Skip links

۱۰ تکنیک طراحی سایت برای جذب مشتری

این روزها طراحی فروشگاه اینترنتی در زمینه های مختلف بسیار رواج پیدا کرده است و قطعا یکی از اصلی ترین دلایل طراحی فروشگاه اینترنتی افزایش فروش است. اما چگونه میتوان بازدید سایت را افزایش داد و مخاطبان را به مشتری تبدیل کرد ؟

نکته قابل توجه این است که مخاطبان برای اولین بار فقط به قصد مقایسه کالاها و برندها به جستجو می پردازند و ممکن است وارد سایت شما بشوند،در این مرحله طراحی سایت کاربرپسند و داشتن خدمات ویژه باعث جذب مخاطب میشود و در مراحل بعدی وی را به مشتری سایت شما تبدیل میکند. مطالعات نشان داده است که مخاطبان ۹ ثانیه برای مطالعه ویژگی های برند و کالای شما زمان صرف خواهند کرد و ۸ ثانیه از این ۹ ثانیه صرف مشاهده ویژگی های بصری سایت شما می شود. از طرفی مطالعات نشان میدهد که ۷۵ درصد از مخاطبان براساس طراحی سایت شما، برند شما را قضاوت خواهند کرد. در نتیجه شما با داشتن فروشگاه اینترنتی با طراحی مناسب به سادگی میتوانید مشتریان وفادار جذب کنید . در ادامه ۱۰ گلچین طراحی سایت برای جذب مشتری را برایتان گردآوری کرده ایم، با ما همراه باشید.

۱- رنگ
تغییر رنگ دکمه های Call-to-Action, CTA از سبز به قرمز می تواند به افزایش فروش سایت شما کمک کند. گزارش ها حاکی از ۲۱ درصد افزایش فروش در نتیجه این تغییر رنگ است. در جای دیگر گزارش هایی از افزایش ۶٫۳% میزان فروش با تغییر رنگ دکمه های CTA از سبز به زرد ارائه شده است. جالب است که بدانید رنگ قرمز و سبز برای افراد کور رنگ به سختی قابل تمایز می باشند. در هنگام انتخاب رنگ این موارد را نیز به خاطر داشته باشید: خانم ها به رنگ های آبی، بنفش، سبز، و مردان به رنگ های آبی، سبز و سیاه تمایل بیشتری نشان می دهند. رنگ های نارنجی و قهوه ای هم کمترین توجه را به خود جذب می کند.

۲- ویدئوها
تولید ویدئو ها می تواند به افزایش فروش منجر شود. میزان افزایش فروش در سایت های مختلف متفاوت است ولی گزارش هایی از ۱۴۴ درصد افزایش فروش در تجارت های B2B وجود دارد. توجه داشته باشید که ویدئو ها نیز مانند محتوای متنی باید جذاب و کاربر پسند باشد تا به تواند تاثیر مد نظر را بر مخاطب داشته باشد. با توجه به اینکه کاربران ایرانی اغلب از موبایل به تماشای وب می پردازند کد های ویدئو را با HTML5 که توسط گوشی های اندرویدی، IOS و ویندوزی قابل اجرا است درج کنید و حجم ویدئو را برای کاربران مشخص کنید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag