Skip links

۶ تاثیر هدف بر فروش

پردرآمد ترین افراد از قبل می دانند که درآمد روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه آن ها چه خواهد بود. فروشندگان برجسته همگی هدف گرا هستند و هدف گرایی با موفقیت در ارتباط است. آنها می دانند که برای رسیدن اهدافشان در فروش باید روزانه چند بار با مشتری احتمالی تماس بگیرند. آن ها حتی می دانند با پولی که دریافت می کنند چه خواهند کرد. برای همه ی این موفقیت ها باید دقیقا برنامه ریزی کرد.

اگر هدف نداشته باشید و هدف تان دقیق نباشد گویی در هوای مه آلود تیر اندازی می کنید. بهترین تیر انداز نیز در هوای مه آلود نمی تواند به هدف بزند! او هدف را نمی بیند و این طبیعی است که به هدف نزند. اهداف مضحک به شما انگیزه نمی دهد. هدف باید جاه طلبانه اما قابل دسترس باشد. اهداف غیر واقع بینانه از انگیزه شما کم می کند. اگر هدف غیر واقع بینانه باشد با اولین چالش و دشواری دست از کار خواهید کشید.

۱- مکتوب کنید

اگر هدف مکتوب باشد، احتمال رسیدن به آن۱۰۰% افزایش می یابد. آن را بنویسید و نگران نباشید! حتی اگر به آن نرسید گام موثری خواهید برداشت. هدف نوشته شده را در جایی نصب کنید که هر روز آن را ببینید. اگر هدف سالانه مشخص باشد تقسیم بندی آن به اهداف فصلی، ماهانه، هفتگی، روزانه و ساعتی کار سختی نخواهد بود. این موضوع باعث می شود که اهداف بزرگتر به اهداف کوچکتر تقسیم شود و رسیدن به هر هدف کوچکتر انگیزه شما را برای رسیدن به هدف بزرگتر قوی تر خواهد کرد.

article_image_one_525.jpg

۲- فعالیت هایتان را دقیق تر مشخص کنید

چه فعالیت هایی شما را به هدفتان نزدیک می کنند؟ آن را مشخص کنید. تعیین کنید که روزی چند ساعت باید کار کنید، هر ساعت چند تماس بگیرید و هر ساعت چند مذاکره انجام دهید. فکر آن نباشید که برخی روزها نا موفقید. روزهایی خواهند آمد که موفقیت شما چند برابر خواهد شد.

۳- هدف یعنی هیجان هر آغاز

اگر هدف باشد برنامه و فعالیت را در پیش دارد. گاه موفقیت حاصل از این هدف گذاری انفجار آمیز است. گاه ممکن است شما از هدفتان پیشی بگیرید. مکتوب کردن هدف باعث می شود که هدف در ذهن نیمه هوشیار شما جای بگیرد. این جای گیری در ذهن قدرتی از خود ایجاد می کند و شما ار نسبت به فرصت ها و امکانات پیرامون تان گوش به زنگ می کند و این موضوع به شما ایده هایی در برنامه ریزی فروش می دهد. ذهن نیمه هوشیار کمک می کند که در مذاکرات بهترین واژگان را استفاده کنید، واژگانی که هرگز قبلا فکرش را هم نکرده بودید. فروشندگان گاه فقط از ۱۰% توان خود استفاده می کنند. ذهن نیمه هوشیار کمک می کند که شما از ۹۰% بقیه نیز کمک بگیرید. فکر کردن به اهداف به شما انگیزه می دهد و شما را از شکست های موقت دور می کند.

۴- اشتیاق داشته باشید

برای رسیدن به اهداف خود چندین دلیل بیاورید. هر چه دلایل برای رسیدن به هدف بیشتر باشد کمتر مایوس می شوید. اگر یک دلیل برای موفیت داشته باشید زود مایوس می شوید. اگر ۱۰ دلیل برای موفقیت داشته باشید احتمال مایوس شدن کمتر می شود. اگر ۱۰۰ دلیل برای موفقیت داشته باشید هرگز مایوس نمی شوید.

۵- متعهد باشید

اصلی ترین دلیل برای موفقیت تعهد برای هدف گذاری است. هدف گذاران متعهد حتما موفق خواهند شد. این عمل ذهن نیمه هوشیار و فرا هوشیار را فعال می سازد. این موضوع باعث می شود که ما افرادی را به سمت خود جذب کنیم که می توانند ما را برای رسیدن به اهدافمان یاری کنند.

۶- تصویر ذهنی

تصویرسازی وقتی با هدف گذاری همراه شود مهم ترین و قدرتمند ترین مهارت ها را شکل می دهد. خود را انسان موفق تجسم کنید. خود را موجودی آرام، قدرتمند و مطمئن در نظر بگیرید. تصور کنید وقتی به دیدار مشتری می روید او مشتاقانه به حرف های شما گوش می دهد. تلقین مثبت موجب فعال کردن ذهن نیمه هوشیارتان می شود.

آغاز کنید شما بهترین هستید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag