Skip links

۳ شرکت طراحی سایت را بررسی کنیم

شرکت های طراحی وب بزرگ

یک شرکت بزرگ طراحی و توسعه وب می تواند از ۱۰ الی ۲۰۰ کارمند و حتی بیشتر داشته باشد. مشخص است که یکی از فواید اصلی کار کردن با شرکت های بزرگ، دسترسی داشتن به استعدادها و تخصص های متفاوت است. معمولا وقتی تیم توسعه و طراحی وب بیشتر از تعداد انگشتان دست می شود، هر فرد در کادر حیطه تخصصی خود را داشته و می تواند تجربیات و نکات حرفه ای حیطه خود را به شما ارائه کند.

– نقاط ضعف احتمالی

اگرچه برای این که شما واقعا از اندازه شرکت سود ببرید باید مطمئن شوید که این افراد با هم در یک ساختمان و با همکاری هم کار می کنند. تنها به این خاطر که شرکت طراحی وب ۱۰۰ کارمند را در وب سایت لیست کرده است، بدین معنا نیست که این افراد تا به حال با هم ملاقات کرده و با هم همکاری می کنند؛ ممکن است آنها به صورت اوت سورس توسط این شرکت به کار گرفته و روی پروژه های مجزا بر اساس قراردادهای مجزا کار کنند. شما باید مطمئن شوید که وب سایت شما توسط کارمندان در منزل طراحی نمی شود … اگر شما می خواهید هزینه زیاد برای شرکت های بزرگ پرداخت کنید، نباید نتیجه کاری را دریافت کنید که می توانستید با پرداخت هزینه کمتر به یک نفر داشته باشید.
یکی دیگر از مشکلات احتمالی این حیطه می تواند مسئله بروکراسی و ارتباط باشد. بعضی اوقات شرکت های بزرگ، بیش از حد بزرگ هستند. در این صورت به جای اینکه مستقیم با طراح و برنامه نویس پروژه خود صحبت کنید، شما باید با تعداد زیادی افراد شامل نماینده حسابداری، مدیر پروژه و یا یم منشی تلفنی صحبت کنید. تمام این لایه های افراد باعث افزایش هزینه و زمان صرف شده برای پروژه شما می شود. همین طور این افراد باعث می شوند، دسترسی شما به کسانی که بیشترین تأثیر بر نتیجه کار را دارند، محدود شود.

شرکت ها و گروه های طراحی وب یک نفره و کوچک

اکثر شرکت های طراحی وب کمتر از ۱۰ کارمند دارند. در واقع اکثر نتایج جست و جو کلمه کلیدی “طراح وب” و یا ” طراحی سایت ” در موتورهای جست و جو به شرکت هایی ختم می شود که تنها یک تا پنج طراح وب دارند. اگر شما به دنبال خدمات شخصی و رابطه تک نفره با طراح وب خود هستید، این شرکت ها می توانند بسیار رضایت بخش باشند.

– مشکلات احتمالی

این شرکت ها نقاط ضعف بسیار اساسی می توانند داشته باشند. اولین مشکل نبود تجربه و مهارت تخصصی است. شما باید بررسی های زیادی انجام داده و شرکت طراحی وب را بررسی کنید تا ببینید که آیا آنها الزامات فنی برای اجرای پروژه شما را دارند یا خیر. برای مثال اگر شما در بازار وب سایت های تجارت الکترونیک قرار دارید، مطمئن شوید که شرکت طراحی برنامه نویس مجرب برای سایت شما را دارد.
به علاوه، مطمئن شوید که برنامه نویس یا طراح وب، به طور تمام وقت روی پروژه شما کار می کند. مطمئنا پروژه های شما آنقدر مهم هستند که تمرکز کامل یک نفر بر روی آن لازم باشند. یکی از بزرگترین مسایل که در زمان کار کردن با این شرکت ها روبرو می شوید، سندرم “برنامه نویس در حال غیبت” است. در این سندرم برنامه نویس یا طراح وب، کار شما را نیمه کاره رها کرده و غیبش می زند. با اینکه این مسئله همیشه رخ نمی دهد، اما شما باید قبل از شروع کار از نمونه های کار و تاریخچه شرکت مطمئن شوید تا از ثبات عملکردی آنها اطمینان حاصل پیدا کنید. شما نمی خواهید هزینه ها و زمان خود را صرف پروژه ای نیمه کاره کنید!

شرکت های تبلیغاتی

بسیاری اوقات، شما از قبل با شرکت ها چاپ یا تبلیغات در ارتباط هستید. این شرکت ها بروشورها، سربرگ ها و کارت ویزیت شما را طراحی کرده و یا چاپ می کنند، بنابراین وقتی شما می خواهید وب سایت طرحی کنید، شما معمولا با همین شرکت ها تماس می گیرید. این راه حلی مناسب برای بسیاری از وب سایت هایی است که تازه کار خود را شروع می کنند. اگر شما تنها به چند صفحه ساده نیاز دارید که به برنامه نویسی یا مدیریت محتوا نیاز ندارد، یک شرکت تبلیغاتی می تواند وب سایتی زیبا برای شما طراحی کند که نماینده برند شما در اینترنت باشد.( اگر لازم می دانید مطالب ما در مورد برند سازی اینترنتی را اینجا مطالعه کنید.)

– مشکلات احتمالی

شما نباید پروژه های پیچیده و بزرگ خود را با شرکت های تبلیغاتی انجام دهید. طراحی و توسعه وب حیطه ای بسیار تخصصی است و شرکت های تبلیغاتی که فعالیت اصلی آنها بر چاپ تمرکز دارد، ممکن است تخصص لازم برای طراحی وب سایت موفق را نداشته باشند. عناصری مانند بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جست و جو، برنامه نویسی، طراحی خاص، توسعه و طراحی وب موبایل، هاستینگ و استراتژی محتوا، تمامی حیطه هایی هستند که شرکت های بازاریابی و چاپ ممکن است توانایی پاسخ گفتن موثر به آنها در پروژه های بزرگ و پیچیده را نداشته باشند. هر چقدر هم که این کار ارزان تر باشد، هزینه های صرفه جویی شده تنها جایگزین عدم اثربخشی وب سایت شما و ضرر ناشی از آن می شوند. شما باید بررسی کنید که آیا این شرکت ها کادر توسعه وب مناسب را داشته و از مشکلات بیان شده در دو بخش نیز پیشگیری کنید

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag