Skip links

الگوریتم گوگل پاندا

بعد ازآپدیت اخیر گوگل که موجب لرزش و تغییر جایگاه های وب سایت ها شده است این سوال به ذهن میرسد که چگونه می توان از کاهش ارزش و رتبه ی سایت خود در برخورد با الگوریتم گوگل پاندا و گوگل پنگوئن جلوگیری کرد .

اخیرا بعد از آپدیت پاندا تمامی مراحل سئو چه به صورت درون صفحه ای (on-page) چه به صورت برون صفحه ای (off-page) باید با دقت فراوان انجام شود .

قبل از پاندا تمامی موارد سئو که متخصصان بهینه سازی سایت بیان داشتند مانند عدم استفاده محتوای یکسان و کپی شده، عدم استفاده کلمات کلیدی یکسان برای چندین صفحه، استفاده از کلمات کلیدی متنوع و … که می توانست با توجه کمتری اعمال شود اکنون بسیار مهم تلقی میشوند و موتورهای جستجو نسبت به آن ها بسیار حساس شده اند .

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

اگر فکر می کنید الگوریتم گوگل پاندا تغییری نخواهد کرد و روزی به تمامی روش های ان مسلط خواهید شد سخت دراشتباهید زیرا بر اساس wired.com گوگل اعلام کرده است تا پایان سال ۲۰۱۲ ، ۵۵۰ تغییر را در الگوریتم خود اعمال خواهد کرد .

در اینجا ما چند روش را برای جلوگیری از اسپم شدن وب سایت به شما پیشنهاد می دهیم که به شرح زیر است :

۱- ارتباط معنایی مطالب :

گوگل پاندا، الگوریتم هوشمندی است که به ارتباط معنایی مطالب کل سایت و لینک های آن و حتی صفحه های مرتبط با لینک ها بسیار توجه میکند. پس سعی کنید تمامی مطالب سایت خود را به صورت یکپارچه و مرتبط بنویسید .

۲- در شبکه های اجتماعی :

گوگل پاندا عاشق شبکه های اجتماعی است پس سعی کنید در آن شبکه ها فعال باشید. تنها موتورهای جستجو از تاثیرات موثر شبکه های اجتماعی روی وب سایت ها در سرچ کلمات مطلع است!

۳- از ویدئو و عکس مرتبط با مطالب خود استفاده کنید :

یکی از دلایل موفقیت و پیروزی سایت ها همین استفاده از ویدئو های زیاد است. پس اگر تصمیمی برای گذاشتن عکس و یا فیلم و یا ویدئو دارید همین امروز اقدام کنید که می توانید در الگوریتم پاندا پیج رنک بالا و جست و جوی راحت تر کلمات را داشته باشید .

۴- از تبلیغات افزونه و زیاد دوری کنید :

تبلیغات نادرستی که بارها به آن اشاره داشته در این الگوریتم جدید خیلی جدی تر دنبال می شوند. پس ما پیشنهاد می کنم متن جدید را خودتان به صورت اورجینال بنویسید و در آن از عکس و در صورت امکان از ویدئو استفاده کنید . به عنوان وب مستر، سایت را باید مانند فرزند خود مراقبت کنید و توجه داشته باشید. شاید این نکات بسیار ساده به نظر برسند اما در نظر داشته باشید، الگوریتم جدید هیچ اشتباه و خطایی را نمی پذیرد .

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag