Skip links

نظرهای پست – روش های موثر دریافت نظر در پست های وب سایت

بعد از طراحی سایت مد نظرتان ، بخش های متفاوتی از وب سایت برای هر شخص مهم می باشد. در این مقاله به روش های مختلف دریافت نظر و کامنت در پست های وب سایت می پردازیم.

با توجه به اهمیت افزایش بازدید از وب سایت و همچنین افزایش میزان سود خود از طریق سایت ایجاد مطالب مفید و مرتب توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

قرار دادن مقالات پشت سر هم نیازمند دریافت بازخورد می باشد که در این مقاله  می خواهیم شما را با هفت روش دریافت نظر و کامنت در پست های وب سایت آشنا کنیم.

  • قرار دادن بخش آسان نظرات(comment): حتما تا بحال با وبلاگها و یا وبسایت هایی رو دیده اید که برای بخش ثبت نظر نیاز به عضویت در سایت است و یا برای ثبت نظر خود  باید عملیاتی را انجام دهید. چنین کاری یکی از بزرگ ترین اشکالاتی است یک وب سایت می تواند داشته باشد بنابراین بهتر است برای قرار دادن کامنت یا همان نظرات کاربران، از آنها بخواهید که نام و ایمیل خود را وارد کند و برای نظر دهی در خصوص مطلب مورد نظر ثبت نام الزامی نباشد.
  • دعوت از بازدیدکنندگان و خوانندگان برای ثبت نظر: شما می توانید از خوانندگان مطالب وب سایتتان دعوت کنید تا نظرات خود را درج کنند.برای انجام اینکار می توانید سوالی را راجع به متن بپرسید برای مثال می توانید از جملاتی مانند:( آیا نکته ای در مطلب توجه شما را به خود جلب کرد؟ لطفا آن را در بخش نظرات، با ما در میان بگذارید ) استفاده کنید.
  • برقراری ارتباط با سایر وب سایت ها: شما میتوانید با شناختن افرادی که در حوزه فعالیت شما در اینترنت کار می کنند می توانید به توسعه ارتباط با آن ها بپردازید ، به عبارتی با نظر دادن در سایت یکدیگر می توانید اینکار را انجام دهید.
  • ایجاد room برای درج پاسخ خوانندگان: در پست ها و مطالبی که طولانی هستند بهتر است بخشی را در نظر بگیرید که کاربر مطمئن شود پس از اتمام پست حتما میتواند نظر خود را درج کند. میتوانید پستی را در ادامه مطلب خود قرار دهید که کامل کننده آن باشد و تمام جزئیات را در آن درج کنید در نتیجه کاربر براحتی میتواند تشخیص دهد که میتواند نظر دهد یا خیر.
  • پاسخ به نظرات کاربران را فراموش نکنید: سعی کنید به طور مرتب به بخش نظرات سر بزنید و جواب نظرات را بدهید در غیر این صورت کاربران خود را از دست خواهید داد.
  • حذف کامنتهای اسپم (spm): کامنتهای اسپم میتوانند مشکل آفرین باشند.اگر پست شما دارای کامنت اسپم باشد بدین معناست که شما حتی یک بار هم نظرات را نمیخوانید. که این برای خوانندگان مقالات جذاب نخواهد بود.
  • ارسال ایمیل با دوستان: در صورتی که هیچ کامنتی دریافت نکردید از دوستان خود بخواهید تا به مطالب شما نظر دهند.

با استفاده از روش های بالا می توانید افراد بیشتری را به وب سایت خود جلب کنید و همچنین با استفاده از نظرات ، پیشنهادات و انتقادهای آن ها در بهبود بخشیدن کیفیت سایت خود استفاده نمائید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag