Skip links

BEHAVIOR و نقش آن در افزایش سئوی وب سایت

BEHAVIOR و نقش آن در افزایش سئوی وب سایت

Behaviour
Behavior در واقع به این معنا می باشد که کاربران وب سایت وقتی وارد سایت شما می شوند چه رفتار و عکس العملی نسبت به  سایت شما از خود بروز می دهند.

Overview
در این بخش توضیحات کلی را مطرح می کند که شامل Pageviews، Avg. Time on Page و Bounce Rate است که قبلا درباره آن توضیح داده شده است. همچنین درصد ورود کاربران به صفحات مختلف سایت شما را نمایش می دهد یا به عبارتی پر بازدیدترین صفحات سایت شما را به صورت urlpad نشان می دهد.
در بالای نمودار گزینه pageviews می توان چند متریک را با هم compare  کرد.

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ

Behavior Flow

در این قسمت نقشه ی مسیری را که کاربران در سایت شما طی می کنند را می توان مشاهده کرد.

Site content

All page: همانطور که مشاهده می کنید آمار بازدیدکنندگان سایت، و میزان Bounce Rate سایت را نشان می دهد که در صورت پایین بودن Bounce Rate آن را افزایش دهیم.

گروه تبلیغاتی آسان وب طراحی سایت - ریپورتاژ - سئو و پشتیبانی - فوتوشاپ


landing-pages: در این قسمت توضیحات جزئی تر درباره صفحات سایت نمایش داده می شود. که می توانید هر صفحه سایت خود را آنالیز کنید. 

exit-pages: این قسمت به شما نشان می دهد که کدام صفحه exit بالایی دارد و نشان دهنده این موضوع می تواند باشد که مطلب یا طرح آن صفحه برای کاربران جذاب نمی باشد

site-speed

-این قسمت سرعت سایت را بررسی می کند و نکته قابل توجه این که برای بررسی سرعت سایت همه ماربران را در نظر نمی گیرد بلکه میانگینی از کاربران را محاسبه می کند.

-در قسمت browser نشان می دهد که کدام مرورگر سرعت load بالایی دارد.

-در قسمت page نشان می دهد که کدام صفحه دیرتر load می شود  تا بتوان آن صفحه را بهینه کرد.

site-search
 این بخش ممکن است برای شما اهمیت زیادی داشته باشد. به عنوان مثال در سایت شما یک سرچ بار است که کاربران می توانند اطلاعات مورد نیاز خورد را سرچ کنند این موضوع به شما کمک می کند که متوجه شوید که کاربران شما در جستجوی چه موضوعاتی هستند و نشان می دهد که کاربران از سایت شما چه چیزی می خواهند.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag