Skip links

۶ روش طلایی جهت افزایش بازدید فیسبوک

امروزه کاربران از شبکه های اجتماعی مختلف از جمله Facebook، Twitter، Myspace و … استفاده می کنند. امروز قصد داریم در مورد شبکه اجتماعی فیسبوک نکاتی را بازگو کنیم که در جذب کاربران به شما کمک زیادی خواهد نمود.

6 روش طلایی جهت افزایش بازدید فیسبوک

۱٫ ارسال منظم مطالب
بهتر است در روزها و ساعات و زمان های مشخص مطالب را ارسال کنیم و ساعت های شلوغ را شناسایی کنیم و سعی کنید در آن زمان مطلب و پست ها را قرار دهید.

۲٫ ساختن گروه
گروهی برای کسب و کارتان تولید کنید و از کسانی که به کسب و کار شما علاقه مندند دعوت کنید که وارد گروه تان شوند و این افراد مسلما کسانی هستند که در حوزه کسب و کار شما فعالیت می کنند و به آن علاقه دارند.

۳٫ پروفایل کامل و دقیق تولید کنید
اگر پروفایلی با اطلاعات دقیق و صحیح و درست نداشته باشید مسلما کاربران کمتری از فیس بوک تان دیدن خواهند کرد چون اولین کاری که کاربران انجام می دهند نگاه کردن به پروفایل تان است.

۴٫ تعیین هدف شبکه خود
از ابتدا مشخص کنید که با چه گروه و دسته و کاربرانی قصد دارید ارتباط داشته باشید و خود را با افراد و کسانی که کسب و کارشان با شما یکی نیست تفکیک کنید.

۵٫ همیشه فعال باشید
از سایت های دیگران دیدن کنید و در گروه ها شرکت کنید، نظر دهید و از طرفداران تان حمایت کنید و از پروفایل شان دیدن نمایید.

۶٫ گذاشتن اطلاعات سایت تان در دیوار (wall)
یکی از امکانات رایگانی که فیسبوک به ما داده است که می توانیم با قرار دادن سایت در دیوار آن را به کاربران معرفی کنیم و از این طریق تعداد بازدید کاربران را افزایش دهیم.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag