Skip links

طراحی سایت ارزان|طراحی سایت حرفه ای

برای بالا بردن چشمگیر تعداد بازدید با استفاده از مقالات، مراحل زیر را دنبال کنید

۱- تعیین اهداف خود
وقتی که صاحبان تجارت‌های کوچک می‌خواهند بلافاصله بازاریابی مقاله‌ای را به فروش محصول تبدیل کنند، می‌توانند به راحتی لیست وسیعی را برای فروش‌های آتی به وجود ‌آورند.
اگر هنوز محصولی برای فروش ندارید باز هم می‌توانید به وسیله ایجاد یک لیست و پیشنهاد خدمات مشاوره‌ای، یک سری حق اشتراک بر اساس تخصص‌تان یا نتیجه دانش دیگران و از طریق بازاریابی مقاله‌ای ارائه کنید.

می‌توان گفت که بازاریابی مقاله‌ای بدون توجه به شیوه کسب و کار شما ، حتی اگر به صرف ایجاد علاقه برای عضویت در یک گروه یا کلوپ سرگرمی (به صورت آنلاین یا آفلاین) باشد، باز هم نتیجه بخش است.

۲-ساخت وب سایتی که محصول یا خدمات شما را به فروش برساند
بهترین کاربرد بازاریابی مقاله‌ای جذب مشتریان بالقوه به وب سایت خود برای کسب اطلاعات بیشتر است که این اطلاعات به صورت یک گزارش رایگان، یک دوره آموزشی کوتاه مدت، یک صفحه اطلاعات، یک فهرست یا دیگر موارد رایگان، خواننده مقالات را به خریدار تبدیل می‌کند. بازاریابی مقاله‌ای یک روش دو مرحله‌ای کلاسیک است.

اما شما بایستی بازاریابی مقاله‌ای و اطلاعات رایگان را در کنار عبارات جذاب و متقاعدکننده فروش در یک وب سایت قرار دهید که خوانندگان را برای خرید متقاعد کند. لینک صفحات فروش خود را در صفحات اطلاعات رایگان خود قرار دهید که خوانندگان بتوانند بر روی آن کلیک کنند و خرید خود را انجام دهند.
به این صورت است که در نهایت، مقالات تبدیل به درآمد می‌شوند.

۳- یک لیست کوتاه از عناوین مورد نظرتان، تهیه کنید
اگر بیش از چند ماه است که کسب و کار خود را راه‌اندازی کرده‌اید، توانایی این را دارید که در حرفه خود متخصص باشید. در واقع بیشتر از چیزی که تصورش را می‌کنید می‌دانید!
برای شروع و توسعه مقاله‌های تخصصی‌تان، به مشتریان و مراجعین خود به خوبی توجه کنید.

  • چالش‌ها، فرصت‌ها و علایق آنها چیست؟
  • چه مسائل و مشکلاتی باعث اضطراب و نگرانی‌های آنها می‌شود؟
  • به چه چیزهایی پاسخ می دهند؟

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag