Skip links

نقش آیکن ها در جذابیت طراحی سایت

بعد از ورود مخاطب به سایت شما، ظاهر وبسایت اولین چیزی است که مورد توجه قرار میگیرد و گاهی اوقات ممکن است ظاهر سایت شما به حدی برای کاربر خسته کننده و تکراری باشد که علاقه ایی به گشت و گذار در آن نداشته باشد. برای داشتن سایتی زیبا استفاده بجا و مناسب از آیکن ها یک راه کاربردی است . در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چگونه به کمک آیکن ها سایت کاربرپسند و کاربردی داشته باشید.

۱٫ در تعامل با مشتری خلاق باشید
شما می توانید با طراحی تعدادی آیکون جذاب، مخاطب را به گذراندن زمان بیشتری در سایت تان ترغیب کنید. مشتری برای خرید کالا یا دریافت خدمات به سایت های اینترنتی مراجعه می کند. حالا با کمی خلاقیت می توانید مشتریان را تشویق کنید که سایت شما را از بین وب سایت های متعدد انتخاب کنند.

برای این کار باید آیکون ها را به نحوی طراحی کنید که مشتری را به تعامل بیشتر تشویق کند. توجه کنید که استفاده از آیکون ها به مکان و موقعیت خاصی محدود نمی شود. نماد های روتین و معمول، جذابیتی برای جلب نظر مخاطب ندارند پس از یک زاویه دیگر به مسائل نگاه کنید و طرحی بدهید که مخاطب تا به حال شبیه آن را ندیده باشد. درسته که خلاق بودن هیچ وقت کار ساده ای نبوده اما به خاطر داشته باشید یک طرح جالب، همیشه تو ذهن می ماند. این مورد را همیشه به خاطر داشته باشید که مشتری، شما را تنها به دلیل وجه تمایزی که با سایرین دارید انتخاب می کند.

۲٫ استفاده از آیکون ها در فهرست
به منظور بازاریابی و فروش بیشتر، سعی کنید ویژگی های منحصر به فرد خود را به شکل مناسب و جذابی فهرست کنید. این کار را می توانید با استفاده از آیکون های جذاب و با کمک روندهای رایجی که در طراحی سایت به کار میروند انجام بدهید. فهرست ها معمولا ملال آور و خسته کننده هستند بنابراین افزودن آیکون می تواند به فهرست ویژگی ها، ظاهر جذاب تری بدهد.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag