Skip links

چرایی طراحی سایت

امروزه کسب و کار ها با قبل فرق کرده اند از جمله فرق آن ها هم بحث اینترنت است و در فضای اینترنت چرایی طراحی سایت و داشتن کسب و کار آنلاین مطرح می شود .

یعنی با گسترش اینترنت و زیاد شدن ارتباطات از طریق اون باعث شده خیلی از کسب و کارها به فکر بیوفتند که از این طریق کسب و کار خودشون رو گسترش بدن !

اما مبحث اینترنت مبحث گسترده و پیچیده ایه یعنی شما میتونین از طریق واتس آپ و فیس بوک و توییتر و تلگرام و اینستاگرام کلا شبکه های اجتماعی به گسترش کارتون بپردازین و از ویژگی های خوب این شبکه های اجتماعی رایگان بودن و در دسترس بودنشونه !

و البته اینکه استفاده ی خیلی زیادی از هم شبکه های اجتماعی میشه بی تاثیر نیست 🙂

اما سوال اینجاست که آیا این سبک استفاده کافیه؟ یعنی اینکه فقط توی شبکه های اجتماعی رایگان تبلیغ کارتون رو بکنین به تنهایی میتونه باعث پیشرفت کارتون بشه؟!

قاعدتا باید بگیم خیر ! و دلایلی هم برای این حرفمون داریم

  1. شبکه های اجتماعی زمین بازی یکی دیگه هستند و هر موقع ممکن مثل شبکه های قبلی مثل لاین و وی چت و نیمباز و وایبر و…. از دوره خارج بشن
  2. شبکه های اجتماعی لازم هستند اما کافی نیستند ! یعنی میتونن باعث بشن شما فروشتون بیشتر بشه اما لزوما فروش بیشتر نمیتونه باعث بزرگ تر شدن کسب و کار و در واقع برندینگ شما بشه!
  3. تمام برند های معتبر دنیا برای کسب و کار خودشون شرکت یا مکانی که با سلیقه ی خودشون چیده شده باشه دارند و با گسترش اینترنت بالتبع سایتی هم که با سلیغه ی خودشون چیده بشه درست کردند و اون رو برند کرده و دارند ازش استفاده می کنند

در واقع باید اینطور بگیم که ما مجبوریم کسب و کارمون رو جایی ببریم و کاری بکنیم که برندینگمون به بهترین نحو ممکن انجام بشه و هیچ چیزی بهتر از طراحی یه سایت شرکتی یا فروشگاهی یا معرفی مجموعه برای برندمون نمیتونه موثر باشه

موفق و پیروز باشید

 

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag