Skip links

طراحی وب سایت آموزشی

مبحث آموزش از آن دسته موضوعاتی است که با گذر زمان تغییرات بسیاری را به خود دیده است. امروزه برگزاری کلاس های آموزشی بصورت اینترنتی و از راه دور به یک موضوع بسیار پرطرفدار تبدیل شده است. کاربران علاقه دارند که به موضوعات آموزشی در هر لحظه و مکان دسترسی داشته باشند. این اتفاق باعث به وجود آمدن یک فرصت ایده آل برای موسسات و مراکز آموزشی ایجاد شده که با طراحی سایت آموزشی خود به طیف وسیعی از کاربران اینترنت خدمات رسانی کنند. طراحی وب سایت آموزشی دارای امکانات بی نظیری می باشد به گونه ای که باعث ایجاد یک تعامل بسیار سازنده بین شما و کاربرانتان خواهد شد و به بهترین شکل به مبحث ارتقا و رشد آموزش کمک خواهد کرد. در این زمینه تیم طراحی سایت آسان وب با خدماتی نظیر طراحی سایت آموزش مجازی ، سعی در ارتقا و تعالی مبحث آموزش آنلاین داشته است.

طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت آموزشی

با توجه به گسترش اینترنت پرسرعت در سطح کشور و ارائه خدمات آنلاین، شرایطی ایجاد شده که مردم برای ساده ترین کارهای خود نیز در ابتدا به جستجو در اینترنت بپردازند. این اتفاق باعث شد که بسیاری از کسب و کارها برای ادامه فعالیت خود مجبور باشند که اقدام به طراحی سایت نمایند. در زمینه آموزش نیز اوضاع به همین شکل می باشد. با استفاده از طراحی سایت آموزشی این امکان وجود دارد که کاربران دسترسی راحتی به مطالب شما داشته باشند و در زمان و هزینه هایشان صرفه جویی شود. همچنین قادر خواهید بود که به افراد بسیار بیشتری در فواصل بسیار دور،خدمات آموزشی خود را ارائه نمایید. برای مثال درصورتی که شما دارای یک آموزشگاه درتهران باشید، تنها به ساکنین این شهر میتوانید خدمات ارائه دهید اما با طراحی وب سایت آموزشی قادر خواهید بود که در دورترین نقاط کشور هم کاربر فعال داشته باشید.

طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت آموزشی

امکانات طراحی سایت آموزش آنلاین

  • معرفی امکانات و خدمات موسسه آموزشی
  • معرفی دوره های متنوع آموزشی در حال برگزاری
  • اخبار مربوط به مرکز آموزشی و خبرهای مرتبط
  • نمایش کامل زمان بندی کلاس ها آموزشگاه
  • امکان ثبت نام آنلاین برای متقاضیان
  • امکان معرفی و فروش جزوات و مباحث آموزشی
  • حساب کاربری پیشرفته برای هریک از کاربران
  • دانلود سوالات و جزوات آموزشی
  • بخش گالری تصاویر
  • قرار دادن بخش خبرنامه در طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت آموزشی
  • معرفی کادر آموزشی با جزئیات رزومه کاری
  • برگزاری نظر سنجی های آنلاین
  • دسته بندی بسیار جامع و گسترده برای مباحث آموزشی
  • جستجوی سریع و آسان در تمامی بخش های سایت
  • بخش انجمن گفتگو
  • قرار دادن ویدئوهای آموزشی
  • پنل مدیریت حرفه ای برای بخش مدیر سایت
  • ارائه خدمات در سطح وسیعی از موقعیت جغرافیایی
  • همگام با اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو
  • اپلیکیشن همگام و حرفه ای در کنار طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت آموزشی

طراحی سایت آموزش مناسب کدام مراکز می باشد؟

از ویژگی های مثبت طراحی سایت آموزش آنلاین می توان به گسترگی آن برای بسیاری از مراکز و خدمات آموز محور اشاره کرد. مواردی نظیر طراحی سایت دانشگاه ، طراحی سایت مدارس ، طراحی سایت آموزشگاه فنی ، طراحی سایت آموزشگاه ورزشی ، طراحی سایت تدریس خصوصی و طراحی سایت آموزشگاه زبان نمونه های بسیار پرکاربرد می باشند. در کنار طراحی وب سایت آموزش ، شما نیاز دارید که سایت خود را برای موتورهای جستجویی نظیر گوگل بهینه سازید. اکثر کاربران اینترنت ابتدا در گوگل نام یک دوره آموزشی را جستجو می کنند، اینکه در نتایج خروجی گوگل وب سایت شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار گرفته باشد تاثیر بسیاری در موفقیت شما خواهد داشت. برای این منظور شما می توانید از خدمات حرفه ای تیم آسان وب در زمینه سئو سایت استفاده نمایید.

طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت آموزشی

لذت استفاده از آموزش آنلاین

چند سالی است که با گسترش اینترنت بسیاری از کارهای روزمره بصورت آنلاین انجام می گیرند. مبحث آموزش نیز از این قاعده مستثنا نمی باشد. استفاده از آموزش آنلاین برای کاربران مزیت های بسیاری دارد. آموزش موسیقی ، آموزش مباحث درسی  و دانشگاهی ، آموزش زبان و بسیاری از موارد دیگر این قابلیت را دارند که به صورت آنلاین ارائه شوند. کاربران به راحتی در هر مکانی که حضور دارند می توانند به مطالب وب سایت دسترسی داشته باشند. با ثبت نام در وب سایت و پرداخت هزینه ای معین فیلم ها و صوت های آموزشی را دانلود کنند. به این طریق حجم بسیاری زیادی از اطلاعات در هر لحظه و مکان در اختیار آنان قرار خواهد داشت. طراحی سایت آموزش آنلاین این ویژگی ها را امکان پذیر کرده است.

طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت آموزشی

نکات طراحی وب سایت آموزش آنلاین

برای موفقیت در هر کاری می بایست اصول و نکات مربوط به آن را بدرستی انجام داد. طراحی وب سایت آموزش آنلاین نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای اینکه بهترین بازخورد را از کاربران دریافت کنید، رعایت یکسری نکات اهمیت پیدا خواهد کرد.

مورد اول شکل طراحی و ظاهری وب سایت می باشد که می بایست با توجه به رعایت اصول کاربری مناسب و تجربه کاربر به هنگام استفاده رعایت شود. توجه به محل قرارگیری صحیح المان ها، پیمایش مناسب صفحات و نداشتن پیچیدگی می تواند تاثیر زیادی بر جلب نظر کاربران داشته باشد.

مورد بعدی استفاده از سرور و هاست قدرتمند می باشد. به علت اینکه خدمات شما بصورت آنلاین در حال اجرا می باشد و تعداد کاربران بسیاری را خواهید داشت این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. سایت شما می بایست به درخواست های کاربران در کمترین زمان ممکن به شکل درست پاسخگو باشد.

ویژگی ها و امکانات تخصصی نیز اهمیت بالایی در طراحی سایت آموزشی خواهند داشت. قابلیت هایی نطیر ثبت نام برای کاربران، چت آنلاین، بهره گیری از سرور مناسب برای دانلود و موارد بسیاری دیگر در موفقیت سایت شما تاثیرگذار می باشند.

طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت آموزشی

سئو وبسایت آموزشی

برای اینکه بتوانید کاربران بیشتری را جذب کنید نیازمند بهینه سازی وب سایت خود می باشید. دلیل این موضوع این است که بسیاری از کاربران در ابتدا در موتور جستجویی همچون گوگل عبارت مورد نظر خود را جستجو می کنند. در نتیجه خروجی تعداد لینک از وب سایت های مختلف نمایش داده خواهد شد. اکثر افراد تنها از چند لینک ابتدایی بازدید می کنند و تمایلی به مشاهده خروجی های صفحه دوم گوگل ندارند.

اینجاست که موقعیت شما در نتایج خروجی اهمیت بسیاری پیدا می کند. در صورتی که در لینک هایی ابتدای قرار نداشته باشید شانس دیده شدن شما بسیار کم خواهد شد. نتیجه این اتفاق کم شدن تعداد ورودی وب سایت آموزشی شما و در نتیجه سودآوری کمتر خواهد بود. با سئو و بهینه سازی وبسایت خود این امتیاز را خواهید داشت که در نتایج اولیه گوگل قرار بگیرید و از مزایایی نظیر افزایش حجم ترافیک و جذب مخاطبان بیشتر بهره مند شوید.

طراحی وب سایت آموزشی
طراحی وب سایت آموزشی

مشاوره رایگان

برای آنکه اطمینان داشته باشید در مسیر درستی گام برداشته اید و سرمایه‌های مالی و زمانی شما در بهینه‌ترین حالت ممکن هزینه می‌شوند ، لازم است کارتان را با یک برنامه‌ریزی اصولی و دقیق آغاز کنید . تیم مارکتینگ آسان وب این آمادگی را دارد که در زمینه فعالیت شما و همینطور گزینه های ممکن برای توسعه و گسترش کسب و کارتان ، مشاوره های اختصاصی ارائه دهد.

با ما همراه باشید

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag