Skip links

راه اندازی ۶ کسب و کار با هزینه پایین

شروع یک کسب و کار نیازمند سرمایه است. برای افراد بسیاری داشتن یک کسب و کار همانند یک رویا است. به دلیل نداشتن بودجه کافی این موضوع همانند یک رویا برای افراد بسیاری باقی خواهد ماند. اگر شما کسب و کاری دارید و به دنبال توسعه آن هستید، ممکن است سرمایه کافی برای واردشدن به مرحله بعدی کسب و کار خود را نداشته باشید.

خبر خوب این است که شما می توانید بدون هیچ سرمایه ای یا بسیار اندک کسب و کاری را شروع یا توسعه دهید، اگر به صورت استراتژیک فکر کنید و از مزایای منابع بیرونی استفاده کنید.

کسب و کار با هزینه سربارکم

بسیاری از کسب و کارها با هزینه سربارکم را می توان با سرمایه نسبتاً اندکی شروع کرد و پس از آن می توان توسعه داد. صاحبان کسب و کارهایی هستند که با سرمایه کم و از کار در خانه یا مغازه کوچک شروع کرده اند و سپس کار خود را گسترش داده اند، کارگران بیشتر استخدام کرده اند و به مکان بزرگتری نقل مکان کرده اند. اگر شما به دنبال راه اندازی یک کسب و کار با یک سرمایه کم هستید در این مقاله کسب و کارهای نسبتاً آسانی که با سرمایه کمی می توانید آنها را شروع کنید عنوان شده است:

article_image_one_550.jpg

۱- کسب وکار مستقل

کسب و کارهای مستقل با هزینه های سربار کمی همراه هستند. خواه نوشتن ، طراحی گرافیک، توسعه وب یا برنامه نویسی نرم افزار باشد، مهارتتان می تواند شروع کننده کسب و کار شما باشد. تنها چیزهایی که احتمالاً نیاز دارید، یک کامپیوتر و دسترسی به اینترنت می باشد. به مرور زمان می توانید مشتریان خود را افزایش دهید و افراد دیگری را برای انجام بعضی از کارها استخدام کنید. توسعه یک کسب و کار و افزایش تعداد کارگران برای مشاغل مستقل آسان است.

۲- مشاور

اگر شما مهارت و دانشی دارید که دیگران می توانند از آن بهره مند شوند، مشاور شوید. شرکت های مشاور معمولی هستند که با یک نفر شروع به کار کرده اند. امروزه، مشاوران تکنولوژی مورد نیاز هستند. اگر شما مهارتی دارید، می توانید آن را به عنوان مشاور آموزش دهید و کسب و کار خود را بر مبنای آنچه می دانید شروع کنید.

۳- صنایع دستی

اگر شما هنر یا مهارتی دارید می توانید از آن برای شروع یک کسب و کار استفاده کنید. سرگرمی های هنری خود را از طریق فروش آنها به یک کسب و کار تبدیل کنید. اگر شما یک هنرمند هستید، می توانید اقلام زیبایی ایجاد نمایید که دیگران مایل به خریداری آنها هستند. همزمان با رشد کسب و کار خود، افراد با استعداد دیگری استخدام کنید یا افراد دیگری را پیدا کنید تا آنچه که شما نیاز دارید ارائه دهند.

۴- مراقبت

چه شما از افراد سالمند مراقبت کنید یا ارائه خدمات برای حیوانات خانگی داشته باشید، این کار می تواند یک روش کم هزینه برای شروع یک کسب و کار باشد. اغلب کسب و کارهای موفق در زمینه هتل های حیوانات خانگی و آسایشگاه با یک نفر شروع به کار می کنند و به مرور زمان توسعه پیدا می کنند.

۵- نظافت

اگر شما به مواد و ملزومات برای نظافت خانگی دسترسی دارید، می توانید یک کسب و کار مربوط به نظافت خانه ها و دفاتر دیگران راه اندازی کنید. هم زمان با گسترش کسب و کار خود می توانید مواد بیشتری خریداری نمایید و افراد بیشتری را استخدام نمایید. اگر شما به کیفیت کارتان توجّه داشته باشید، این شانس را خواهید داشت بدون صرف هزینه زیاد یک شرکت خدماتی معروف راه اندازی کنید.

۶- همکاری مجازی

شما می توانید با انجام دادن برنامه ریزی و وظایف دیگر به دیگران برای مدیریت بهتر کسب و کارشان کمک نمایید. با جذب مشتریان بیشتر، قادر خواهید بود دستیاران بیشتری استخدام کنید و حتی دستیاری برای کمک به خودتان داشته باشید. همه ی این کسب و کارها این پتانسیل را دارند تا به سرعت رشد نمایند. در نهایت، شما درآمدی کسب خواهید کرد یا موفق نخواهید شد. امّا شما می توانید به سرعت با هزینه سربار اولیه پایین رشد کنید و سرمایه لازم برای زمانی که باید کسب و کار خود را توسعه دهید پس انداز کنید.

منابع لازم برای توسعه کسب و کار با هزینه سربارکم

  • اگر شما می خواهید کسب و کار خود را با هزینه کم توسعه دهید، با فناوری های امروزه امکان پذیر است. راه های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها بدون کمک بانک ها برای بالا بردن ارزش کسب و کارتان بهره ببرید. اگر کسب و کار شما به صورت آنلاین کار می کند، Neil Patel’s Quick Sprout یک منبع بزرگ اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه ترافیک سایت خود را افزایش دهید و همچنین راهنمایی هایی از کارشناسان بازاریابی اینترنتی در اختیار شما قرار می دهد.
  • مزایای برون سپاری وظایفی که زمان زیادی از شما می گیرند، دست کم نگیرید. اگر می خواهید کسب و کار خود را بدون صرف مقدار زیادی پول توسعه دهید، بهتر است دستیارانی با مهارت های خوب و تمایل به کار پیدا کنید.
  • اگر شما علاقمند به توسعه کسب و کار خود و پذیرش انواع گزینه های پرداخت هستید می توانید از ابزارهایی مانند Square و PayAnywhere برای پرداخت از طریق کارت اعتباری استفاده کنید. با یک هزینه کم شما می توانید موبایل هوشمند یا تبلت خود را به یک ابزار فروش تبدیل نمایید. این امکان را به شما می دهد تا کسب و کار خود را بدون نیاز به خرید تعدادی از تجهیزات پرهزینه توسعه دهید بخصوص اگر کسب و کار شما با تلفن همراه ارتباط داشته باشد. این ابزارها برای کسب وکارهای مربوط به ارائه خدمات مانند سالن ها، چشمه های آب معدنی و ماساژدرمانی بسیار مناسب هستند امّا همچنین آنها تقریباً قادر به سازگاری با انواع کسب وکارها هستند.
  • درنهایت، از منابع در دسترس برای ماندن و گسترش کسب و کار خود در جهان چشم پوشی نکنید. Skype به شما اجازه می دهد تا تماس های کم هزینه ای با سراسر جهان داشته باشید و پول خود را به هنگام جستجو برای مشتریان جدید پس انداز کنید. سرویس هایی مانند GoToMeeting می توانند به برگزاری ویدئو کنفرانس و آموزش افراد در محل کارهای دورافتاده و کاهش هزینه های سفر کسب و کارتان به شما کمک کنند. با این امکانات بسیار راحت تر می توانید بر توسعه کسب و کار خود تمرکز داشته باشید و مجبور نیستید برای سفرهای خود پول خرج کنید.

تکنولوژی فرصت های زیادی برای شروع یک کسب و کار جدید و توسعه کسب و کار فعلی بدون صرف هزینه های زیاد برای شما فراهم می آورد. زمانیکه شما مجبور هستید پول خرج کنید تا درآمد کسب کنید، هزینه ای که باید صرف کنید بسیار کمتر است و بازده می تواند بیشتر از مقدار مورد انتظار شما باشد.

منبع: مدیران گیلان

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag