Skip links

طراحی سایت انتشارات

زمینه کسب و کار در انتشارات می تواند نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ و سواد جامعه را دارا باشد. با این دید می توان گفت که ناشران نقش اصلی، فرهنگ سازان هر جامعه هستند و استفاده بهتر از امکانات دنیای فناوری در جهت گسترش فرهنگ کتابخوانی حرکتی مثبت و دارای تاثیر زیاد در راستای رشد فرهنگ و ادب است.

با این توضیحات ذکر شده ،استفاده و به کار بردن یک طراحی حرفه ای و متفاوت در طراحی سایت انتشارات می تواند گامی رو به جلو و تاثیرگذار در ترویج فرهنگ کتابخوانی به شمار بیاید.
در طراحی سایت انتشارات میتوان بخشی با عنوان فروش آنلاین قرار داد و در آن دو قسمت در نظر گرفت که کتاب ها به صورت نسخه چاپی و فایل الکترونیکی می تواند باشد. با این روش در طراحی سایت انتشارات، افرادی که علاقه مند به استفاده از روش های به روز و الکترونیکی مطالعه هستند امکان دسترسی به فایل پی دی اف و فایلهای الکترونیکی مناسب موبایل را خواهند داشت و افرادی که از مطالعه نسخ چاپی لذت می برند امکان تهیه راحت تر آنها را دارند.
در خصوص افزایش فرهنگ مطالعه می توانید بخشی از وب سایت  را جهت ارائه فایلهای کامل الکترونیکی کتابها در نظر گرفت.
برخی طراحان سایت، بخشهایی از طراحی سایت انتشارات را به  معرفی پرمخاطب ترین کتابهای چاپ شده،معرفی کتابهای در دست چاپ، تبلیغ کتابها، بیوگرافی نویسندگان بزرگ جهان، آخرین و به روز ترین اخبار کتابها و نمایشگاهها و نویسندگان و انتشار خلاصه ای از فایل پی دی اف برخی از کتابهای در حال چاپ خود را جهت تبلیغات و بازاریابی پرداخت.


مورد دیگری که در طراحی سایت انتشارات اهمیت زیادی دارد، ارائه مطالب به صورت منظم و مرتب می باشد. آمار بازدید بالاتر هر چه بیشتر وب سایت  به استفاده از فضای گرافیکی مناسب، محتوای جذاب و رنگهای مناسب در زمان طراحی سایت انتشارات می باشد و همچنین بهینه سازی سایت برای سئو (seo) یا همان نتایج جستجوی موتورهای جستجو مورد دیگری است که در زمان طراحی وب سایت  از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد.

بخش دیگری که می تواند در طراحی سایت انتشارات لازم باشد بخشی برای دعوت به همکاری است. با ارائه لیستی از کتابهای مورد نیاز برای تالیف می توان مولفین را از این مورد آگاه کرد. همچنین با ارائه بخشهایی از کتابهای لاتین می توان از مترجمین زبانهای مختلف به همکاری دعوت کرد.

در طراحی سایت انتشارات صفحاتی که پیشنهاد می شود درون وب سایت قرار داده شود : 

  1.  معرفی کتاب هایی که در دست چاپ انتشارات قرار دارند
  2.  فروش آنلاین از طریق وب سایت و نسخه چاپی کتابها
  3. فروش آنلاین از طریق وب سایت و فایل الکترونیکی کتابها
  4. بیوگرافی نویسندگان بزرگ
  5. پرمخاطب ترین کتابهای چاپ شده جهان
  6. تبلیغ کتابها و آخرین اخبار مربوط به کتابها و نمایشگاه ها
  7. دعوت به همکاری از مترجمین و مولفین
  8. خرید و پرداخت آنلاین در وب سایت انتشارات
  9. انتشار قسمتی از فایل الکترونیکی کتابها جهت بازاریابی و تبلیغات از کتاب در حال چاپ انتشارات

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag