Skip links

۱۲ ایده برای افزایش فروش اینترنتی

به طور کلى واژه تجارت الکترونیکى اشاره به معاملات الکترونیکى مى نماید که ازطریق شبکه هاى ارتباطى انجام مى پذیرد.خرید ازطریق اینترنت یک نمونه از مثال تجارت الکترونیکى مى باشد صورتحساب نیز به طرق مختلف ازجمله بصورت نقدی، پس از تحویل جنس، واریز وجه به حساب بانکى فروشنده، postal money orderو یا ازطریق کارت اعتبارى مى تواند پرداخت شود.

در این بخش دوازده ایده مختصر برای به کار انداختن تخیل بازاریابی ارائه می شود :

– ایجاد تنوع برای مشتریان دائمی

بهترین اتفاق که ممکن است برای سایت شما روی دهد آن است که مشتریان دایماً از آن بازدید و مرتبًا از آن استفاده کنند. برای این کار هر چند وقت یک بار محتوای سایت خود را تغییر دهید. نکته های هفتگی ارائه کنید یا هر ماه به شکلی متفاوت به معرفی محصولاتتان بپردازید. هر روز نقل قول یا جمله جدیدی بیان کنید.

– سایت خوش ساخت و مرتب طراحی کنید .
انباشتن مطالب بسیار در صفحه اول سایت مشتریان بالقوه را فراری می دهد. صفحه اول را آنقدر ساده طراحی کنید که با یک نگاه بتوان مطالب آن را درک کرد. مهمترین مطلب سایت خود را مشخص کنید و آن را در مرکز و جلو قرار دهید و سایر مطالب را پشت دکمه ها و مستطیل های قابل کلیک بگذارید.

article_image_one_51.jpg

– خلق محتوایی فوق العاده
برای موفقیت در هر بازاریابی اینترنتی لازم است که سایتی با محتوای جالب و حاوی اطلاعات سودمند ایجاد گردد. بگذارید مشتریان برای بازدید به سمت سایت شما بیایند.

– درج اطلاعات سودمند
رویکرد و استراتژی برای ایجاد ترافیک و دستیابی به بازدیدهای بسیار ارزشمند مکرر مستلزم ارائه اطلاعات سودمند و رایگان بدون در نظر گرفتن محدودیت های سخت است.
نگذارید جستجو در سایت شما حالتی بسیار پیچیده بیابد .

– سایتی طراحی کنید که تمام مراحل خرید را به طور کامل داشته باشدتمام مراحل خرید را تحت پوشش قرار دهید.

– بررسی و گشت و گذار در سایت خود را دشوار نکنید .

– هرگاه مناسب دیدید، از پخش تصاویر همزمان استفاده کنید .
اگر اساساً پخش تصاویر ویدئویی همزمان با کار شما مرتبط و سودمند است از آن بهره ببرید ذزیرا به جذابیت سایت شما می افزاید اما به خاطر داشته باشیم تا بازدیدکنندگان علاقه مند بتوانند روی آن کلیک کنند نه به شکلی اجباری.
مرتبط شدن با سایت های دیگر
در یکی از خدماتی که به مشتریان عرضه می کنید صفحه ای را به لینک ها اختصاص دهید. لینکهای مناسبی به خدمات سودمند، تهیه کنندگان محصولات و منابع اطلاعاتی جمع آوری نمایید و مطمئن شوید که همه آنها کار می کنند.

– استفاده از پیشنهادهای تبلیغی در صفحه اول
آیا مایلید به افرادی که از طریق سایت شما تا آخر ماه بعد محصول شما را بخرند، تخفیف ویژه، نمونه رایگان یا کالای تشویقی جالب به صورت هدیه به مشتریان اهدا کنید؟ اگر مایلید این پیشنهاد را در جایی جالب توجه روی صفحه اصلی سایت خود قرار دهید و منتظر نتیجه بمانید.

– در هر جایی که ممکن است نشانی اینترنتی خود را ارائه کنید .

– قرار دادن تبلیغات پلاکاردی خود در سایت های دیگر .

– درخواست بازخور .


بگذارید کاربران به شما بگویند که کدام بخش سایتتان را گسترش یا کاهش دهید. مشتری همه چیز است.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag