Skip links

۶ مکان مناسب برای کلیدواژه ها

یک متن شامل تایتل یا عنوان صفحه، متا دیسکریپشن، تیتر، محتوای اصلی وکلماتی که لینک می شوند می باشد که در همه آن ها باید کلیدواژه را قرار دهیم.

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

۱٫تایتل یا عنوان صفحه:
هنگامی که کاربر کلمه ای را در گوگل جستجو می کند اولین چیزی که در نتایج گوگل بررسی می کند عنوان ها می باشد بنابراین کلیدواژه ای را که جستجو کرده است را در تگ عنوان نتایج پیدا کرده و کلیک(انتخاب) می کند در نتیجه اگر در تگ عنوان عبارت جذابی بنویسیم که کلیدواژه تان در آن وجود داشته باشد احتمال انتخاب سایت تان افزایش می یابد.

۲٫متا دیسکریپشن:
متا دیسکریپشن خلاصه ای از محتوای تان می باشد که در زیر لینک نتایج جستجوی گوگل قرار می گیرد باید سعی شود تا جای امکان جذاب باشد تا کاربر تشویق به کلیک روی سایت تان شود. اگر در متا دیسکریپشن کلیدواژه سرچ شده کاربر وجود داشته باشد دقیقا در صفحه جستجو آن متای دیسکریپشن به کاربر نمایش داده می شود. کلیدواژه را در ۱۵۰ کلمه اول متا قرار دهید.

۳٫تگ تیتر:
درون تگ های تیتر از h1 تا h6از کلیدواژه استفاده نمایید موتور جستجو ارتباط بین تیتر و محتوا را بررسی می کند از آن ها بیش از حد در تیتر استفاده نکنید چون تخلف محسوب شده و از طرف موتور جستجوگر جریمه خواهید شد.

۴٫محتوای صفحه:
محتوا را برای کاربر بنویسید نه موتورهای جستجو و مدام از کلیدواژه استفاده نکنید. استفاده بیش از حد از آن خیلی سال است که منسوخ شده است و هیچ فایده ای برای سایت تان نخواهد داشت. چگالی کلیدواژه ها ۳ تا ۵ درصد می باشد. و بهتر است در ابتدای پست تان آورده شود.

۵٫انکر تکست ها:
در هنگام لینک دادن باید از کلید واژه مناسب استفاده کنید. فرض کنید در سایت تان دارید:
آموزش بهینه سازی سایت www.banisite.com
درست است این کار در سئو سایت شما تاثیرگذار است ولی بهتر بود بنویسیم: آموزش بهینه سازی سایت و این عبارت آموزش بهینه سازی سایت را به سایت بانی سایت لینک دهیم.
نکته مهم این است که افرادی که به ما لینک می دهند از چه کلید واژه ای استفاده می کنند. بطور مثال برای دانلود فیلم آموزشی بهینه سازی سایت اینجا را کلیک کنید کلمه اینجا لینک داده شده است که اصلا کلیدواژه ارزشمندی نمی باشد.

۶٫آدرس صفحه url:
باید بطور خلاصه موضوع مطلب را در آدرس صفحه به همراه کلیدواژه مورد نظر بیاوریم.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag