Skip links

تولید محتوا در طراحی سایت

یکی از مهمترین عامل در طراحی، تولید محتوا در طراحی سایت هستش که با کیفیت بودن آن تاکید شده  و بسیار مهم می باشد که یکی از عوامل مهمی و بسیار تاثیر گذار روی سئوی سایت خواهد بود. تولید محتوای با کیفیت در وب سایت باعث می شود که رتبه سایت شما بعد از طراحی سایت به طور قابل توجهی افزایش پیدا کند.

به همین دلیل بسیاری از  مدیران و مسئولان  وب سایت یکی از بخش های خود را به تولید محتوا در طراحی سایت اختصاص داده اند و سعی می کنند که افراد با تجربه ای را در زمینه تامین محتوای وب سایت استخدام کنند. محتوای با کیفیت و سئو شده امری تخصصی برای رشد سایت محسوب می شود.

تولید محتوا در وب سایت باید دو ویژگی اصلی و اساسی را داشته باشد.

  1. محتوا و مطالب وب سایت شما کپی نباشد
  2. مطالب وب سایت شما حاوی  (علمی ، فنی و…) معتبر و صحیح باشد.

هر محتوایی اعم از متن، فیلم ، تصویر، صوت و… که در یک وب سایت قرار می گیرد و یا به اصطلاح هرچیزی که داخل سایت آپلود می شود محتوا نام دارد فرایندی که به تولید این محتوا در طراحی سایت می انجامد تولید محتوا نام دارد  و این محتوا از نظر مخاطب ارزش مشاهده و مطالعه را داشته باشد مهمترین و اصلی ترین هدف یک سایت است.

تولید محتوا در طراحی سایت

تولید محتوای  مرتبط و ارزشمند در وب سایت کار آسانی نیست و زمان و هزینه زیادی را نیاز دارد. اما این کار آنقدری مهم است که نظر مخاطب را به خود جلب کند.

محتوای خوب در طراحی سایت با مخاطب ارتباط برقرار میکند به نحوی که مخاطب احساس می کند با شخص او صحبت میشود .

تامین محتوا امری هزینه بر است و برخی از سازمان ها برای اینکه صرفه جویی در هزینه ها کنند این کار را به افرادی در سازمان که کار کمتری دارند میسپارند و از افراد با تخصص در زمینه تولید محتوا در طراحی سایت و تامین محتوای سایت استفاده نمیکنند. که این موجب میشود سایت هیچوقت دیده نشود که بخواهد مطالب آن خوانده شود!

محتوای خوب و مناسب در وب سایت  مطمئنا بازدیدکنندگان بسیاری دارد، در نتایج جستجوهای گوگل نیز وب سایت در رتبه بالایی قرار دارد، اظهار نظر در خصوص آن زیاد است و در نهایت اینکه مخاطب به خواندن متن تا انتها ترغیب شده و از آن لذت می برد و برای مطالعه متن تا انتها احساس نیاز میکند.در ادامه به  مشخصه های اصلی تامین محتوای وب سایت اشاره می نماییم:

جذابیت محتوای سایت

مهمترین ویژگی جذابیت محتوا در طراحی سایت است که خواننده را ترغیب به مطالعه و مشاهده متن کرده و شخص مخاطب پس از مطالعه متن احساس رضایت دارد و میداند که چیزی به دانش و مهارت های او افزوده شده است.

داشتن تیم متخصص

یک محتوای مناسب توسط تیم متخصص طراحی سایت، که به تامین محتوا و مسائل مربوط به سایت آگاه هستند انجام پذیر است. این مشاورین متخصص تولید محتوا هستند که به متن اعتبار می دهند.

داشتن ساختار قوی

ساختار قوی از دیگر ویژگی های یک محتوای خوب است که درعین سادگی کلیه زوایای یک موضوع را آشکار کرده و با کمک اطلاع رسانی دقیق ذهن خواننده را روشن می کند. کلیه تصاویر، افکت ها و سایر جلوه های ویژه در جهت تفهیم بیشتر محتوا ودر خدمت ساختار محتوا هستند و محتوای وب سایت را تحت تاثیر قرار نمی دهند بلکه آن را تکمیل میکنند.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag