Skip links

۵ روش کلیدی برای بهینه سازی

اگر به دنبال کسب وکار در اینترنت هستید یا اینکه می‎خواهید وب سایت خود را در میان سایر وب سایت های مشهور­تر و معروف­‎تر و پربازدیدتر نمایید، باید به دنبال بهینه‎سازی وب سایت خود باشید. وجود یک وب سایت به خودی خود موجب ارزش آفرینی نیست، کافیست یک بار امتحان کنید تا اقدامات بهینه‎سازی انجام ندهید، نمی­‎توانید پاسخ مناسبی بگیرید و کسب وکار خود را ارتقا دهید، برای اینکه سایت خود را با کمترین زحمت بهینه کنید، روش­‎های زیر را مد نظر داشته باشید.

این روش ها به شرط کاربرد دایمی سئوی سایت شما را تضمین می کند.وجود سایت های سئوکار این مشکل را برای کاربران تا حدودی حل می­‎کنند اما راه­ هایی وجود دارد که با کمترین هزینه می­‎توان آن­‎ها را روی سایت پیاده کرد و رتبه خود را ارتقا داد. این روش ها به شرط کاربرد دایمی سئوی سایت شما را تضمین می کند.

۱- Backlinks

موتورهای جست وجو این روزها بر اساس میزان لینک­‎هایی که به سایت شما وارد می­‎شود یا به طور ساده­‎تر، تعداد سایت­‎ها و رتبه­‎های سایت­ هایی که شما را لینک می­‎کنند، به شما ارتقای رتبه می­‎دهند. سعی کنید از سایت­‎هایی با رنک­‎های بالا و خوب یک یا دو لینک خریداری کنید و به طور مداوم به این کار ادامه دهید. البته یک نکته باید توجه نمایید که با توجه به سیستم گوگل و نظارتی که روی لینک­‎ها و ورودی و خروجی های لینکی سایت ها دارد، باید توجه کنید که از بیش از دو سایت لینک خریداری نکنید. همچنین در صورتی که می‎خواهید به سایت­ های رنک پایین لینک بفروشید، بیش از ۷ لینک به سایت ها نفروشید. در غیر این صورت قوانین گوگل را نقض کرده‎­اید و باید جریمه شوید­. جریمه گوگل هم چیزی جز کاهش رنک تا حد ۳ یا ۴ رنک نیست.

article_image_one_446.jpg

۲- مطالب تکراری در سایت بکار نبرید.

استفاده از مطالب تکراری یا کپی کردن سایت­‎های متفاوت می­ تواند اثر منفی برای شما داشته باشد. برای ایندکس کردن مطالب شما باید با سایر متون وب سایت­‎ها متفاوت باشد تا ایندکس مطالب شما کاملاً اختصاصی باشد.

۳- محتوا از اهمیت بالایی برخوردار است

استفاده از محتوای پایین و متوسط می­‎تواند موجب کاهش بازدیدکنندگان و عدم علاقه بازدیدکنندگان باشد. برای افزایش شمار بازدیدکنندگان بهتر است از مطالب عام پسند با بیانی منحصر به فرد و با محتوای عالی بکار ببرید.

۴-دسترس پذیری سایت

مطمئن باشید که سایت شما در تمامی موتورهای جست وجو معرفی شده است. برای مطالب خود توضیحات تعیین کنید و از کلمات کلیدی مناسب استفاده نمایید.

۵-متاتگ ها

گوگل این روزها روی کلمات کلیدی کنترل چندانی ندارد اما موتورهایی مثل یاهو و Bing با متاتگ ها سر و کار دارد. متاتگ ها که در کدنویسی ها تعریف می شوند، اهمیت فراوانی دارند. به طور کلی متاتگ ها نقش مهمی دارند و در این میان از اهمیت وافری برخوردارند. بنابراین در تعریف متاتگ‎ها برای سایت توجه داشته باشید.

بهینه سازی سرعت سایت

  • پلاگین ها: استفاده بی رویه از فایل­‎ها و پلاگین­‎ها در سایت می­ تواند به میزان قابل توجهی سرعت بارگذاری صفحه سایت شما را کاهش دهد. برای اینکه سرعت بارگزاری سایت شما خوب باشد و کاربران را خسته نکند از فایل­‎ها و پلاگین­‎ها و افزودنی­‎های کم در سایت استفاده نمایید.
  • تصاویر بزرگ را بردارید: وجود یک تصویر گویای هزار کلمه است اما توجه داشته باشید که عکس بیش از اندازه بزرگ مقدار زیادی سرعت بارگزاری را کاهش می­‎دهد. توجه داشته باشید از تصاویر کوچک و کم حجم استفاده نمایید و به جای متن هرگز از عکس جایگزین استفاده نکنید.
  • برنامه نویسی کارآمد: به برنامه نویسی سایت­، قالب و سیستم مدیریت محتوای سایت توجه داشته باشید و ازکدهای کوتاه استفاده نمایید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag