Skip links

تمرکز صد در صدی فروش بر اساس شبکه های اجتماعی

امروزه چنان استفاده از شبکه های اجتماعی و مجازی همه گیر شده که حتی بازاریابی و افزایش فروش را هم تحت شعاع خود قرار داده است. به همین خاطر این شبکه ها فضای مهمی برای تبلیغات و فروش محصولات و خدمات می باشند.

اما موضوعی که بسیار حائز اهمیت می باشد این است که تبلیغات با این روش تا چه اندازه ماندگار است و اساساً آیا میتوان برای فروش به طور ۱۰۰% به شبکه های اجتماعی تکیه کرد؟

همانطور که همه ی ما میدانیم پایه و اساس شبکه های اجتماعی بر مبنای ارتباطات فردی و گروهی و یا اشتراک گذاری اطلاعات شکل گرفته اند و برای خرید و فروش برنامه ریزی نشده اند. چرا که تنها راه ارتباطی مشتریان با فروشندگان تنها از طریق شماره تماس و یا آدرس شبکه های اجتماعی آنهاست.

برخی معایب شبکه های اجتماعی:

۱- سهولت در کلاهبرداری

به همین دلیل می توان گفت یکی از معایب شبکه های اجتماعی عدم امکان تشخیص اصالت حساب کاربری است. سوء استفاده از عنوان یک برند و استفاده از یک حساب کاربری جعلی را میتوان به عنوان یکی از روش های کلاهبرداری از کاربران اینترنتی نام برد.

۲- عدم پایداری

یکی دیگر از مشکلات شبکه های اجتماعی عدم پایداری این شبکه هاست. چرا که اکثر آنها در خارج از کشور مدیریت و کنترل میشوند بنابراین عواملی همچون شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی میتواند باعث قطع ارتباط کاربران این شبکه های در هر کشوری باشد.

۳- صرف وقت زیاد

براساس تجربیات بسیاری از کسانی که در این شبکه ها فعالیت تجاری میکنند میتوان به زمان بر بودن این روش اشاره کرد. زمان زیاد مورد نیاز برای موفقیت در این روش، برای بسیاری از کسب وکارهای نوپا و برای مدیران ارشد در برندهای بزرگ، مشکل آفرین است. اگر بخواهید در این روش موفق باشید باید برای رسیدگی به فضای تجاری مجازی خود زمان بسیاری را صرف کنید در غیر این صورت تمام تلاش های شما در این راه به شکست منتهی خواهد شد.

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

کار اصولی چیست ؟

طراحی یک سایت مناسب و ارتباط آن با شبکه های اجتماعی

شما با طراحی سایت مناسب با کسب و کار خود می توانید علاوه بر ثبت برند خود زیر ساخت های لازم را جهت مدیریت مشتریان فراهم کنید و امکانات مختلفی را جهت فروش کالا و خدمات خود ارائه کنید .

قابلیت اطمینان و امکان تشخیص اصالت سایت نیز بسیار بالاتر از شبکه های اجتماعی خواهد بود. وب سایت های مختلف با دریافت نماد اعتماد الکترونیک می توانند اعتماد مشتریان خود را بیش از پبش جلب نمایند .

یک سایت پایداری بسیار بالایی خواهد داشت و عموماً تا زمانی که شما مایل به فعالیت در این حوزه باشید می توانید براحتی فعالیت خود را ادامه داده و حتی ان را گسترش دهید . زیرساخت های یک وب سایت کامل این امکان را در اختیار شما قرار خواهد داد تا براحتی کسب و کار خود را گسترش داده و خدمات متفاوت تری ارائه نمایید.

حال که جای پای خود را محکم کرده و از خطرات تکیه محض بر روی شبکه های اجتماعی دور شدید وقت آن است که از شبکه های اجتماعی برای پیشبرد اهداف خود استفاده کنید . کافیست حساب کاربری با نام برند خود (نام سایت) ایجاد کنید و با ثبت لینک سایت خود در این شبکه ها علاوه بر هدایت مشتریان به سایت ، سئو سایت خود را نیز بهبود بخشید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag