Skip links

۱۰ دلیلی که چرا ما هنوز پولدار نشده ایم

دیدگاه بسیاری از افراد برای اینکه تلاشی برای کسب و کار بهتر نداشته باشند این است که پول و ثروت شادی نمی آورد ،ممکن است پول نتواند تضمین شاد بودن ما باشد، اما حداقل باعث کاهش استرس و راحت زندگی کردن می شود.بسیاری از ما بزرگترین آرزویمان میلیونر شدن است، اما چرا هنوز میلیونر نیستیم؟!

با این حال اینجا به ۱۰ دلیلی که چرا مردم پولدار نیستند، اشاره می کنیم:

۱٫ ترس از شکست
شما اشتباه خواهید کرد و شکست خواهید خورد ، اما از شکستتان تجربه کسب خواهید کرد. اگر شما از شکست می ترسید، پس هرگز نمی توانید موفقیت های بزرگ را تجربه کنید.یادتان باشد، همه کسانی که به موفقیت رسیدند، حداقل یک شکست بزرگ را در زندگیشان تجربه کردند.

۲٫ شما هیچ کسی را ندارید تا مسیر درست را به شما نشان دهد
شما به کسی احتیاج دارید تا شما را راهنمایی کند تا مسیر درست را انتخاب کنید و آن شخص باید بتواند شما را به سمت موفقیت هدایت کند. این مزیتی است که هرکسی، در ابتدای کارش از آن برخوردار نبوده است.

۳٫ شما انسان از خود گذشته ای نیستید
اگر شما نمی توانید از چیزهایی که دارید به راحتی بگذرید و خوشی های زودگذر و تفریح با دوستانتان و مهمانی رفتن را به کارتان ترجیح بدهید، پس هرگز آن موفقیت مالی که به دنبالش هستید را نخواهید یافت.

حتماً بخوانید : ۸ روش برای رسیدن به ایده های تجاری

article_image_one_225.jpg

۴٫ اهداف شما شفاف نیستند
اگر شما اهدافتان شفاف و مشخص نیست و روش های کارآمد برای رسیدن به آن ها را در نظر نگرفته اید، پس هرگز یک میلیونر نخواهید شد. برایبرنامه ریزی روی اهداف و عملکردتان وقت بگذارید.

۵٫ شما فکر می کنید همه می توانند موفق شوند بجز شما
باور داشته باشید که شما می توانید موفق شوید. خودتان را در حالی که یک شخص موفق و میلیونر هستید مجسم کنید و به آن باور داشته باشید، در آن صورت یک قدم به هدفتان نزدیک تر شده اید.

۶٫ شما فکر می کنید گذشته و جایگاه فعلی تان، شما را از موفق شدن باز می دارد
با اطمینان به شما می گویم: هیچ چیزی نمی تواند مانع موفقیت شما شود.

۷٫ شما از اینترنت استفاده نمی کنید!
یکی از مهم ترین دست آوردهایی که باعث دگرگونی و تغییر جهان شده، اینترنت است. و یکی از پولساز ترین ابزار در کسب و کار است که خیلی ها از آن غافل مانده اند.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag