Skip links

کاربرد روانشناسی در بهینه سازی سایت

هنگامی که اغلب مردم در جامعه، بیشتر خدمات و محصولات موردنظر خود را در اینترنت جستجو می کنند بی شک پرمنفعت ترین سرمایه گذاری بهینه سازی وب سایت یا به قولی سئو کردن آن است. این مدل سرمایه گذاری درنهایت موجب زیادشدن مشتریان شما می شود.

مهم ترین ویژگی های بهینه سازی سایت که هم تأثیرات مثبت روانشناسی بر مشتری می گذرند هم باعث بالا رفتن اعتماد و اطمینان و آرامش فروشنده می شوند عبارت اند از: پیشی گرفتن از رقیبان، این روش سریع ترین و راحت ترین روش برای پیروزی بر رقبا است ازآنجایی که جست وجوگران اینترنتی معمولاً بسیار به ندرت صفحاتی غیر از اولین صفحه گوگل را بررسی می کنند بازاریابی دیجیتال همانند رقابتی هیجان انگیز برای جایگاه گرفتن در صفحه اول گوگل است تا مشتریان و خریداران احتمالی را به چنگ بیاورید. در این نبرد حساس می توان با سئو کردن وب سایت به راحتی پیروز میدان بود.

مورد بعدی فروش بیشتر است بدیهی است که با افزایش بازدید وب سایت و بالا رفتن تعداد مشتریان احتمالی یا بالقوه ای که وارد سایت شما می شوند فروش قطعاً بالا خواهد رفت. نکته بعدی توانایی برند سازی و برند شدن در سطوح بالاتر است با این روش راحت تر از آن چیزی که فکرش را بکنید علاوه بر تسلط روی بازار محلی برند خود را در سطوح کشوری و حتی جهانی بسیار بیش تر از حد تصور گسترش دهید.

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

با انجام بهینه سازی وب سایت منافع به دست آمده ماندگاری بالایی خواهد داشت. و در پی آن شما احساس آرامش توأم با رضایت مندی دارید که با چیرگی بر رقیبان به دست آورده اید و هرچه بهینه سازی یا seo سایت شما درست تر صورت گرفته باشد ماندگاری اش هم بیشتر شده و روزانه حجم عظیمی از مشتریان را به سمت سایت شما سوق خواهد داد.

مورد مهم بعدی شبانه روزی بودن کسب وکار شماست به این معنی که زمانی که شما دست از کار کشیده اید و در حال استراحت هستید و یا خوابیده اید سایت بهینه شده شما دست از تلاش برنمی دارد و مشغول معرفی شما به مشتریان اطراف شماست.

صرفه جویی در هزینه از نکات بارز این روش است بهینه سازی سایت ها که یکی از مؤثرترین راه های توسعه کسب وکار است هزینه چندانی برای شما ندارد و بسیار مقرون به صرفه است.

بهترین راه برای عملی تر شدن این استراتژی استفاده درست و مفید از علم روان شناسی است. هنگامی که دو شخص مختلف توجهشان به کالایی جذب می شود قطعاً مشاهدات مختلف و احساسات متنوعی را درک می کنند که تجربه جدید و متفاوتی برای هر یک خواهد بود به طبع آن واکنش های مختلفی را در پی خواهد داشت. حتماً برای شما هم سؤال پیش آمده که چرا کاربران برای خرید اجناس رقیب من بیشتر ترغیب می شوند؟!

رفتارها و برخورد انسان ها از المان های متفاوتی تأثیر خواهند پذیرفت. مهم ترین فاکتوری که سبب بهینه شدن سایت شما می شود علم به این نکته است که چه چیزی موجب می شود شخص بر روی محصول شما کلیک کند، که این امر با مطالعات نظری و عملی تئوری هایی که سبب بهینه شدن سایت ها نسبت به سایت های معمولی می شوند به دست آمده که به عنوان مثال یکی از مهم ترین این فاکتورها «روانشناسی رنگ» است.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag