشخص است اما این استراتژی اغلب نادیده گرفته میشود. ۶۱ درصد از بازاریابان می گویند که بزرگترین مشکلشان با ایجاد محتوا این است که این پروسه وقت گیری است اما طبق گزارشات تنها فقط ۴۴ درصد از بازاریابان از این استراتژی در کارشان استفاده می کنند.
ایجاد و کنار هم قراردادن یک تقویم از محتوا برنامه ریزی شده برای هر ماه، گام نخست فوق العاده ای است که باعث ایجاد زمان برای استراتژی بندی، تفکر، ایجاد و انتشار یک محتوای خوب و برنامه ریزی شده شود.

article_image_one_199.jpg

۲٫ درک کنید که چه چیزی بهتر کار میکند

قبل از تحقیق از سایت های دیگر برای الهام گرفتن، سعی به درک و یا فهمیدن ویژگی های محتوا که در گذشته کار شده است بکنید. با مراجعه به گوگل آنالیز و ابزار وب مستر، صفحات پربازدید و کلمات با جستجوی بالا یا همان کلمات کلیدی را مورد بررسی قرار دهید تا بفهمید که چه محتواهایی بهترین جواب را گرفته اند.آمارهای اجتماعی نیز می تواند محتواهایی را که به خوبی مورد استقبال قرار گرفته شده اند را به شما نشان دهند. عملکرد رسانه اجتماعی را هم مورد بررسی قرار دهید، آن هم با استفاده از سرویس هایی مانند AddThis که قابلیت اشتراک گذاری در وبلاگ با ردیابی اطلاعات را داراست.
سرویس های دیگری که استفاده از آنها راحت است، وجود دارند از جمله داشبورد که اطلاعات در مورد تعداد اشتراک گذاشته شده ها را به نمایش میگذارد و clickbacks که همین قابلیت را داراست. فهمیدن این روشها به شما کمک خواهد کرد که از این موضوع اطلاع یابید که چه موضوعات و استراتژی هایی در گذشته جواب داده اند و به شما کمک میکند که چه محتواهایی را در آینده انتخاب کنید.


۳٫ روش های اجتماعی برای برداشت اخبار را بشناسید

رسانه ی اجتماعی همچنین در ارائه ایده ها برای موضوعات در زمان واقعی هم مفید است. نوشتن محتوا در اطراف موضوعات پرطرفدار یا برداشت اخبار و استفاده از اخبار، بسیار باعث کمک کردن به ارائه ی محتوای با ارزش برای مردمی که به صورت فعال به دنبال آن هستند، میشود. توییتر موضوعات پرطرفدار را در مدتی در خدمت کاربرانش قرار می دهد و فیس بوک هم همچنین در اوایل سال جاری این را برای کاربرانش مهیا کرده است. برای مشاهده ی بیشتر و دقیق تر از موضوعات پرطرفدار، Trendsmap یک فضای صمیمی از اخبار پرطرفدار را مهیا می کند که بر روی نقشه با اطلاعاتی از توییتر مشخص شده است. محتوا را افزایش دهید آن هم با پرداختن به طرف های مختلف داستان، یک موضع بحث برانگیز را انتخاب کنید یا آن را با رسانه های مختلف از جمله فیلم ها و تصاویر تکمیل کنید.


۴٫ یک بررسی را به وجود بیاورید

با یک بررسی ساده اخبار را به وجود بیاورید. درک موضع مشتریان در مورد یک موضوع در یک صنعت باعث ارائه ی مواد و مقالات و تصاویر میشود. این به احتمال فراوان در لینک دهنده به محتوا و ایجاد شهرت به عنوان یک منبع اصلی داده ها در این حوزه نتیجه خواهد داد.


۵. از محتوای تصویری استفاده کنید

در حالی که بسیاری از افراد در سئو بر روی متن هایی که موتورهای جستجو می توانند بهتر قبول کنند، تمرکز کرده اند، محتوای قابل مشاهده یا همان محتوای بصری برای خوانندگان بسیار جذاب تر است. مخاطبان به طور طبیعی با محتوای بصری بسیار هیجان زده اند، به گونه ای که ۹۰ درصد اطلاعاتی که وارد مغز می شوند بصری هستند و محتوا که با بهره گیری از تصاویر ۹۴ درصد بیشتر از آنهایی که از تصویر استفاده نمی کنند مورد بازدید قرار می گیرد.
در یک بررسی که توسط بازاریابان انجام شد مشخص شد که تصاویر ساده ترین راه برای تولید محتوا است. ایجاد تصاویر به همراه متن بر روی آن، با تحقیقاتی که در حال حاضر بر روی محتوا در حال انجام است، نشان می دهد که می تواند بسیار موثر باشد و یا بهره گیری از تجارب دیگر اشخاص و پیاده سازی آن بر روی یک وبلاگ هم می تواند راه خوبی باشد. بازدیدکنندگان را با اضافه کردن تصاویر ثابت یا متحرک GIF به مطالب نوشته شده، درگیر کنید.


۶٫ یک وبلاگ ویدئویی را راه اندازی کنید

یکی دیگر از راههای آسان برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا و به صورت مداوم، ساخت ویدئو است. ۷۸ درصد از مردم می گویند که آنها هر هفته به صورت آنلاین ویدئو تماشا می کنند و ۵۵ درصد می گویند که هر روز به صورت آنلاین تماشا میکنند.شروع کردن به ساخت یک وبلاگ ویدئویی آن چنان هم وقت گیر و پرهزینه نیست، ویدئوهای کوتاه بهتر جواب می دهند و همچنین این هم بسیار راحت است که با یک وب کم شخصی ویدئوی مورد نظر را فیلم برداری کرد.ویدئو برای وبلاگ ها نیازمند ویرایش کمی هستند، اگر تنها این موضوع اهمیت دارد و شما می توانید ویدئوهایتان را به سرعت به یوتیوب ارسال کنید. طبق مطالعه و تحقیقات فراوان محتوای ویدئویی باعث کمک ۷۳ درصدی به شما می شود و همچنین مشتریان را راضی می کند تا محصولات شما را خریداری کنند.


۷ . استفاده از محتواها به شیوه ای دیگر

اگر پیدا کردن یک موضوع و انجام تحقیق برای آن بیش از حد وقت گیر است، یک مجموعه از محتوا که از قبل در اطراف یک موضوع مشخص ایجاد شده است، بسازید. مطالب را به همراه یک تیم ساده و مهم جمع آوری کنید، مانند “اطلاعات ساخت وبسایت” و آن را با یک پست مکمل وبلاگ جمع آوری کنید. این روش یک بسته ی با ارزش از موضوعات برای خوانندگان می سازد که درک و فهمیدنش هم بسیار آسان تر است.
یکی دیگر از راههای استفاده از محتوا به شکلی دیگر این است که به محتواهای گذشته دوباره سری بزنیم و آنها را با دانش خود بروز رسانی کنیم. اطلاعات جدید به طور مداوم در حال مطالعه و بررسی قرار دارد که به راحتی میتوان آن را به عنوان آپدیت به یک پست تازه ادغام داد.

نتیجه گیری

بازاریابی محتوا در حال حاضر یک جزء لازم و مهم از سئو است و این روش با ترکیب کردن مخاطبان جدید و موجود جواب خواهد داد و همچنان تشویق به اشتراک گذاری که راه خوبی است. برای کسب و کارهای کوچک، این سخت است که همیشه در رقابت باقی بمانید هر چند مشکل است که ایده ها را بر یک پایه منسجم ایجاد کنیم. درک استراتژی های محتوا که در گذشته جواب داده اند و تنوع بخشیدن در رسانه ها که به وسیله شما به وجود آمده است بسیار برای تاکتیک های شما مفید است، آن هم برای ماندن در رقابت مداوم در ساخت محتوا.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag