Skip links

راهکارهای افزایش بازدید سایت

با توجه به این که الگوریتم های گوگل همواره در حال پیچیده شدن هستند، برای بهبود بازدید وبسایت ها نیاز است که فاکتورهای بیشتری را در نظر بگیریم. امروز برخی از مهمترین مواردی که وبسایت معتبر MOZ برای بهبود وضعیت سئو بیان کرده را در اختیارتان قرار می دهیم. اگر هنوز از ارزش محتوا در وبسایت خبر ندارید و یا نمی دانید باید چه مواردی را در وب سایت خود اصلاح کنید، تا پایان همراه اسان وب بمانید.

۱-توضیحات متا تگ ها

در صفحات متنی وب سایت شما بخشی به عنوان توضیحات متا وجود دارد و این توضیحات توسط ربات های گوگل چک می شود، مطمئن شوید که از این بخش بهترین استفاده را می کنید و خالی رها نمی شود.توجه داشته باشید بهینه سازی متا تگ های سایت یکی از فاکتور های مهم سئو بوده و می باشد.

۲- آدرس صفحات در وب سایت

مطمئن شوید که URL ها در سایت مپ سایت که شامل تمامی آدرس صفحات سایت میباشد، وجود دارند و اگر این موضوع را تا به حال در نظر نداشتید، هرچه سریع تر برای اصلاح آنها قدم بردارید.

۳- انکور تکست

برای بهبود کارایی بازدیدکنندگانتان و در نهایت بهتر شدن وضعیت سایت در موتورهای جستجو، باید از انکور تکست ها استفاده کنید و این انکور تکست ها باید کاملا نرمال بوده و با وبسایت شما هم خوانی داشته باشند. انکور تکست ها دکمه هایی هستند که مخاطب را به هدفش می رسانند؛ برای مثال تنها کافیست که روی دکمه بنویسید “برای خرید محصول اینجا کلیک کن”. به طور کلی وجود دکمه call to action اهمیت زیادی دارد.

۴- اهمیت محتوا در سئو

همچنان وجود محتوای خوب در وب سایت تاثیر زیادی دارد که ما برخی نکته های مفید را برای بهتر شدن محتوا، قبلا در مطلب آخرین ترفندهای سئو ۲۰۱۸ بیان کردیم.

۵-ریسپانسیو بودن سایت در موبایل

همواره ریسپانسیو وبسایت خود را در موبایل و تبلت در هنگام طراحی سایت در نظر داشته باشید زیرا این موضوع بسیار بسیار مهم است و در صورت مشکل، شما مخاطبانی که از موبایل به وبسایتتان می‌آیند را از دست می دهید. 

 

راهکارهای افزایش بازدید سایت

 

۶-محتوای مختلف

آیا شما از انواع محتوا برای بهبود وبسایت خود استفاده می کنید؟ برای مثال آیا در سایت شما ویدئو وجود دارد؟ اگر تا حالا به این موضوع توجه نکردید فرصت را غنیمت شمارید و از همین حالا به فکر باشید.

۷-سرعت صفحات وب سایت

سرعت لود شدن صفحات باید به صورت مکرر چک شود و اگر متوجه شدید که سرعت صفحات کم است باید این موضوع را در محتوا (حجم تصاویر) و بخش هاستینگ جستجو کنید.

۸-دکمه اشتراک گذاری

مطمئن شوید که مخاطبان شما می توانند تمامی صفحات وب سایتتان را با دوستانشان به اشتراک بگذارند پس حتما دکمه share یا اشتراک گذاری را در وبسایتتان فعال کنید.

۹-اهمیت عنوان در مطلب

عناوین مطالب h1 و h2 و h3، هستند و اهمیت بسیار بالایی دارند. اطمینان حاصل بفرمایید که از این عناوین به صورت کامل و صحیح استفاده کرده اید.

۱۰-پاسخ به سوالات مخاطبان

وب سایت شما در هر زمینه‌ای که باشد باید سعی کنید خود را به جای مخاطبتان قرار داده و به سوالاتش پاسخ بدهید، به صورتی که دیگر لازم نباید مخاطب از شما سوال بپرسد. 

 

فاکتور های سئو

منتظر راهکارهای سریع و آسان بعدی ما باشید. 

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag