Skip links

مشاور سئو حرفه ای کیست؟ (ویژگی های مشاوره آنلاین سئو چیست)

مشاور سئو: یکی از اصلی ترین وظایف سئوکار مشاوره سئو و بهینه سازی سایت است، که در این مقاله به سوالات اصلی و کلیدی که ممکن است برای شما در جلسات مشاوره رایگان سئو پیش بیاید پاسخ دادیم، تا توانایی این را داشته باشید، که یک مشاور حرفه ای سئو را بشناسید، و با او گفتگو کنیدT در ادامه مطلب با سایت آسان وب همراه باشید..

مشاور سئو کیست؟

مشاور سئو فردی است که از دانش سئو برخوردار است و به اصول بهینه سازی سایت مسلط است. اصولا مشاوره سئو یکی از خدماتی است که توسط شرکتها یا سئوکار به افرادی که در این زمینه کمک میخواهند داده میشود، در یک مشاوره حرفه ای سئو شما با فردی صحبت میکنید که تجربه لازم و را دارد و میتواند یک پروژه را برای بهینه سازی آن با افراد تیم خود جلو ببرند، تا سبب شود سایت مورد نظر از ترافیک بیشتری برخوردار شود. صحبت هایی که در یک مشاوره آنلاین سئو انجام میشود، باعث میشود تا نقشه راه برای شما روشن شود، و سئوکار تلاش خود را میکند تا هر آنچه برای بهینه سازی سایت نیاز است را فراهم کند.

وظایف یک مشاور سئو چیست؟

یک مشاوره سئو خوب باید شمارا در مراحل پیشرفت یاری کند که اگر مشاور خوبی انتخاب کرده باشید، که مهارتهایی از قبیل طرز فکر استراتژیک و آنالیز محتواهای تولید شده و سایت های رقیب را داشته باشد. سرعت رسیدن به موفقیت شما چندین برابر میشود، در ادامه ما چند نمونه از وظایفی که مشاورین سئو حرفه ای دارند را به شما گفتیم..!

  1. تحلیل و آنالیز هدف مشتری
  2. بررسی ساختار سئو و وب سایت مشتری
  3. ارائه آموزش های لازم 
  4. راهکار هایی برای طراحی ui و ux سایت
  5. بررسی رقبای موجود در کسب و کار مشتری
  6. پیشنهاد تبلیغات و هزینه مورد نیاز
  7. بررسی کلمات کلیدی ارائه شده توسط مشتری
  8. ارسال پورپوزال به مشتری برای آگاهی فرد

چند جلسه مشاوره حرفه ای سئو شمارا با فردی که میخواهید به او پروژه بدهید تا فرایند سئو و بهینه سازی سایت شما را انجام دهد، بیشتر آشنا میکند و میتوانید با خیالی آسوده سایت خود را به سئوکار یا شرکت خدماتی بدهید.

مشاورسئو

سوالاتی که باید از مشاور سئو بپرسید چیست؟

خیلی از اوقات صاحبین کسب و کارهای محتلف که برای بیزینسشان سایت راه اندازی کردند، نمیدانند برای بهینه شدن سایت انها برای مرورگر از کجا و با چه استراتژی ای شروع کنند، برای همین سئوکار با یک مشاوره رایگان سئو حرفه ای به صاحبین کسبو کار ها اطلاعاتی مفید در اختیار آنها قرار میدهد. قطعا شما در یک مشاوره حرفه ای سئو انتظار این را دارید تا سوالاتی که میپرسید به صورت منطقی به آن پاسخ داده شود برای همین ما چند سوال اصلی و کلیدی که میتوانید هنگام مشاوره رایگان از سئوکار بگیرید، بپرسید و پاسخی قطعی دریافت کنید.

  1. آیا شما نمونه کاری دارید که قبلا در زمینه سئو انجام داده باشید؟
  2. ایا کسایی که به آنها مشاوره داده اید را میتوانید معرفی کنید؟
  3. نکاتی که در سرچ کنسول گفته  شده را  به آن توجه میکنید؟
  4. بنظر شما روی چه کلمات کلیدی کار کنیم؟
  5. مشکلات سایت من در حال حاضر چیست؟
  6. چقدر در این زمینه تجربه دارید و از کجا هستید؟
  7. زمان پروژه من را چقدر وقت پیش بینی میکنید؟

مواردی که در بالا گفته شده تنها بخشی از سوالات مهمی است که شما میتوانید از یک سئوکار  در جلسات مشاوره آنلاین سئو بپرسید و در مقابل آن جواب منطقی بشنوید.!

مشاور سئو حرفه ای

مشاور سئو حرفه ای چه مهارت هایی دارد؟

شما وقتی که سایت راه اندازی میکنید برای اینکه انرژی و زمان شما هدر نرود باید از یک مشاور سئو حرفه ای در این مسیر کمک بگیرید، تا به صورت کامل شمارا را راهنمایی کند. از سری وظایفی که یک مشاور سئو دارد میتوان به :

  • تنظیم درست استراتژی کلمات کلیدی

یک سئوکار باید برای فردی که مشاوره سئو درخواست کرده بهترین کلمات کلیدی که مرتبط با شغل او هست، را آماده کند که  این کلمات کلیدی برپایه: قدرت،تشخیص،اولویت بندی کلمه کلیدی هدف انتخاب میشود.

  • آشنا بودن با مباحث سئو داخلی و خارجی
  • مسلط بودن به کدهای html
  • ماهر بودن در استفاده با ابزارهایی مثل moz و Ahref
  • تسلط بر سرچ کنسول و شناخت کامل الگوریتم ها

سئو کار ماهر برای اینکه به خوبی یک سایت را بهینه کند باید شناخت خوبی نسبت به الگوریتم های گوگل داشته باشد، تا زمانی که دارد روی پروژه کار میکند بداند هر استراتژی را باید در کجا استفاده کرد که معمولا این الگوریتم ها در فرایند رتبه بندی سایتها استفاده میشود.

  • ماهر بودن در کار با cms های مختلف یا طراحی شده
  • و…

اینها چند نمونه  از تخصص هایی است که یک سئوکار خوب است که باید آنها را داشته باشد و شما میتوانید، در یک جلسه ای که مشاوره رایگان سئو میگیرید شناسایی کنید تا به او پروژه خود را تحویل دهید!

چطور مشاوره رایگان سئو دریافت کنید؟

در جلسه مشاوره رایگان سئو،سئوکار به سوالات ابتدایی که برای شما ابهامی بزرگ را ایجاد کرده پاسخ میدهد و دیدگاه شمارا نسبت به یک سئو اصولی و دقیق بهبود میبخشد و در این حین متخصص سئو از شما سوالاتی را میپرسد، تا سطح معلومات و هدف گذاری شمارا بداند، این پرسش ها میتواند سوالاتی که در ذیل به آن اشاره کردیم باشد !

  • وبسایت برای خودتان یا کسب و کار اینترنتی بیزینستان طراحی کردید؟
  • سایت شما قبلا توسط شخص دیگری فرایند بهینه سازی روی آن انجام شده؟
  • در چه حد با مبانی سئو آشنا هستید و توانایی تولید محتوای سئو شده را دارید؟
  • دوست دارید در چه کلماتی رتبه خوب کسب کنید؟
  • با ابزارهای سئو آشنایی دارید و با آن کار کردید؟!

اینها نمونه سوالات رایجی هستند که در ابتدای مشاوره رایگان سئو سایت، سئوکار از شما میپرسد و نسبت به اطلاعاتی که درمورد هرکدام از اینها به او میدهید راهکارهای مناسب و موردنیاز را به شما میدهد،درصورت نیاز میتوانید از شرکت آسان وب مشاوره سئو رایگان دریافت کنید.!

نتیجه گیری…

در نهایت شما الان میدانید که یک مشاور سئو کیست و چه وظایفی دارد و برای اینکه بتوانید یک مشاور سئو حرفه ای را انتخاب کنید لازم است. تا به موارد گفته شده تسلط پیدا کنید و یک مشاوره سئو و بهینه سازی سایت خوبی را سپری کنید، همیشه مشورت کردن در مورد سئو برای شما سود داره و شمارو میتونه به موفقیتتون نزدیک تر کنه. شما دوست عزیز برای اینکه سایت خودتون رو ارتقا بدید میتونید با مشاوران سایت آسان وب در ارتباط باشید تا بهترین مشاوره را برای سایت خودتان دریافت کنید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag