Skip links

پر بازدید ترین تیتر های ایمیل مارکتینگ

معمولا تیترهایی تاثیرگذارند که مستقیما مخاطب را خطاب کرده و یا اینکه برای او شخصی سازی شده باشند.البته خیلی از عوامل دیگری هم در میزان تاثیرگذاری تیتر یک ایمیل تاثیر می گذارد. اما شاید اولین چیزی که سبب می شود تا شما روی یک ایمیل کلیک کنید، تیتر آن ایمیل باشد . در این مطلب قصد داریم در مورد چند تیتر ایمیل صحبت کنیم که نرخ بازشدن بسیاری بالایی داشته اند:

تولدت مبارک لیندزی، سورپرایزت داخله! : Rent the Runway یکی از کسب وکارهایی است که برای طراحان لباس تازه کار راه اندازی شد و به آنها این امان را داد تا راحت لباس های خود را اجاره دهند. در سال گذشته این کسب وکار برای تبریک تولد کاربرانش از جمله ذکر شده استفاده کرد و نام آنها را در آن آورد که سبب شد نرخ باز شدن ایمیل ها از آنچه که فکر می کنید بیشتر باشد .

این ایمیل را باز نکنید: انسان همیشه قانون شکن بودن خود را ثابت کرده و به کارهای غیرقانونی به شدت علاقه دارد. Manicube از کسب وکارهایی است که برای کمک به بانوان به فعالیت می پردازد و می توان گفت برای این بوجود آمده تا هیچ خانمی بدون شغل نماند.

article_image_one_55.jpg

بهترین های گروپون: تخفیف هایی که به خاطر آنها به خود مغروریم: گروپون یکی از وب سایت های تخفیف گروهی است که در آغاز سال ۲۰۰۸ شروع به کار کرده و تا به امروز توانسته نظر خیلی از سازمان های بزرگ را برای گرفتن تخفیف گروهی به خود جلب کند. نکته اصلی تیتر آورده شده در این است که کاملا داخل میل غیرقابل پیشبینی است و فرد ترغیب می شود که واردش شود.

! : DiningIn که یک وب سایت برای سفارش غذا به صورت آنلاین است، متوجه می شود که کاربرانش به برنامه های چت به شدت علاقه دارند و معمولا حرف های خود را کوتاه می کنند. سپس تصمیم می گیرد که چنین ایمیلی ارسال کرده و در آن پیشنهادهای تعجب برانگیزش را بگنجاند.

مشتریان ما چه چیزی می گویند؟: DocuSign سعی کرده با چنین ایمیلی نشان دهد که شرکت هایی که از خدمات این شرکت بهره می برند راضی هستند و البته موضوعی را هم لاپوشانی نکرده. این کمپانی بیشتر در حوزه تولید و عرضه دستگاه های مربوط به ثبت عبور و خروج کارکنان به فعالیت پرداخته و روی چنین محصولات دیجیتالی ای کار می کند.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag