Skip links

طراحی وب سایت فروشگاهی باکلاس

دوستان خوبم سلام امروز میخوام یه مقاله در مورد موضوع طراحی سایت فروشگاهی بنویسم !

در عصر جدید وب سایت های فروشگاهی جای خیلی از فروشگاه ها رو گرفتند مثل دیجی کالا و در نتیجه خیلی از کسب و کارها به فکر زدن یه فروشگاه اینترنتی میوفتند که خوب خیلی هم خوبه .

اما باید بدونین که بیشتر افرادی که فروشگاه اینترنتی میزنن شاید هیچوقت فروش نکنند

یعنی طراحی وب سایت های فروشگاهی به تنهایی باعث فروش نمیشه و باید خیلی مسائل توش رعایت بشه تا جذب مشتری انجام بشه و خرید از سایت شما انجام بگیره !

فکر نمیکنم کسی براتون مقاله درمورد موضوع طراحی سایت فروشگاهی بنویسه و بتون بگه اهمیت این موضوع رو که نداشتن سایت بهتر از داشتن یه سایت داغون چون حداقل هزینه الکی براش نکردی !

مثلا زیبایی سایت خیلی مهمه یا قابل فهم بودن و در دسترس بودن همه چی ( یه سری از سایت ها واقعا گنگ و نامفهومن )

از طرفی باید بدونین چطور میشه یه سایت رو برند کرد و توی فضای مجازی و گوگل کاری کرد که توسط مردم دیده بشه و واردش بشن

حتی خیلی وقت ها باید کاری کرد که مشتری های حضوریتون هم از طریق سایت وارد بشن و خرید کنند ( باعث افزایش رنکینگ سایت و بالا اومدن در گوگل میشه )

در کل تجربه خود من ثایت کرده که شما باید تصور کنید کلا گوگلی وجود نداره تا به شما مشتری بده بعد از یه مدت ( شاید نزدیک به یه سال ) دیگ احتیاجی به مشتری های خارج از گوگل نخواهید داشت یعنی عملا گوگل اینقدر مشتری میفرسته که دیگ احتیاجی به اینکه خودتون مشتری پیدا کنین نخواهین داشت !

اما چرا برای خیلیا این اتفاق هیچوقت نمیافته؟!

چون گوگل قوانین خیلی سفت و سختی داره که فقط و فقط اونایی که از این قوانین پیروی می کنند رو ساپورت میکنه یعنی هرکسی که از قوانین گوگل تبعیت کنه و سایتش رو و مشخصات و کارهاش رو کاملا اونطور که گوگل میگه انجام بده از طرف گوگل جذب مشتری خواهد داشت

البته ناگفته نماند که خیلی جاها باید هزینه های زیادی برای برند شدن سایتتون انجام بدین اما این هزینه ها نسبت به هزینه هایی که خارج از فضای مجازی برای برندینگ انجام میشه در کل خیلی ناچیزی پایین خواهد بود .

خوشبختانه گروه طراحی آسان وب با پشتکار و پشتیبانی تیم سئو خود توانسته هریک از مشتریانی که درخواست یا سوالی در خصوص بحث سئو داشته باشند را به صورت رایگان پاسخ دهد و همینک نیز آماده ایم تا سوالات شما عزیزان را در زیر همین برگه پاسخ داده و پشتیبانی نماییم .

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag