Skip links

۶ روشی که با آن ها درآمدتان دو برابر می شود

آیا «cameron herold» را می شناسید؟ آیا از روش افزایش درآمد او اطلاع دارید؟ او موسس شرکت «Gatt Chang» است و توانسته در مدت ۶ سال درآمد خود را از ۲ میلیون دلار به ۱۰۵ میلیون دلار افزایش دهد. به اعتقاد او شرکت شما می تواند فروش و سود خود را در یک بازه زمانی ۳ ساله، دو برابر کند، به شرطی که از استراتژی ها و تاکتیک های مشخصی استفاده نماید.

توجه شما را به این نکات کلیدی جلب می نماییم:

۱- تصویر خود را نقاشی کنید

برای دو برابر کردن فروش و سود خود در عرض ۳ سال، موفقیت شرکت خود را مجسم کنید. برای دیدن آینده ای پر قدرت برای شرکت تان از تاکتیک “تصویر رنگی” استفاده کنید. در مکانی ساکت و دور از شرکت، فرض کنید به بازدید شرکت بسیار موفق خود در ۳ سال آینده رفته اید. ۳ یا ۴ صفحه درباره همه موارد دور و برتان، فرآیند ها، کارمندان و نشانه های موفقیت بنویسید.

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

۲- اهداف و پروژه های خود را مهندسی معکوس کنید

اهدافی که شرکت به آن ها دست خواهد یافت را “تصویر رنگی” پیش بینی می کند و نه روش دستیابی به آن ها را. وقتی تصویر رنگی کامل شد، آن ها را با شرکای کسب و کار خود و سایر حامیان درمیان بگذارید. از کارمندان خود بخواهید آن را بخوانند و در بالاترین جایگاه ذهن خود قرار دهند.

جایگاه فعلی شرکت خود را مشخص کنید. تهیه فهرستی از نقاط قوت و ضعف و تهدید ها و فرصت ها، نظرات تمامی کارمندان را جمع آوری کنید. سپس برای تبدیل تصویر رنگی خود به واقعیت، از مهندسی معکوس استفاده کنید. اهدافی که شرکت باید در مدت ۳ سال به آن ها دست یابد را مشخص کنید. از آن اهداف به عقب برگردید و پروژه ها یا گام های لازم برای دستیابی به آن ها را طراحی کنید. برای هر پروژه برنامه زمانی و اهداف مشترک، قابل اندازه گیری، قابل دسترسی، مرتبط و زمان محور درنظر بگیرید. دیدگاهی مبتنی بر بازگشت سرمایه داشته باشید.

فهرستی از درآمدها و سودهای حاصله تهیه کنید. شاخصه های خدمات مشتریان و رضایت کارمندان را تعیین کنید. هزینه هایی که باید متحمل شوید، مثل وام جدید ساعات اضافه کار و غیره را محاسبه کنید. این داده ها را به یک برنامه عملیاتی تبدیل کنید.

از مراحل مهم ۳ ساله به زمان حال برگردید و فعالیت های خود را با ترتیب زمانی طراحی کنید.

۳- پیشرفت در شرایط رکود

رکود زمان خوبی برای پیشی گرفتن از رقبایی است که بسیاری از آن ها برای تحمل مشکلات فعالیتشان را کم می کنند. شما مرتکب این اشتباه نشوید. به جای آن، تیم فروش خود را گسترش دهید. وقتی رقبا تنزل پیدا می کنند، فرصت ها را از چنگ آن ها درآورید. به یاد داشته باشید که در شرایط سخت، افراد قوی، قوی تر می شوند. هزینه ها را کنترل کنید اما بودجه بازاریابی یا تبلیغات را کم نکنید. این کار مانند این است که نفس خود را قطع کنید. مشتریان ثروتمند را شناسایی کنید و روش هایی استراتژیک برای کسب درآمد بیشتر از انجام معامله با آن ها طراحی کنید.

۴- فرهنگی متمایز ایجاد کنید

دستیابی به اهداف ۳ ساله مستلزم داشتن یک فرهنگ قوی مشارکتی است. محیط کاری مشارکتی و متمایز ایجاد کنید. تا جایی که ممکن است فضای کاری مفرحی ایجاد کنید تا کارمندان به هم احساس نزدیکی کنند و بتوانند باهم کار کنند. مطمئن شوید که کارمندان خوشحال هستند، زیرا کارمندان راضی برای دستیابی به اهداف شرکت سخت تر کار می کنند. با هریک از کارمندان مانند شریک ارزشمند کسب و کارتان رفتار کنید.

میزان رضایت کارکنان از محل کار خود با میزان موفقیت آن کسب و کار ارتباط مستقیمی دارد. علاوه براین میزان رضایت کارمندان از کاری که انجام می دهند در حال روحی خود و کارمندان دیگر هم موثر است.

۵- تمرکز و تحمل عمیق داشته باشید

برای رشد سریع، اقدامات متمرکز زیر را انجام دهید:

  • استخدام متمرکز
    برای یافتن و استخدام بهترین کارمندان که دیدگاه هایی مشابه شما دارند، از روش استخدام و مصاحبه موثری استفاده کنید.
    یک شرکت موفق به طور میانگین برای هر جای خالی ۲۵۰ رزومه دریافت کرده و با ۱۶ نفر مصاحبه می کند. در دور اول مصاحبه ها، همه متقاضیان را گرد هم آورید. فرآیند مصاحبه گروهی به شما کمک می کند تا متقاضیان دارای مشخصه راهبری و نحوه استفاده مناسب از آنها در سازمان خود را بشناسید. در مرحله بعد، مصاحبه های دوساعته فردی انجام دهید تا مهارت های داوطلبان را ارزیابی کنید.
    به دنبال داوطلبانی باشید که ویژگی هایی مانند تمرکز گرایی، رهبری، هوش احساسی . مهارت های میان فردی ازخود نشان دهند.
  • ارتباطات متمرکز
    برای آنکه فوق العاده ترین کارمندان، بهترین بازده ممکن را داشته باشند، باید اهداف و فعالیت های شرکت، وظایف آن ها و توقعات ویژه ای که از آن ها انتظار دارید را به طور شفاف با آن ها در میان بگذارید.
  • جلسات متمرکز
    همه جلسات باید نتیجه داشته باشند. زمان کارمندان خود را با جلسات پیچیده هدر ندهید. برنامه جلسه با ثباتی داشته باشید.

۶- بهره وری شخصی

تمرکز مهم ترین سلاح شماست. «Tom Peters» نویسنده کتاب پرفروش «در جستجوی برتری» معتقد است که باید «شیفته ماموریت» خود باشید. حداقل یک بار در ماه «روز تمرکز» داشته باشید و در آن روز فقط به مسائل اصلی شرکت خود فکر کنید. در آن روز هیچ کار دیگری انجام ندهید.

.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag