Skip links

چگونه از کلمات کلیدی منفی استفاده کنیم

اگر شما از کلمات کلیدی منفی در تبلیغات خود استفاده نکنید ، آگهی های تبلیغاتی شما در تمام جستجوهای کاربران به نمایش در می آید .

در نتیجه ، تبلیغات بی مورد از شما به نمایش در می آید و کاربران دیگر به تبلیغات شما اعتماد نمی کنند به علاوه نمره کیفیت (Quality Score) کلمات کلیدی شما کاهش پیدا می کند.

کلمه کلیدی منفی را همانند نوشتن لیست مهمانان برای دعوت به یک جشن بدانید ، یعنی شما وقتی یک لیست را تهیه می کنید ، مهمانان شما ، فقط از این لیست می باشند و مهمان ناخوانده ای دیگر برای شما نمی آید یا اگر بخواهیم مثالی دیگر را در رابطه با کلمات کلیدی منفی یا Negative Keyword بزنیم :

article_image_one_190.jpg

شما فرض کنید تبلیغات مربوط به گوشی های اپل را در تبلیغات گوگل قرار داده اید ، حال اگر شما کلمه کلیدی منفی خود را گوشی های نوکیا انتخاب کنید در صورتی که کاربری گوشی های نوکیا را جستجو کرد ، دیگر تبلیغات شما برای آن به نمایش داده نشود ، و تبلیغات شما فقط در نتیجه جستجوی گوشی های اپل به نمایش در می آید.

نکات لازم در استفاده از کلمات کلیدی منفی (Negative Keyword)
به تعداد کلمات کلیدی منفی توجه کنید اگر شما در کلامت کلیدی منفی خود یک جمله ی ۱۰ کلمه ای رو درج کرده باشید ، و کاربری جمله ی ۱۱ کلمه ای رو جستجو کند دیگر تبلیغات شما به نمایش در نمی آید.
در انتخاب کلمات کلیدی منفی دقت لازم را داشته باشید ، از این ویژگی به صورت افراطی و یا تفریطی استفاده نکنید!

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag