Skip links

۷ راز تولید محتوای پربازدید

خیلی اوقات با توجه به تجربه کاری با افرادی مواجه میشوم که از عدم بازدید مطالب وب سایتاشان متعجب و ناراحت هستند. آنها میگویند روزانه مطالب مرتبط و مفیدی را در سایتشان وارد کرده ولی بازخورد مورد نظر را ندارند. اما چرا؟

مسئله مهم در بحث تولید محتوا وب سایت درک سلیقه و خواسته های مخاطبان است. تحقیقات نشان داده است که اکثر افراد در ابتدا نگاهی کلی به مطالب صفحه باز شده می اندازند و اگر در این نگاه اجمالی نظرشان جلب نشود،صفحه را میبندند.با توجه به این موضوع در این مقاله به شما نکات کوچک اما تاثیرگذاری را میگوییم که با توجه به آنها میتوانید مطالب پر بازدیدی را تولید کنید.

۱٫ به فاصله میان پاراگراف ها توجه کنید
چند راه آسان برای خوش خوان تر شدن مطلب تان وجود دارد. حتی مطالب پیچیده هم در صورت وجود فضاهای خالی زیاد بهتر خوانده می شوند. در هر پاراگراف بخشی از یک ایده را، کوتاه – حداکثر در سه، چهار خط – شرح دهید. سعی کنید بعضی از پاراگراف ها را در قالب یک جمله بگنجانید.

۲٫ از تکنیک لیست سازی و تکه تکه کردن محتوا بهره بگیرید
تکنیک لیست سازی کار انتقال پیام به مخاطب را راحت کرده و به آنها این امکان را می دهد که با یک نگاه ساده و مرور کلی تمامی اطلاعات را دریابید. لیست هایی که با استفاده از این تکنیک ساخته می شود به جهت ظاهر متفاوتی که دارد، می تواند توجه مخاطب را به سادگی جلب خود کرده و در یکنواختی متن تنوع ایجاد می کند. لیست سازی را می توانید با استفاده از علائمی چون نقطه تو پر مشخص کنید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag