Skip links

چگونه محتوای با کیفیت تولید کنیم

قصد داریم تا دو نکته اصلی در تولید محتوای با کیفیت را بصورت دقیق و با ذکر مثال بررسی کنیم، پیشنهاد میکنم که این مقاله را با دقت بیشتری مطالعه کرده و سعی کنید در پایان مثال های بیشتری از آنچه در سایت های موفق اینترنتی دیده اید پیدا کنید.

انتخاب موضوع مناسب

قبل از هرچیز باید تسلط کافی در زمینه کاری خود داشته باشید و مطالعات روزانه خود را در سطح اینترنت یا کتاب افزایش دهید. همه آن چیزی که شما در زمینه کاری خود میدانید و تجربه کرده اید میتواند برای دیگران ارزشمند باشد، هرچقدر این نکات ظریف تر و دقیق تر باشند مخاطبین مناسب تری نیز خواهند داشت.

نحوه ارائه محتوا

در بسیاری موارد محتوای مورد نظر شما بسیار اندک است و بیش از چند خط ساده نخواهد بود. در این شرایط ممکن است ارائه آن بصورت متنی، جذابیت زیادی نداشته باشد و یا با توجه به متن کم مورد توجه موتورهای جستجو قرار نگیرد. تغییر در نحوه ارائه و افزودن جذابیت های بصری میتواند کیفیت محتوای شما را افزایش دهد.
برای درک بهتر این مورد به یک مثال موجود بر روی اینترنت اشاره میکنیم. یک سایت معتبر فروش کیف پول چرمی مطلبی را در مورد اینکه چطور میتوانید کیف پول خود را کم حجم تر کنید ارائه کرده است. شاید اگر این پرسش را از هرکسی داشته باشید با چند راهکار ساده مانند خارج کردن کارت های اضافی یا استفاده از کارت الکترونیکی بجای پول نقد مشکل را حل کند. banisite رویکردی متفاوت به این مسئله داشته و به همین دلیل نام و لینک آن را در این مقاله مشاهده کنید.

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

این سایت با ساخت یک ویدئو، یک صفحه مجزا و با بکارگیری المان های گرافیکی عالی این مسئله ساده را شرح و بسط داده است، به شکلی که شما هم ممکن است با دیدن آن چند دقیقه ای را سرگرم شده و یا حتی آن را به دوستانتان معرفی کنید. اگر بخواهیم نوع جذب بازدیدکننده به سایت را ارزش گذاری کنیم، استفاده از تبلیغات کمترین درصد بازدهی را خواهد داشت و ممکن است از هر ۱۰۰۰ نفر یک نفر به مشتری شما تبدیل شود. جذب افراد از موتورهای جستجو ارزشمندتر است و احتمال تبدیل بازدیدکننده به مشتری ۱ به ۱۰۰ خواهد بود. این عدد در معرفی شما توسط افراد به دوستان و آشنایان تفاوت چشم گیری خواهد داشت و ممکن است از هر ۳ نفر یک نفر در آینده به مشتریان شما بپیوندد.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag