Skip links

نرم‌افزار Dynamics ERP مایکروسافت ارتقاء یافت

نرم‌افزار Dynamics ERP مایکروسافت ارتقاء یافت

 این نسخه از نرم‌افزار جدید مایکروسافت با نام Microsoft Dynamics AX۶ شناخته می‌شود و به گفته کارشناسان نیاز به استفاده از کدهای قابل تغییر برای شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزار را کم می‌کند. نسخه جدید این نرم‌افزار به گونه‌ای ساخته شده است که با دیگر ابزارهای مایکروسافت از جمله SQL Server و Microsoft Office سازگاری بیشتری دارد.  

هدف اصلی از ارائه این نرم‌افزار افزایش همکاری‌ها با شرکت‌های خصوصی نرم‌افزاری(ISV) است تا بتوانند راهکارهای خود برای Dynamics را با سرعت بیشتر و کیفیت بالاتر تولید کنند. هم‌اکنون بیش از ۱۰۰ شرکت خصوصی نرم‌افزار در حال آزمایش نرم‌افزار Dynamics AX ۶ هستند که در کنار آن‌ها تعداد زیادی از کارشناسان و متخصصان نرم‌افزاری نیز روی این محصول تحقیق و بررسی می‌کنند.

 دوگ کِنِدی، مدیر مرکز Dynamics Partners در شرکت مایکروسافت در این خصوص گفت: «تعداد زیادی از شرکت‌های خصوصی نرم‌افزاری که هم‌اکنون با ما همکاری می‌کنند، راهکار‌های نرم‌افزاری خود را دارند و در بیشتر مواقع یک پلتفورم واحد را برای خود تولید می‌کنند. ما با عرضه نسخه جدید نرم‌افزار خود شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا امکان سازگاری تمامی این پلتفورم‌ها با نرم‌افزارDynamics فراهم شود». طراحی سایت- طراحی وب منبع:ایتنا 

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag