Skip links

۹ تکنیک سئو و نتایج گوگل

اگر بخواهیم سئو را خیلی کلی تعریف کنیم، بهتر است بگوییم که راه ها و روش هایی برای افزایش نمایش وب سایتتان در نتایج جستجوی بازدیدکنندگان و تعریف کلی دیگر اینکه اضافه کردن ترافیک بیشتر به سایت تان.تمامی افرادی که کسب و کارشان از طریق وب سایت انجام می گیرد به منظور بالا بردن رتبه ی سایت در صفحه ی نتایج جستجوی گوگل و بینگ بهتر است از سئو استفاده کنند.

طبیعتا اگر می خواهید به صورت خیلی حرفه ای از سئو استفاده کنید باید به سراغ راه های پیچیده و حرفه ای بروید، اما راه های ساده تری نیز وجود دارند که شما می توانید از آن ها برای افزایش رتبه تان در موتورهای جستجو استفاده کنید.کمی تلاش و اندیشه ی دوباره در مورد چگونگی استفاده از محتوا در سایت تان تمام چیزی هایی است که احتیاج دارید.

article_image_one_229.jpg

کلمات کلیدی، کلمات کلیدی و کلمات کلیدی!

شما باید آگاهی کاملی نسبت به قرار دادن کلمات کلیدی مناسب در مکان های مختلف سایتتان مانند: عناوین، محتوا، URL و نام عکسها داشته باشید. در واقع بهتر است کلمات کلیدی خود را به عنوان Term های جستجو درنظر بگیرید. چگونه ممکن است کسی به دنبال اطلاعات در مورد این موضوع باشد؟
نکته ای از نسل وب: تگ (برچسب) عنوان و Header صفحه مهم ترین مکان ها برای قرار دادن کلمات کلیدی در نظر گرفته می شوند.
نکته: به یاد داشته باشید که عنکبوت های موتورهای جستجو سایت هایی را که از کلمات کلیدی ییش از حد استفاده می کنند، به سادگی رد می شوند! پس در استفاده از کلمات کلیدی هوشمندانه عمل کنید.

دوباره به خودتان لینک کنید

احتمالا هیچ استراتژیک دیگری به غیر از ترکیب لینک های داخلی در سایتتان برای سئو وجود ندارد. یک راه ساده و آسان به منظور افزایش ترافیک برای صفحات تکی و SEO Consultsays.به هنگام ساخت یک محتوای جدید بهتر است برگرداندن متعدد لینک ها به آرشیو خود را به یک استاندارد تبدیل کنید. نسل وب توصیه میکند که the anchor text search-engine- friendly را بسازیدوقتی کاربران در مورد آن term ها پرس و جو می کنند، هرچه بیش تر کلمات مرتبط به یک صفحه اشاره کنند، صفحه شانس بیش تری برای نمایش در نتایج جستجو خواهد داشت.با تمام این نصیحت ها در مورد سئو مطمئن شوید که لینک هایتان مناسب هستند و حواستان باشد که لینک های بیش از حد نسازید. شما نمی خواهید باعث آزار و اذیت بادیدکنندگان شوید.

موقعیت خود را زیر نظر داشته باشید

از کارکرد تلاش های سئو خود آگاه نمی شوید مگر با زیر نظر گرفتن آن ها. شرکت توسعه نسل وب پیشنهادی مبنی بر زیر نظر گرفتن رتبه صفحه تان با ابزارهایی مانند الکسا و گوگل تولبار میدهد.براساس PC World چک کردن متعدد referrer log تان برای دنبال کردن مکانی که بازدیدکنندگان از آن می آیند و تِرِم های جستجویی که برای پیدا کردن سایتتان استفاده می کنند نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

یک نقشه سایت (Sitemap) بسازید

با ساخت یک سایت مپ برای همه ی صفحات اصلی سایت تان می توانید جستجو را برای عنکبوت ها راحت تر کنید.هرچه کلیک ها برای رسیدن به صفحه ی وب سایت تان کمتر باشد، بهتر است.

از فلش (Flash) استفاده نکنید

فلش هیچ خاصیت خاصی به جز زیبایی برای سئو نمی تواند داشته باشد. بر اساس مجله ی موتور جستجو: Frames، فلش و ajax همگی دارای مشکلی یکسان می باشند. نمی توانید به یک صفحه ی تکی لینک کنید. هرگز از Frame ها استفاده نکنید و فلش و AJAX را به ندرت برای بهترین نتایج سئو استفاده کنید.
اگر شما حتما باید صفحه ی اصلی خود را به عنوان صفحه ای داشته باشید که از فلش و یا یک عکس بزرگ درست شده است، می توانید متن و لینک ها را در زیر عکس قرار دهید.

توضیحات عکس

عنکبوت ها فقط به دنبال متن می گردند و نمی توانند داخل عکس شما را جستجو کنند. به همین دلیل باید از کلمات برای توضیح عکس خود استفاده کنید.با نام های عکس خود آغاز کنید: اضافه کردن یک تگ “ALT” به شما اجازه استفاده از یک Keyword-rich برای تمامی عکس ها در وب سایت تان می دهد. بهینه سازی کامل یک روش ساده برای انجام این کار را شرح می دهد.متن های کناری عکس تان برای سئو ارزشمند هستند.

محتـــــوا

محتوای شما احتیاج به تازگی و بروز رسانی متعدد دارد و اغلب برای افزایش ترافیک نقش بسیار مهمی را بازی می کند.بهترین سایت ها برای کاربران و بهترین نتایج برای موتورهای جستجو پرشده از اطلاعات مفید و بروز شده درباره ی یک سرویس ارائه داده شده، محصول، موضوع و یا نظم و انضباظ.درست کردن یک وبلاگ می تواند یکی از روش ها برای مطمئن شدن از این که سایتتان محتوای جدید بر مبنای اساس متعدد است، میدهد. می توانید مفت و مجانی به یک دارنده ی وبلاگ تبدیل شوید.مجله ی موتور جستجو شرح می دهد که یک وبلاگ جامع می تواند یک روش فوق العاده برای رسیدن به مشتریان و فراهم کردن فرصت های بیشتر برای لینک های داخلی و خارجی باشد.

توزیع رسانه های اجتماعی

یک وبلاگ CEO فقط یکی از عناصر توزیع رسانه های اجتماعی به حساب می آید. یک استراتژی مهم سئو بر این اساس میباشد که شما بهتر است به توزیع لینک ها برای محتوای تازه در سایت خود در پلت فرم های شبکه های اجتماعی مناسب مشغول باشید.اگر در حساب شرکت شما به نمایش درآمده باشد و یا پیشنهاد داده باشد، دوباره توییت کرده باشد و یا از طرف شخصی دیگر دوباره توزیع شده باشد، فرقی نمی کند این استراتژی اعداد مکان هایی که بازدیدکنندگان لینکهایتان را درآن ها مشاهده خواهند کرد، تقسیم بر مضرب نهایی می کند.

به دیگران لینک کنید

گسترش روابط با دیگر سایت ها می تواند یک روش ساده برای کسب ترافیک بیشتر برای سایت تان باشد.نسل وب به شما پیشنهاد می کند که شما شخصا باید از سایت های معتبر درخواست محترمانه ای مبنی بر لینک کردن به سایت تان کنید. البته شما باید مطمئن شوید که همراهتان از شهرت اینترنتی خوبی برخوردار است.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag