Skip links

آموزش سئو و محتوا

محتوا پادشاه است

ویژگی های محتوا در سئو

تابه حال این جمله را در زمینه سئو و بهینه سازی سایت زیاد شنیده اید: ” محتوا پادشاه است.” این جمله صحیح است و در واقع می توان گفت که محتوا بخشی اصلی در سئو محسوب می شود. در مقاله قبل به تعریف محتوا پرداختیم. در این پست قصد داریم نکاتی را در مورد محتوا برای شما کاربران عزیز و علاقه مند به سئو و طراحی سایت تشریح کنیم. با ما در این مقاله همراه باشید.
نکاتی در رابطه با محتوای موثر در سئو نکته اول اینکه همانطور که در مقاله قبلی نیز گفته شد ، محتوا تنها نوشته و متن نیست. محتوا می تواند به صورت های مختلف در سئو موثر باشد. تصویر ، متن ، محصول ، ویدئو و غیره همگی می توانند به عنوان محتوا محسوب شده و بر سئو اثر بگذاند. محتوا تنها در صورتی فقط مقاله محسوب می شود ، که وب سایت شما ، یک وب سایت انتشار مقاله یا پست آموزشی باشد. در واقع محتوا باید بر اساس نوع کسب و کار و هدف وب سایت ، تولید شود. به عبارت کلی تر ، محتوا با هدف افزایش در آمد زایی تولید شود. محتوای مرتبط با کسب و کار ، کاربران را جذب می کند.

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

در صفحه اصلی وب سایت خود ، اصلی ترین محتوا که مد نظر شما است را ایجاد کنید. زیرا این صفحه ، همان صفحه ورود سایت شما است که می خواهید کاربران به آن وارد شوند. بنابراین در این صفحه محتوایی جذاب و گیرا ایجاد کنید . به گونه ای که کاربر را به خود جلب نماید.
کیفیت محتوا از کمیت آن مهم تر است. اینکه میزان محتوا چقدر است زیاد مهم نیست بلکه ارزشمند بودن محتوا است که بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. محتوا باید بتواند پاسخگوی نیاز کاربر باشد.
هدف خود از تولید محتوا را کاربر پسندی قرار دهید. اما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که همیشه نمی توانید نظر همه افراد را جلب کنید. با وجود اینکه محتوا می تواند شامل موارد مختلف فیلم و عکس و غیره باشد ، اما در هر صورت برای اینکه وب سایت شما از نظر موتورهای جستجو قابل قبول باشد و بر سئو سایت شما اثر داشته باشد و موتورهای جستجو قادر به شناسایی و فهم مطالب شما باشند ، وب سایت باید حداقل دارای یک میزان متن باشد. علاوه بر این ، متن را در داخل تصویر قرار ندهید. زیرا در این صورت نیز متن توسط موتور جستجو قابل فهم نیست.فایل های فلش و ifram ها نیز می توانند در قالب محتوا محسوب شوند. اما معمولا استفاده زیاد از این موارد در طراحی سایت توصیه نمی شود زیرا سرعت بارگذاری صفحه را افزایش می دهند و در برخی از مواقع برای کاربر خسته کننده می شوند. این امر می تواند برای سئو سایت شما مضر باشد. پس در استفاده از این رسانه ها دقت داشته باشید.

مهمترین نکات برای راه اندازی یک سایت و داشتن یک سایت خوب ، رعایت تمامی اصول سئو در ماژول های برنامه نویسی و همچنین رها نکردن وب سایت پس از تحویل گرفتن آن می باشد.

بسیاری از کاربران بعد از اتمام طراحی سایت و تحویل گرفتن سایت هیچگونه فعالیتی در آن انجام نمیدهند. در صورتی که یکی از آیتم های خیلی مهم برای موتورهای جستجو قدرتمند وارد شدن یک سایت با مطالب جدید و مفید در عرصه وب میباشد.

در لیست زیر به نکات مهمی برای بالابردن رتبه گوگل سایت شما میپردازیم :

  • قدرتمند وارد شدن و پر محتوا کردن از همان لحظه تحویل سایت
  • نوشتن مطالب مفید و غیر تکراری جهت نشان دادن یک سایت غیر تکراری در عرصه وب از جمله داشتن عکس و فیلم های متفاوت

نکته اول : موضوع مطلبی که کپی می کنید را کمی تغییر دهید .

نکته دوم : متن اصلی را تغییر دهید ، مثلا لینک منبع و عکس و خلاصه مطلب و … را اضافه کنید

نکته سه : عکس های متن را تغییر دهید ، چون گوگل باهوش است و همیشه عکس ها را چک می کند ، مثلا در عکس ها نام سایت و …تغیر دهید .

نکته چهارم : کلمات کلیدی متن را با توجه به موضوع اضافه کنید ، هر چه این کلمات کمتر و مرتبط تر باشد بهتر است.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag