Skip links

چند ایده مهم برای یک ایمیل مارکتینگ موفق

مشکلی که امروزه بسیاری از شرکت ها و صاحبان مشاغل و کسب و کار با آن درگیر هستند این است که چگونه باعث رشد فزاینده فروش خود باشند یا چگونه مشتریان یا کاربران بیشتری را به لیست انتخابی خود اضافه کنند.

امروز در این مقاله ما به ذکر ایده هایی برای داشتن ایمیل مارکتینگ موفق می پردازیم:

۱- فقط به دنبال طراحی زیبای ایمیل نباشید

فروشگاه های بزرگ و معتبر در دنیا تنها به خلق تصویر زیباتر از خود نمی پردازند بلکه آن چه را که بیشتر مورد توجه مردم قرار داشت را تولید و به مردم عرضه می کنند. برای ایمیل مارکتینگ علاوه بر زیبایی ایمیل، به محصولات مورد نیاز مشتریان هم توجه کنید.

۲- کمک به مشتریان برای انجام کارهای خیر

با استفاده از ایمیل مارکتینگ می توان با جمع آوری مبالغ هنگفت، برای بسیاری از خانواده های نیازمند که قدرت خرید بسیاری از لوازم ضروری را ندارند کمک کرد و حتی بسیاری از جوانان در طبقه ضعیف جامعه برای شروع کسب و کار حمایت کرد.

۳- مردم از مردم خرید می کنند.

مردم از مردم خرید می کنند، مردم از کمپانی ها، فروشگاه ها یا از وب سایت ها خرید نمی کنند.

مردم از مردم خرید می کنند. ایمیل مارکتینگ برنامه نیست بلکه راهی از ارتباطات می باشد . زیرا که مشتریان شما با به اشتراک گذاشتن ایمیل شما، خدمات و محصولاتتان را به بقیه هم معرفی خواهند کرد.

تور جهانی ATP این اصل را اهرمی در پیام خوش آمد گویی به اعضای جدیدش قرار داده است .

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

۴- حفظ مشتری های قدیمی

بیشتر سعی کنید با ایمیل مارکتینگ مشتریان قدیمی خود را حفظ کنید تا این که در تلاش برای جذب مشتریان جدید باشید. چون تلاش برای کسب یک مشتری جدید به وقت و هزینه زیادی نیاز دارد که این در بازاریابی زیاد مورد استقبال قرار نمی گیرد.

۵-ایمیلی که به خوبی طراحی شده باشد دارای ۱۰۰۰ کلمه با ارزش است

طراحی ایمیل کل کاری که باید انجام دهید نیست. چرا که ایمیل هایی که ساده طراحی شده اند نتایج شگفت انگیزی داشته اند. با این حال محتوای یک ایمیل موضوع کلیدی می باشد..

گاهی اوقات ارتباط برقرار کردن با یک مشتری به صورت دیداری بسیار سخت می باشد. پس از ایمیل مارکتینگ به عنوان پل برای ارتباط با مشتریانتان استفاده کنید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag