Skip links

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و کلوب مشتریان

با گسترش فناوری و  تکنولوژی اینترنت در بیشتر خانه های مردم ایران و افزایش هزینه های مغازه و مغازه داری و بازاریابی محصولات و … بسیاری از شرکت ها و صاحبان کالا به فکر راه اندازی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و فروش آنلاین افتادند که با توجه به اوضاع اقتصادی فعلی کاری بسیار مفید  می باشد  البته باید  نکاتی که به آن ها می پردازیم  را رعایت نمایید … 

 نکاتی لازم و مفید در خصوص طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

  • در زمان طراحی سایت فروشگاهی خود، حتما اطلاعات را به راحتی و آسان در دسترس کاربر قرار دهید .
  • امکاناتی در زمان طراحی سایت فروشگاهی خود قرار دهید ، زمانی که مشتریان از فروشگاه شما خرید میکنند بتوانند گزارشات مالی و پیگری وضعیت سفارش کالا خود را در سایت مشاهده کند.
  • کاربران و مشتریان وب سایت خود را الزام و تنها حالت پرداخت به صورت آنلاین در سایت فروشگاهی خود نکنید در اوایل راه اندازی وب سایت ،کاربران تمایلی به پرداخت اینترنتی وجه ندارند پس امکان پرداخت وجه در محل و یا پرداخت با استفاده از فیش بانکی را در سایت فروشگاه آنلاین اینترنتی خود فراهم نمایید.
  • فرمی در وب سایت خود طراحی نمایید تا کاربران بتوانند مثل یک فروشگاه واقعی با شما در ارتباط باشند و مشکلات خود را در هنگام سفارش با شما در میان بگذارند و حتما تلفن ، آدرس از فروشگاه خود برای بالا بردن اطمینان کاربران در سایت فروشگاهی خود قرار دهید.
  • به روز نگه داشتن (update) اطلاعات در فروشگاه اینترنتی
    از مهمترین موارد و عوامل در جذب اطمینان کاربر زمان خرید از یک سایت فروشگاه اینترنتی، به روز بودن اطلاعات وب سایت فروشگاهی شما می باشد. و همچنین قرار دادن موجودی کالا، قیمت محصولات ، عکس و سایر اطلاعات محصولات خود که ضرورت دارد را به روز نگهدارید تا در هنگام خرید و یا سفارش کالا از روی سایت بتوانید سفارش مورد نظر را به کاربر و در زمان مناسب تحویل دهید. خیلی از این موارد دیده شده است که در بعضی از سایت های فروشگاه اینترنتی که بصورت آنلاین کاربران وجه را پرداخت می نمایند و زمان تحویل کالا مدیر سایت اعلام کرده که کالا در انبار موجود نمی باشد و یا قیمت های به روز نیست و …. از این قبیل موارد که تمامی این ها اثر خیلی بدی بر روی کاربر و خریدار محصول گذاشته و باعث تبلیغ منفی فروشگاه اینترنتی شما می گردد.
  •  بهینه سازی(SEO) وب سایت فروشگاه اینترنتی
    خیلی از مدیران و صاحبان فروشگاه های اینترنتی با خود فکر می کنند که پس از راه اندازی یک سایت فروشگاه اینترنتی می توانند به راحتی فروش محصولات و کالاهای خود را برای کل کاربران و افراد اینترنتی انجام دهند در حالیکه به اصلا به این گونه نیست .پس از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود و راه اندازی آن بر روی اینترنت تازه شما مانند این است که شما مغازه ای در یک کوچه و در یک محله کوچک هستید و مغازه خود را تازه باز کرده اید، حالا باید وقت و انرژی و هزینه هایی را انجام دهید تا فروشگاه اینترنتی خود را به بر یک خیابان اصلی بیاورید که در معرض دید کاربران باشد ( یعنی در صفحه اول جستجو گوگل) پس از هزینه کردن در این مورد اصلا نترسید و مطمئن باشید که در دراز مدت سودآوری خوبی برای فروشگاه اینترنتی شما خواهد داشت.
  • اضافه کردن امکانات متنوع برای کاربران سایت
    برای کاربران سایت خود امکانات متنوعی رو چند وقت یکبار اضافه نمایید تا کاربران احساس نمایند که به آنها ارزش می دهید و امکانی جدید در فروشگاه اینترنتی آنها را متعجب نمایید.
  • اضافه کردن کلوب مشتریان به وب سایت خود
    جهت بالا بردن انگیزه کاربران برای خرید از وب سایت فروشگاه شما ، بالا بردن ترافیک و رتبه سایت در موتورهای جستجو،… حتما کلوب مشتریان را به سایت خود اضافه کنید تا انگیزه کاربران جهت استفاده از سایت شما و خرید محصولات سایت بصورت آنلاین زیاد شود و با دادن امتیازات و جوایز دوره ای شما نیز این ارتباط را بیشتر و پایدارتر کنید. مطمئن باشید که از راه اندازی کلوب مشتریان پشیمان نخواهید شد.

 اگر که مایل هستید وب سایتی در زمینه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی داشته باشید، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی سایت و مشاوره با شرکت طراحی سایت اسان وب تماس بگیرید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag