Skip links

وبینار و کاربرد آن در فروش سایت

آیا می دانستید که با برگزاری وبینار می توانید سودآوری فوق العاده ای را به کسب و کار خود تزریق کنید؟ آیا می دانستید که می توانید به صورت رایگان یک وبینار برگزار کنید؟ کسب و کار اینترنتی یکی از پرسود ترین کسب و کارهای دنیای می باشد و در حین حال یکی از کم هزینه ترین کسب و کارها می باشد. امروز می خواهیم درباره یک منبع کسب درآمد فوق العاده با شما صحبت کنیم .

وبینار چیست؟

وبینار یک کنفرانس تحت وب می باشد . به عبارت بهتر وبینار یعنی سمینار آنلاین . وبینار به این صورت می باشد که شرکت کنندگان پشت کامپیوتر خود نشسته اند و به اینترنت متصل هستند و شما از راه دوره و به صورت آنلاین به آنها آموزش می دهید.

چرا باید وبینار برگزار کنم؟

شما در وبینار می توانید محصولات شرکت خود را معرفی کنید و یا اینکه یک دوره آموزشی برگزار کنید. با برگزاری وبینار اعتبار خود را نزد بازدیدکنندگان به شدت افزایش می دهید و همین مسئله باعث اعتمادسازی می شود و همانطور که می دانید اعتمادسازی کلید موفقیت در فروش اینترنتی می باشد.

article_image_one_323.jpg

چگونه باید وبینار برگزار کنم؟

بسیاری از اشخاص فکر می کنند که برای برگزاری وبینار نیاز به تجهیزات پیشرفته ای دارند. راه اندازی یک سمینار آنلاین هیچ هزینه ای برای شما در بر نخواهد داشت . شما فقط نیاز به یک خط اینترنت و یک هدست دارید تا بتوانید برای شرکت کنندگان صحبت کنید. برای طراحی یک وبینار می توانید در سایت anymeeting.com ثبت نام کنید و با استفاده از امکاناتی که این سایت در اختیار شما قرار میدهد به صورت کاملا رایگان یک وبینار طراحی کنید.کافیست مطالبی را که می خواهید آموزش دهید را در یک فایل پاورپینت ذخیره کنید و با استفاده از یک هدست برای شرکت کنندگان صحبت کنید. شما کارگاه آنلاین را راه اندازی می کنید و افرادی در آن شرکت می کنند و شما سودی را از برگزاری این کلاس آموزشی مجازی بدست می آورید ، آیا سود شما به پایان می رسد ؟ خیر سودآوری سایت شما تازه شروع می شود .

چگونه از طریق وبینار سودآوری کنم؟

یک مثال با اعداد و ارقام برای شما می زنم تا شما به سود این روش پی ببرید.فرض کنید شما یک آموزش را طراحی کردید و مطالب آن را در پاورپینت ذخیره کردید و با استفاده از سایت anymeeting.com آماده برگزاری یک وبینار خوب می باشید. کافیست در سایت شما ۵۰ نفر برای این دوره آموزشی ثبت نام کنند و هزینه ثبت نام هم برای هر نفر ۴۰,۰۰۰ تومان باشد. درآمد شما در این حالت می شود ۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان و اگر شما در ماه ۲ بار این سمینار آنلاین را برگزار کنید سود ماهیانه شما می شود ۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان .

تبدیل وبینار به محصول قابل فروش

اگر نخواهید که هر ماه این کلاس را برگزار کنید می توانید باز هم برای کسب و کار اینترنتی خود سودآوری کنید. شما می توانید تنها یکبار وبینار برگزار کنید و پس از آن فیلم دوره را از طریق وب سایت بفروشید. با استفاده از سایت anymeeting.com می توانید همزمان که کلاس را برگزار می کنید با استفاده از امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد کاری کنید که به صورت اتوماتیک خود سایت فیلم کارگاه شما را ضبط کند. خوب این یک امکان فوق العاده برای شماست تا به کسب سود بپردازید.برای شروع کار کافیست ۱۰۰ عدد سی دی و لیبل چاپ کنید و ۱۰۰ عدد قاب سی دی برای محصول آموزشی خود تهیه کنید. امروزه هزینه چاپ سی دی ، لیبل و یک قاب سی دی نزدیک به ۱,۰۰۰ تومان می باشد و شما می توانید این محصول را با قیمت ۳۰,۰۰۰ تومان بفروش برسانید. این یعنی یک سودآوری فوق العاده برای کسب و کار اینترنتی شما . بعد از فروش ۱۰۰ عدد سی دی آموزشی ، می توانید در تیراژ بالاتری سی دی آموزشی تولید کنید . مثلا می توانید ۱۰۰۰ عدد سی دی آموزشی چاپ و تولید کنید تا با کمبود موجودی روبرو نشوید.

تبدیل وبینار به محصول قابل دانلود

شما می توانید بدون هیچ هزینه ای محصول آموزشی را تولید کنید و به دست خریداران برسانید . شما می توانید پس از برگزاری وبینار ، فیلم ضبط شده را به صورت یک محصول قابل دانلود در سایت قرار دهید . در این روش خریداران از سایت به صورت آنلاین وجه کالا را به حساب شما واریز می کنند و پس از واریز وجه به حساب شما مستقیما به صفحه دانلود هدایت می شوند و محصول را دانلود می کنند . در این روش محصول آموزشی هیچ هزینه ای برای شما ندارد و دیگر نمی خواهد نگران به موقع رساندن محصول به دست مشتری از طریق پست باشید .
آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده بودید که با استفاده از این ابزار رایگان می توانید سود فوق العاده ای را بدست بیاورید. در این روش حتی اگر شما وب سایت هم نداشته باشید می توانید کارگاه آموزشی برگزارکنید .

کافیست به کار بازاریابی اینترنتی مسلط باشید تا بتوانید افرادی را جذب کنید تا در کارگاه آنلاین شما شرکت کنند.در کسب و کار اینترنتی اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید سود قابل توجهی را نصیب کسب و کار خود کنید .وقتی به مدیران سایتها مشاوره میدهم آنها فکر می کنند که برای فروش از طریق اینترنت نیاز به یک وب سایت دارند با امکانات و ابزارهای فوق پیشرفته!
باید بگویم که این یک اشتباه بسیار بزرگ در زمینه کسب و کار اینترنتی می باشد . همانطور که در این مقاله گفته شد شما با کمترین امکانات می توانید بیشترین سود را در اختیار خود قرار دهید.

صحبت پایانی

به شما توصیه می کنم همین الان به فکر راه اندازی یک وبینار فوق العاده برای بازدیدکنندگان سایت یا وبلاگ خود باشید تا این منبع درآمد خاموش را به اصلی ترین منبع پولسازی سایت خود تبدیل کنید. برگزاری کارگاه آنلاین علاوه بر اینکه برای شما سودآوری به همراه دارد باعث می شود تا شما در حوزه کاری خود به عنوان یک متخصص شناخته شوید و همین مسئله باعث اعتبار شما می شود و در نتیجه منجر به کسب سودهای بیشتر در آینده می شود.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag