Skip links

۱۰ کلمه موثر در تبلیغات و فروش

گروه روانشناسی دانشکاه ییل کلمات متعددی را در زبان انگلیسی بررسی نموده و به این نتیجه رسید که ده کلمه دارای بیشترین قدرت و تاثیرگذاری بخصوص در تبلیغات و فروش هستند.

در دهه های گذشته تبلیغات دچار تحولات عمده ای شده است اما برخی از کلمات همانند گذشته قدرت و نفوذ زیادی دارند. استفاده از این کلمات در کمپین های تبلیغاتی منجر به افزایش تاثیرگذاری آنها خواهد شد. در این مطلب این ده کلمه را مرور می کنیم.

۱٫شما
کلمه ی شما همواره موثرترین و قدرتمندترین واژه در تبلیغات بوده است. دلیل آن این است که این کلمه فضای گفتمان را مشخص و توجه افراد را به خود جلب می کند. اگر تبلیغی در مورد شما باشد قطعاً به آن توجه خواهید کرد. در گفت و گو با مشتریان در تبلیغات و یا خارج از آن حتماً از این کلمه استفاده کنید.

۲٫ نتایج
این واژه با مقوله ی موفقیت ارتباط نزدیکی دارد. با استفاده از این واژه و یا هم خانواده های آن می توانید خرید را برای مشتری توجیه کنید. اگر خرید یک کالا یا خدمت همراه با نتایج مثبتی باشد، مشتری به این نتیجه می رسد که خرید آن ارزش دارد.

article_image_one_411.jpg

۳٫ سلامتی
حفظ سلامتی یکی از مهمترین اهداف بشر است: سلامت جسمی، سلامت روانی، حتی سلامت مالی. اخیراً در تبلیغات توجه زیادی به مقوله ی سلامت مالی می گردد .

۴٫ ضمانت
این واژه به از بین بردن تردید مشتریان کمک می کند. اعتبار کسب و کارها تا حد زیادی به ضمانت آنها از محصولات خود بستگی دارد . بهترین گزینه در این زمینه این است که به مصرف کنندگان اطمینان دهید که در صورت عدم کیفیت محصول پول آنها را پس خواهید داد .این کار ریسک خرید محصول برای مشتریان را از بین می برد . به طور کلی ، درصد بسیار کمی از مشتریان برای باز پس گیری پول خود به شما مراجعه می کنند .

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag