Skip links

۷ دروغ رایج سئو کاران چیست؟

برخی از سئو کاران به دلیل بی اطلاع بودن دارندگان کسب و کار اطلاعات درستی از سئو در اختیار آن ها قرار نمی دهند.

یکی از روش هایی که می توانید اطمینان حاصل کنید که این سئو کاران می توانند وظایف خود را درست انجام دهند بررسی کردن رتبه وب سایت خودشان می باشد. در زیر به ۵ دروغی که اغلب سئو کاران بیان می کنند می پردازیم:

7 دروغ رایج سئو کاران چیست؟

۱٫ ضمانت کردن رتبه اول در گوگل
هیچ سئو کاری نمی تواند نوید رتبه اول در گوگل را دهد و به هیچ وجه نمی توانید رتبه اول در گوگل را پیش بینی کنند و مدعی شوند تنها موتورهای جستجو در سئو هستند که حرف اول و آخر را می زنند.

۲٫ در کسب و کار شما احتیاج به تجربه نداریم
سئو کارانی که در مورد مشاغل و کسب و کارمان از قبل کار کردند و تجربه کافی را دارند بیشتر می توانند نسبت به کسانی که هیچ تجربه ای از قبل ندارند کمک کنند و به ما راهنمایی برسانند.

۳٫ سئو کردن کسب و کارتان حداکثر در یک ماه
سئو کار یکی دو روز و حتی یک ماه نیست بلکه باید همیشه و پیوسته انجام شود بخاطر اینکه گوگل همیشه در حال تغییر و آپدیت الگوریتم هایش می باشد سئو باید بر طبق یک برنامه مشخص و از قبل تعیین شده و منظم انجام شود.

۴٫ رشد و پیشرفت نیاز است
اگر در کسب و کارتان خدمت محلی ارائه می کنید مثلا برای شهر یا استان تان سفارش غذا می گیرید دلیلی ندارد این کسب و کار برای همه افراد معرفی شود پس بهتر است به جای هزینه کردن برای سئو در راه های دیگری هزینه شود که سبب موفقیت و پیشرفت بیشتر کسب و کارتان شود.

۵٫ ارزشمندترین محتوا را در سایت خود قرار دهید.
یکی از روش هایی که می توانید سبب افزایش بازدید از سایت شما شود این است که از محتواهای خوب و بی نقص تان به سایت های پربازدید دهید تا از آن طریق کاربران بیشتری جذب سایت تان شوند.

۶٫ سئو کار شما نیست
با داشتن اعتماد به نفس و کوشش فراوان شما هم می توانید مانند یک سئو کار سایت تان را سئو کنید شاید زمان بیشتری طول بکشد ولی مطمئنا می توانید و از پس آن بر خواهید آمد.

۷٫ شما فقط به سئو نیاز دارید
سئوکاران تنها از طریق سئو می توانند از شما پول بگیرند به همین خاطر علاوه بر کلمات کلیدی، تگ ها و Meta Description از شبکه های اجتماعی و بازاریابی و تبلیغات هم استفاده می کنند.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag