Skip links

چرا باید سایت خودمان را بهبود ببخشیم

شاید تصور می کنید که وب سایت شما به حد کافی خوب است، اما باید بگویم که چنین نیست. حالا حتما می پرسید ،ما از کجا تا این حد اطمینان داریم؟

همه ما می دانیم که هر وب سایتی می تواند بهتر از آن چه شود که الان موجود است. هیچ وب سایتی در فضای مجازی وجود ندارد که ۱۰۰ درصد مخاطبین خود را بتواند هر روز به صفحاتش بکشاند تا به نوعی در تعامل با وب سایت باشند. که این بدان معنی است که همواره راه برای بهبود فراهم است.

article_image_one_49.jpg

این نکته ما را به این سمت سوق می دهد که واقعا چه طور می توان وب سایت را بهبود بخشید؟ برای پاسخ به این سوال در ابتدا هدف اصلی صفحه خود را مشخص نمایید. به عنوان مثال آیا این صفحه برای فروش آنلاین است یا برای تشویق مخاطبین به برقراری تماس با شما می باشد یا می خواهید از طریق وب ساییتان مخاطبین را به سمت شبکه های اجتماعی تان سوق دهید؟
به محض آن که مشخص کردید هدفتان چیست، با حرکتی عقب گرد برنامه هایتان را پیاده سازی کنید به این معنی که در خصوص رویه کاریتان که به سبب آن مخاطبین به سمت رسیدن به اهدافشان می شود، تفکر کنید. به عنوان مثال اگر یک کالا را در وب سایت خود می فروشید، روش بهینه که به سبب آن مخاطبینتان وارد صفحه شما شوند و اطلاعات آن را بخوانند می تواند ابزارهای ساده ای باشد که از یک سناریوی از پیش تعیین شده پیروی می کند. از قبیل درج اطلاعات از طریق کلیک بر روی محصول، آشنا شدن با ویژگی ها و عملکرد محصول و پیشنهاد فروش شما، خرید محصول و امکان پیگیری خرید.این رویه قیف تبدیل شما محسوب می شود و کلید موفقیت در بهبود یا بهینه کردن هر قطعه از آن است. به عنوان بیایید تصور کنیم که وب سایت شما می تواند ۳۰ درصد مراجعین را به سمت صفحه فروش هدایت نماید. ۲۰ درصد به سمت پرکردن فرم سفارش می روند و در نهایت ۴۰ درصد افراد فرم سفرش را به طور کامل و تا انتها پر می کنند. در این شرایط ۲.۴ درصد از افراد تا انتهای قیف همراه شما بوده اند که خود نشان از موفقیت تنها ۲.۴درصدی شماست.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag