Skip links

چیدمان در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

چیدمان در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید طوری باشد که امکان نقد و بررسی کالا  و مقایسه محصولات، اطلاع از نظرات کاربران در مورد محصول ،راحت و سریع در اختیار کاربران و بازدید کنندگان از وب سایت قرار گیرد.

با ارائه خوب مطالب در بخش نظرات و نقد و بررسی کالا و … می توانید انگیزه کاربر را  برای خرید از وب سایتتان افزایش دهد. در زمان چیدمان در طراحی سایتفروشگاه اینترنتی باید بخش اضافه کردن  محصول به سبد خرید را به صورت آسان برای کاربر طراحی و پیاده سازی کرد و  قرار دادن روش های پرداخت مختلف و ایمن  در وب سایت یکی دیگر از مهمترین عوامل از موفقیت فاکتور چیدمان در فروشگاه آنلاین است.
صرفه جویی در زمان هم یکی دیگر از دلایل استقبال مشتریان از خریدها و فروشگاههای اینترنتی است. در نتیجه توجه به عامل چیدمان در فروشگاه آنلاین و بهره گیری از طراحی وب سایت حرفه ای می تواند باعث جلب رضایت مشتریان شود و منجر به افزایش فروش شود.
توجه به چیدمان و شیوه اختصاص دادن فضای وب سایت به محصولات مختلف و متفاوت برای هر دسته بندی، یکی از روش های افزایش فروش در فروشگاه های آنلاین است، که چیدمان در این فروشگاهها  به عنوان یکی از مهمترین عوامل در فروش و افزایش فروش به شمار می رود.
همانطور که در یک فروشگاه فیزیکی که به صورت حضوری خرید می کنید اصولی مثل انتخاب مناسب ردیف و ستون قفسه ها برای قرار دادن اجناس، چیدن اجناس مرتبط در کنار هم و … در میزان فروش مهم است و مورد توجه قرار می گیرد، که با توجه به آن چیدمان در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با ضرورت زیادی  صورت می گیرد.


عملیات طراحی وب سایت از دو بخش جمع آوری اطلاعات و نگارش مطالب محتوایی و چیدمان تشکیل می شود.
چیدمان در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی به بخش بندی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاص دارد. پس از تدوین و تنظیم مطالب محتوایی ، ارایه آن ها در قالب های تعریف شده و جایگاه های مناسب به قسمت چیدمان در فروشگاه آنلاین مربوط می شود و میزان رضایت بخشی آن به عنوان یک شاخص مهم برای موفقیت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین به شمار می رود. بنابراین بهره گیری از ترتیب و ترکیب اصولی بخش ها، صفحه ها و مطالب از مهمترین شاخص ها در چیدمان فروشگاه آنلاین است و سبب کاربری آسان و افزایش مشتریان سایت می شود.

توجه به چیدمان و شیوه اختصاص فضاها به محصولات مختلف و متفاوت  یکی از روش های افزایش فروش در فروشگاه های اینترنتی است. چیدمان در فروشگاه آنلاین به عنوان یکی از همترین شاخص ها و عوامل در فروش و افزایش فروش به شمار می رود. همانطور که در یک فروشگاه فیزیکی اصولی همچون انتخاب مناسب ردیف و ستون قفسه ها برای قرار دادن اجناس، چیدن اجناس مرتبط در کنار هم و … در میزان فروش مهم است و موردتوجه قرار می گیرد، چیدمان در فروشگاه آنلاین هم از مواردی است که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لحاظ می گردد.

اگر که مایل هستید وب سایتی در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت و مشاوره با شرکت طراحی سایت رایان تماس بگیرید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag