Skip links

لندینگ پیج یا صفحه فرود چیست؟بخش دوم

در مقاله قبلی با لندینگ پیچ یا همان صفحه فرود آشنا شدید و در ادامه نیز تعدادی از آیتم های ضروری صفحه فرود را به شما معرفی کردیم. در این مقاله نیز ادامه مبحث مربوطه را برایتان جمع آوری کرده ایم . با ما همراه باشید

۷٫ درد مشتری
علم روانشناسی می گوید: انسان ها برای فرار از درد ساخته شده اند. هر محصول و خدمتی که ایجاد می شود، می تواند یک درد از مشتری رفع کرده و یا تسکین دهد. اگر بتوانید به شکلی درد مشتری را به او یادآوری کنید، مشتری ناخودآگاه به چگونگی رفع آن درد فکر می کند. و اگر شما این درد را رفع می کنید در نتیجه احتمال استفاده آنها از محصول یا خدمت شما بیشتر می شود.

در استفاده از این تکنیک، موارد زیر را در نظر داشته باشید:
– لازم نیست تنها به نفعی که نصیبش می شود اشاره کنید، به کاربر یادآوری کنید که در صورت استفاده نکردن از این محصول یا خدمت، چه چیزهایی را از دست خواهد داد.
– اینکه کاربر چیزی را از دست بدهد یک نوع درد محسوب می شود، پس اگر به کاربر نشان دهیم که چه چیزهایی را از دست می دهد، به مراتب موثرتر از آن است که به اون نشان دهیم چه چیزهایی را به دست می آورد.
– اگر استفاده دیگران از محصول یا خدمت را به کاربر نشان می دهید، دقت کنید که کاربر متوجه رفع درد این افراد در استفاده از محصول یا خدمت بشود.
– یادتان باشد که وقتی به درد اشاره می کنید، در ادامه به چگونگی رفع این درد که محصول یا خدمت شماست نیز اشاره کنید. در غیر این صورت تنها کاربر را نگران و ناراحت کرده اید، زیرا راه حلی برای رفع این درد ارایه نکرده اید.

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

۸٫ نمونه مشتریان راضی و واقعی
یکی از المان های بسیار تاثیرگذار در یک صفحه فرود، بخش نمایش مشتریان راضی است. یعنی نشان دهیدکه دیگران از محصول یا خدمت شما راضی هستند. افراد مایل اند بدانند که آیا تا به حال کسی از محصول یا خدمت شما استفاده کرده است؟ آیا در استفاده از محصول یا خدمات شما رضایت کافی وجود دارد؟ نمایش مشتریان راضی و واقعی، تاثیر بسیار زیادی در قانع کردن مشتریان بالقوه خواهد داشت. یکی از روش های قانع سازی مشتری، استفاده از تکنیک سوشال پروف است، یعنی نشان دهید که تا چه حد معتبر و تایید شده هستید، و نمایش مشتریان راضی یکی از تکنیک های موثر سوشال پروف است

در نمایش مشتریان راضی، موارد زیر را در نظر داشته باشید:
– مشتریانی که نمایش می دهید باید کاملا واقعی باشند. سلبریتی ها و افراد معروف خوب هستند، اما شما نیازی ندارید که از این افراد استفاده کنید، بهتر است از افرادی که در گروه مشتریان هدفتان هستند استفاده کنید.
– حتما از عکس استفاده کنید. عکس بخش مهمی از فرآیند نمایش مشتریان راضی است. عکس و همینطور فیلم موجب می شوند که کاربر نسبت به واقعی بودن مشتریان راضی اطمینان بیشتری داشته باشد.
– از جملات کلیشه ای و زرق و برق دار دوری کنید. مراقب باشید که نمایش مشتریان راضی طوری نباشد که ساختگی به نظر برسد. به عنوان مثال اگر از فیلم استفاده می کنید، نباید توضیحات مشتریان راضی مصنوعی باشد و از جملات کلیشه ای در تعریف محصول شما استفاده شود.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag