Skip links

فواید طراحی سایت – مهمترین فایده طراحی سایت نسبت به سایر تبلیغات

 فواید طراحی سایت نسبت به نوع دیگر تبلیغات می توان از مهمترین آن نام برد، که در دسترس بودن و یا به عبارتی آنلاین بودن همیشگی آن است. همه می‌دانند که تبلیغات چاپی دیداری و شنیداری محدود به یک مقطع زمانی و مکانی است و خدمت رسانی به صورت ۲۴ ساعته برای این نوع تبلیغات تعریف نشده است. در ادامه به بررسی انواع تبلیغات برای بازاریابی مشتریان می پردازیم و عملکرد آنها را در مقطع زمانی و در مکان های مختلف و عملکرد فواید طراحی سایت مقایسه می‌کنیم.

تبلیغات به صورت در سطح شهر

شاید اولین نوع تبلیغات که به ذهن همه صاحبان مشاغل می رسد نصب بنر در مناطق مختلف شهر است. این راهکار بسیار تاثیرگذار است و نقش خوبی در بازاریابی به صورت مستقیم در ذهن کاربران و مشتریان دارد و از جهتی دیگر نقش مهمی در برند سازی دارد. ولی باید این را در نظر گرفت که تبلیغات بنری تنها مربوط به مشتریانی می‌شود که در یک منطقه خاص هستند و همچنین تنها در زمانی بیشترین بازدید را دارد که جمعیت در آن زمان و در آن نقطه متمرکز است. دیگر فواید طراحی سایت در هر ساعت از شبانه روز قادر است به کاربران خود خدمت رسانی کنند مشتریان خود را از شرایط و نوع خدماتی که ارائه می‌دهد آگاه سازد و نیازی نیست که شخصی برای دریافت این خدمات از خانه خارج شود.

تبلیغات تراکت

یکی از معمولی ترین و سنتی ترین راه تبلیغات تراکت است که به صورت عمومی و همگانی در اختیار همه افراد قرار می‌گیرد. حال اینکه ممکن است بسیاری از افراد که تراکتها را دریافت میکنند آشنایی ابتدایی با خدمت مورد نظر شما داشته باشند و تمایل یک درصدی هم به جذب در آنها دیده نشود. در مقابل یکی دیگر از فواید طراحی سایت این است که تنها میزبان افرادی است که مشتری واقعی هستند اگر وارد وبسایت شما می‌شوند به نیت دریافت خدمات از شماست. در این صورت شما هزینه های اضافی مانند چاپ را انجام نمی دهید و تمام مشتریان آماده را جذب می کنید.

تبلیغات پیامکی

این نوع تبلیغات نیز در گذشته بسیار کاربرد داشت ولی در حال حاضر به دلیل اشباع توسط بازار کار دیگر کاربرد آن چنانی ندارد.

تبلیغات مستقیم

یکی دیگر از انواع تبلیغات تبلیغات مستقیم است که در آن شما مستقیماً عموم مردم را پرزنت می کنید و برای جذب آنها دست به کار می شوید و این نوع تبلیغات می‌توان به رادیو تلویزیون و یا بازاریاب های حضوری نام برد. دیگر فواید طراحی سایت نسبت به این تبلیغ هزینه مقرون به صرفه آن است و از آنجایی که هزینه ها در تبلیغات مستقیم معمولاً بالاست طراحی وبسایت تا حد بالایی می تواند شما را از این هزینه‌ها دور کنند.
جدیدترین و به عبارتی شاید جذاب ترین نوع تبلیغات در حال حاضر تبلیغات در فضای مجازی از جمله این اینستاگرام و تلگرام است. این نوع تبلیغ نیز از بهترین تبلیغات محسوب می‌شود و شاید رقیب جدی طراحی سایت می باشد ولی متاسفانه معمولاً برای همه کسب و کارها پاسخگو نیست و در اغلب موارد برای بازاریابی خدمات یا محصولات فانتزی مورد استفاده قرار میگیرد. از طرفی دیگر در فواید طراحی سایت وجود یک سایت به شما این قابلیت را می‌دهد که کاربران را با سرچ و جستجو در گوگل سرچ کنید که این امکان در فضای مجازی به صورت محدودی ارائه می شود.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag