Skip links

۶ دلیل برای همچنان استفاده کردن از کارت ویزیت

با رشد روزافزون و پرشتاب دنیای دیجیتال دلیل این که همچنان از کارت ویزیت استفاده می شود چیست؟ در شرایط کنونی که از کودکان تا سالمندان از تجهیزات هوشمند استفاده می کنند، بازهم باید از کارت ویزیت استفاده شود؟ آیا این ابزار سنتی از رده خارج نشده و همچنان باید از آن استفاده نمود؟

۱- انتقال اطلاعات با سرعت بالا

با توجه به رشد روز افزون تجهیزات دیجیتال و تلفن های هوشمند باز هم از لحاظ سرعت انتقال اطلاعات به گرد کارت ویزیت نمی رسند.

به عنوان مثال : در صورتی که بخواهید اطلاعات روی کارت ویزیت خود را از طریق تجهیزات هوشمند منتقل کنید، ابتدا باید این اطلاعات را در آن ذخیره داشته باشید و در صورتی که بتوانید اطلاعات را به صورت گروهی ارسال کنید باید تلفن همراه مقصد نیز از چنین ابزاری برخوردار بوده و همچنین حتی المقدور از کمپانی مشترکی تولید شده باشند. آیا طی کردن تمام مراحل بالا از ارائه کارت ویزیت از طریق حرکت دست آسان تر و راحت تر است؟

article_image_one_649.jpg

۲- کارت ویزیت تا حدودی به شما وجهه قانونی می دهد

ایجاد اعتماد، اولین شرط برقراری هر ارتباطی است. زمانی که مردم با شرکت هایی که آوازه بخصوصی در نام و نشان نداشته و یا از از قدمت بالایی برخوردار نیستند برخورد می کنند، قسمت عمده ای از قضاوتشان درباره مجموعه شما همین توجه به ظواهر شرکت شماست.

۳- با وجود پیشرفت ارتباطات بازهم برخی افراد از داشتن چنین ابزارهایی محرومند.

در صورتی که با فردی روبه رو شوید و برخورد شما چند ویژگی داشته باشد همچون: مدت زمان کوتاه یا نداشتن تجهیزات هوشمند توسط فرد مقابل، در این صورت آیا هیچ راهی به جز ارائه کارت ویزیت جهت شروع رابطه وجود خواهد داشت؟

۴- کارت ویزیت همچنان در تبادل اطلاعات کاری مورد استفاده قرار می گیرد

در بسیاری از کشورها از جمله ایران همچنان تبادل کارت ویزیت یکی از اصلی ترین ابزارهای شروع روابط تجاری به شمار می رود.

در ایران کیفیت طراحی و جنس کارت ویزیت تان می تواند نوع نگاه دریافت کننده را نسبت به مجموعه شما به کلی تغییر دهد . یکی از معیارهای اصلی قضاوت مجموعه شما همان کارت ویزیت تان است.

۵- کارت ویزیت فرصت های تبلیغاتی خوبی ایجاد می کند

با توجه به نوع اطلاعاتی که بر روی کارت ویزیت قرار دارد، قابلیت تبدیل این ابزار به یک بروشور وجود دارد تا بتواند مشتریان را مجاب به تماس با مجموعه شما نماید. کارت ویزیت در هر بار مشاهده توسط فرد دریافت کننده همچون یک آلارم جهت یادآوری شما و حدود فعالیت های شرکت شما خواهد بود.

۶- کارت ویزیت باعث توسعه شبکه روابط شما می شود

با توجه به فراگیر شدن شبکه ها و ارتباطات دنیای مجازی، همچنان بیشتر مردم خصوصاً ایرانیان ارتباطات رو در رو را به چنین ارتباطاتی ترجیح داده و یکی از اصلی ترین ابزارهای شبکه سازی شان با دیگران همین روابط رو در رو و فیزیکال است.

شاه کلید روابط رو در رو کارت ویزیت شماست.

نکته پایانی :

همیشه کارت ویزیتتان را همراه خود داشته باشید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag