Skip links

۴فرمول موفق در پیام بازاریابی

تجربه ثابت نموده که روراست بودن با مشتری باعث ماندگاری در بازار و اقتصاد کشور می شود . و این بهترین راهکار و سرلوحه کار یک بازاریاب موفق در جامعه اقتصادی می باشد.

اکنون در دهه ای زندگی می کنیم که همه شرکتها از لحاظ تبلیغات و بازاریابی و هزینه نمودن بسیار زیاد در صف اول قرار گرفته اند که این مهم باعث ضربه زدن به شرکتهای نوپا و جدید الورود شده است هرگز در طول تاریخ ،رسیدن شمار زیادی از مردم به اهدافشان امکان پذیر نبوده است و فرد یا سازمانی در صورتی می تواند به هدفش برسد که ماهها و شاید سالها تلاش و سعی کند وظیفه یک بازاریاب این است به بهترین نحوه کمک کند تا بار زیاد فشار برشرکت یا سازمان کم شود.در کشور ما همه می خواهند تا حد امکان سریعتر و آسانتر به راحتی ، شادی ، ثروت ، پیشرفت و اعتبار برسند . و در کنار همین بسیاری افراد و سازمان ها ، راهکارهای فریبندی ، تکنیک های خاص ، استراتژی های محرمانه (با کمترین تلاش ) به موفقیت را می کند.

article_image_one_91.jpg

امروزه پیام اصلی برای هر سازمان خدماتی ، اقتصادی و تجاری تلاش و کوشش برای دگرگونی در کلیه زمینه های کاری اعم از ارائه کالاو خدمات روش های جمع آوری و توزیع سیستم حمل و نقل و بالا بردن سطح احترام به مشتریان یا مشتری مداری است و نهایتا بازاریابی اساس حرکت هر سازمان خدماتی ، اقتصادی و تجاری می باشد.
فرد و جامعه به منظور رفع نیازمندی های خود هر روزه در مقابل دادو ستد و مبادله کالا ها و خدمات قرار می گیرد به سبب این فعل و انفعالات رشته های بازاریاب در میان پدیده های اقتصادی از اهمیت خاصی بر خوردار شده است زیرا اجزاء متشکل آن همبستگی نزدیکی با زندگی روزمره افراد دارد چون به هر طریق شخص مایحتاج زندگی خود را از بازار خریداری می نماید و خود فروشنده یا عرضه کننده خدمتی است و بازار و عوامل آن همواره در تماس دائم می باشد.به دلیل چنین همبستگی و ارتباطی شناخت مسائل و مفاهیم بازاریابی و مدیریت صحیح آن در این بازار پر تلاطم و رقابتی مورد توجه تمامی عرضه کنندگان قرار گرفته است .پس بازاریابی رساندن پیام مناسب از طریق رسانه مناسب به مخاطب مناسب می باشد مهمترین کار بازاریابی تهیه پیام مناسب برای انتشار است و برای موفقیت در این امر مهم باید برای تهیه پیام گیرا و مناسب نهایت دقت را داشت.هدف اصلی بازاریاب جلب توجه علاقه مندان و آسان کردن و فرایند جمع آوری اطلاعات برای مشتریان و کم کردن ریسک خرید می باشد که در این صورت باعث افزایش سریع فروش و برند سازی و معروفیت بیشتری می شود.

فرمول نوین موفقیت در پیام بازاریابی:

جذب :به مخاطب قولهایی را بدهید که با خواندن کامل متن بدست خواهد آورد که محصول بدون مشکل و با کارایی بسیار زیاد و حتی برتر از برندهای مشابه را به ایشان عرضه می کنید .اعتمادش را به خود جلب نمایید .

دادن اطلاعات :مخاطب برای تصمیم گیری نهایی نیاز به اطلاعات کافی دارد این اطلاعات را در اختیار او قرار دهید –اگر اطلاعات واقعی و بدون عیب و نقص و با کالای شما برابری نماید مطمئن باشید که مخاطب مشتری همیشگی شما می باشد اما اگر اطلاعات غیر واقعی باشد مخاطبتان مدت کوتاهی همراه شرکت شما می باشد و این مخرب ترین روش برای تخریب خود شما و شرکت در بازار می باشد.

وقفه:پیام شما باید به ناگاه توجه مخاطب را به خود جلب کند و برای اینکارباید با مخاطب کاملا آشنا باشید تا بتوان سریع راه ورود و با پرو بال دادن به محصول خود در گیرنده وقفه ای کوتاه به وجود بیاورد

پیشنهاد:به مشتری پیشنهادی بدهید که بدون ریسک بتواند به گام بعدی خرید برود.
در بازاریابی هیچ وقت از روشهای شرکتهای دیگر استفاده ننماییم چون قبلا این روش استفاده شده است و همین مساله باعث شکست بازاریاب یا نا امید شدن آن خواهد شد ، این روش بازاریابی را بازاریابان تازه کار و کم تجربه همیشه انجام خواهند داد و به این فکرند که می توانند با انجام این کار موفقیت ۱ شبه را بدست آورد.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag