Skip links

دو بعد مهم در بازاریابی گردشگری

در بازاریابی گردشگری ، بازاریاب باید دو بعد را در نظر داشته باشد در وهله اول رضایت ساکنان محلی از کسب سود از جریان گردشگری و در بعد دوم حاصل شدن رضایت از تجربه گردشگری ، از سوی بازدیدکنندگان می باشد.استراتژی هایی که بوسیله تورگردان استفاده می شود برای ارتباط داشتن با عموم است و بر روی ماهیت خدمات تأکید می کند . بنابراین هر دو نوع هم فرآیند بازاریابی و هم مشتری به صورت متفاوتی در گردشگری عمل می کنند.

برای توسعه ی یک برنامه ی بازاریابی موفق ،شما باید مشتریان هدف خود را بشناسید. با این آگاهی شما قادر خواهید بود فروش خود را افزایش داده و سودتان را بهبود بخشید.با رسیدن تعداد توریست ها به یک میلیارد در سال در اقصی نقاط جهان و رشدی که انتظار میرود همچنان افزایش یابد، فرصت ها در صنعت گردشگری بی پایان هستند. با این حال در بسیاری از مقصد ها کسب و کار گردشگری همراه با موفقیت نیست.چرا مقصد های بسیاری در تلاش برای بدست آوردن گردشگران در آب و هوای مناسب برای گردشگری هستند؟

article_image_one_200.jpg

یک بازاریاب برای اینکه در فرایند بازاریابی خود در حیطه گردشگری موفق عمل کند باید رفتار مصرف کنندگان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و انگیزه های آنان را در نظر بگیرد تا محصولاتی را متناسب با علائق و خواسته آنها ارائه دهد که این موضوع رضایت مصرف کننده را نیز به دنبال دارد.بازاریابی یک بخش عمده ای از حلال مشکلات است، اما آن همچنان یک بخش جدا ناپذیر از راه حل است.امروزه مسافران عملاً می توانند مقصد سفرشان را در یک چشم به هم زدن انتخاب کنند، برقراری ارتباط با جزایر دور دست در حالی که در حال رفتن به محل کارشان هستند و برنامه ریزی سفر یا ماجراجویی های سفارشی که به سادگی هر چه تمام تر میتوان با سیستم عامل های آنلاین این کار را انجام داد.با شکست در ارتباط و به دست آوردن این مخاطبان مجازی، تعداد زیادی از شرکت های توریستی در حال مبارزه با مشکل بزرگی هستند بنابراین بازاریابی تان را متوقف کنید، بازاریابی با یک هدف مشخص را برای خودتان آغاز کنید. بدون ترکیب درستی از استراتژی های بازاریابی گردشگری، ابزار و فن آوری یا تکنولوژی، سفر کاری شما با بدست آوردن مشتریان بالقوه همراه نخواهد بود و حتی مهم تر از همه، آن مشتریان بالقوه هم قادر به پیدا کردن شما نخواهند بود. یک کسب و کار توریستی موفق نیاز به یک نام تجاری دارد که با هدف های تجاری اش همسان باشد، محتوایی که در امر ایجاد مشتریان بالقوه موفق عمل کند و در سطحی از سرویس دهی قرار دارد که به نیازهای مشتریانش گوش فرا می دهد، البته این مسئله مشخص است که مشکل اصلی اکثر کاربران محدودیت بودجه است.
بازاریابی داخلی در مقایسه با بازاریابی خارجی ( اعم از پرداخت هزینه برای تبلیغات آنلاین یا ایمیل های مستقیم) براساس درک از ساختن کسب و کاری آسان برای شما در جهت پیدا کردن و جذب مشتریان به وب سایت تان آن هم از طریق محتوا های جذب کننده و الهام بخش است.
تیم کارشناس های موفق ما می توانند شما را از طریق نام تجاری و فرایند طراحی، پیشرفت و مدیریت وب سایت تان کمک کنند، کمپین های رسانه اجتماعی خود را ساخته و راه بیندازید و با ارائه ی پیش بینی و گزارش در بازگشت از سرمایه گذاری برای استراتژی بازاریابی توریستی خودتان استفاده کنید.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag