Skip links

۴ راهکار کلیدی برای موفقیت در بازاریابی

هرچه عرضه بهتری به مشتریان خود داشته باشید، موفقیت تان در تجارت و فروش، عظیم تر خواهد بود. چهار تکنیک بازاریابی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها با محصولات یا خدمات خود، به بازار خود دست یابید. از این ها برای بازاریابی محصولات خود استفاده کنید که بهتر از رقابت است. از این تکنیک ها استفاده کنید تا از رقبای خود پیشی بگیرید.

۱- کاربردی بودن و فایده را به محصول خود بیفزایید

اولین تکنیک بازاریابی که می توانید برای پیشی گرفتن در رقابت از آن استفاده کنید، کاربردی و مفیدکردن محصول و برآوردن نیازهای مشتریان برای رسیدن به نتیجه ای خاص است. این مستلزم این است که شما چیزی به آن ها عرضه کنید که نیاز دارند و می توانند برای رسیدن به اهداف دیگر از آن استفاده کنند. به بازار امروز خود بنگرید. مشتریان کنونی و احتمالی شما در ماه ها و سال های آینده چه چیزی نیاز خواهند داشت و برای چه چیزی پول خواهند پرداخت. رویکرد شما برای تقاضای مشتری در بازار چیست؟ اگر می توانید به این پرسش پاسخی دقیق بدهید، می توانید در رقابت هم جهشی داشته باشید که حتی قبل از پیدایش بازاری جدید، بر آن تسلط یابید.

article_image_one_507.jpg

۲- قیمت گذاری خود را تغییر دهید

رویکرد دوم به فروش و بازاریابی، تغییر قیمت گذاری تان است. با بردن کالا وخدمات خود به سطح قیمت مشتریان تان می توانید بازارهای جدیدی را به روی خودبگشایید که امروز وجود ندارند. چگونه می توانید بر محصولات یا خدمات خود قیمت بگذارید به طوری که بیشتر مشتریان استطاعت خرید آن را داشته باشند. بسیاری از شرکت ها توانستند با تمرکز بر رساندن قیمت های خود به سطح استطاعت مشتریان، رهبری بازار را به دست بگیرند. چیزی که ما یافته ایم این است که هرچه سهم بازارتان بزرگ تر و هزینه تولید پایین تر باشد، قیمتی که از مشتری می گیرید پایین تر است.

۳- بر مزایای مهم محصول خود برای مشتری تاکید کنید

سومین استراتژی فروش و بازاریابی سازگاری اجتماعی و اقتصادی با واقعیت زندگی مشتری ست. هدف نهایی طرح بازاریابی شما این است که فروش را امری غیر لازم نشان دهید. اما این هدف به ندرت به دست می آید. تقریبا همیشه باید محصول را به مشتری نهایی فروخت. همان گونه که از آن بر می آید، هر محصول «مزایایی مهم» دارد که دلیل اصلی خرید مشتری ست. همچنین هر محصول یا خدمات «ترسی مهم» برمی انگیزد که چیزی ست که مشتری را از خرید محصول یا خدمات در نگاه اول باز می دارد. مشتریان از خطرکردن می ترسند. آن ها می ترسند هزینه بسیار زیادی بپردازند، محصول نادرست را خریداری کنند، پول شان را از دست بدهند و درگیر چیزی شوند که برای هدف شان مناسب نیست. این دلیل اصلی عقب نشینی دوراندیشان با صلاحیت از خرید هر محصول یا خدمات با هر قیمتی ست.

وقتی که می توانید بر مزایای مهم و ارزش افزوده منحصر به فردی که مشتری با خرید محصول یا خدمات شما دریافت می کند، تاکید کنید و همزمان ترس اصلی او را از بین ببرید، بازار بزرگی را روی آنچه که می فروشید باز می کنید. مزایای مهمی که انگیزه خرید مشتریان تان می شوند کدامند؟ اگر انواع مختلفی از مشتری دارید، مزایای مهمی که هریک از این انواع مختلف مشتری را ترغیب به خرید می کنند کدامند؟ ترس اصلی که باعث عقب نشینی مشتریان احتمالی از خرید محصول یا خدمات شما می شوند، کدامند؟ برای تاکید بر مزایا و جذاب ترکردن آن چه کاری می توانید انجام دهید و همزمان ترسی را که باعث تردید مشتری می شود، کوچک تر یا حذف کنید؟

۴- ارزش واقعی محصول خود را به مشتری عرضه کنید

چهارمین رویکرد طرح بازاریابی برای شما عرضه «ارزش واقعی» به مشتری ست. ارزش واقعی که تنها با کار نزدیک با مشتریان قابل شناسایی ست. چه چیزی ارزش واقعی را به مشتریان می نمایاند؟ عرضه کالا و خدمات خود را به چه شکلی سازماندهی می کنید که برای مشتریان خرید از شما راحت تر از خرید از رقیبان تان باشد؟

نتیجه :

همیشه برسر محصولات و خدمات رقابت هست. وظیفه شما این است که در بازی و در رقابت پیشی بگیرید. با پیروی از این نکات و گوش فرادادن به نیازهای مشتریان می آموزید که همیشه
بالاترین باشید

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag