Skip links

طراحی سایت داینامیک – تفاوت های سایت استاتیک با داینامیک

طراحی سایت معمولا به دو شکل  استاتیک و یا به صورت داینامیک هستند . حال در این جا چه فرقی بین این نوع از سایت ها است؟

سایتی که به صورت استاتیک طراحی می شوند ، وب سایتی است که طراحی آن بسیار ساده و با HTML طراحی می شود. در این نوع سایت شما می توانید بدون مشکل و دانش فنی خاصی در زمینه ی طراحی سایت، صفحات سایت خود را بروز نمائید.

بیشتر سایت های استاتیک بعد از طراحی، خیلی کم دچار تغییر در محتوا می شوند و در واقع به این معنی است که این گونه سایت ها بصورت ثابت می ماند ولی محتوای آن را از جمله متن، تصویرهای موجود در سایت و … را می توان تغییر داد. سایت داینامیک که همان سایت پویا می باشد،وب سایت های داینامیک، سایت هایی هستند که توسط یک نرم افزار ،محتوای سایت را کنترل می کنند. مزیت این نوع وب سایت ها این است که شما برای بروز کردن محتوای سایت خود بدون هیچ مشکلی میتوانید انجام دهید و به راحتی محتوای خود را با این نرم افزار تغییر دهید.
وب سایت داینامیک توسط نرم افزار مدیریت محتوا ایجاد می شود.

مزایای این کار توسط گروه طراحی سایت رایان دارای ویژگی های متفاوتی می باشد:

امنیت :

امروزه در دنیای مجازی، افراد و نرم افزار های بسیاری سعی در تخریب، آلوده کردن، کپی برداری اطلاعات شخصی و … می نمایند که باعث ایجاد خسارت های بسیاری می شود. گروه شرکت رایان، هسته ی اصلی و تمامی قسمت ها را به گونه ای طراحی کرده است که فقط از طریق خود نرم افزار قابل اجراست و این امر باعث بسته شدن تمامی حفره های امنیتی شده است. صفحه ورود مدیریت نیز از ویژگی های امنیتی ویژه ای برخوردار می باشد. همچنین با طراحی بخشی به نام بروزرسانی در سیستم مدیریت، بخشی برای باگها و رفع خطاهای سیستم در آینده و پس از راه اندازی وب سایت طراحی نموده است.

مدیریت آسان و کاربر پسند در طراحی سایت :

شرکت طراحی سایت اسان وب، سایت ها را طوری طراحی شده است که مدیر وب سایت بدون نیاز به داشتن دانش برنامه نویسی، می تواند بصورت حرفه ای و در محیطی کاربر پسند ، به راحتی وب سایت خود را مدیریت نماید.

ماژولار بودن در طراحی سایت:

بعضی وقتا  لازم است سیستم خود را به امکانات جدید و یا اختصاصی ارتقاء دهید. مثلا می توانید سیستم خود را به  سیستم پیامک، گالری ها و … متصل و ارتقاء دهید، همچنین می توانید ماژول های اختصاصی خود را سفارش دهید تا عملیات مورد نظر خود را در وب سایت راه اندازی نمایید.

پوسته حرفه ای در طراحی سایت:

شما می توانید پوسته و ظاهر بسیار زیبا، حرفه ای و … داشته باشید و همچنین امکان ویرایش کدها و فایل های پوسته نیز می باشد.


شما کاربران مدیریت سایت می توانید اطلاعات وب سایت را در هر زمان و مکان بدون دخالت طراح سایت یا برنامه نویس به راحتی تغییر دهید. در صورتیکه برای تغییر محتوا یا اطلاعات وب سایت شما داینامیک باشد ،در صورتیکه سایت شما استاتیک است، تغییر اطلاعات تنها توسط طراحان و برنامه نویسان وب و اغلب با پرداخت هزینه مجدد انجام پذیر است. 
از سوی دیگر برنامه نویسان و طراحان سایت در سایت های استاتیک با مشکل بروز رسانی مواجه هستند و پیشنهاد اغلب توسعه دهندگان وب این است که اگر به فکر توسعه و ارتقاء وب سایت هستید به فکر طراحی سایت های داینامیک باشید . سایت شرکت های متوسط و بزرگ که به صورت پیاپی در طول روز،هفته و یا ماه ها به روز می شوند حتما باید از سیستم مدیریت محتوا بهره مند باشد.
نکته ی آخری که باید در این جا یادآور شویم، این است که در سیستم مدیریت محتوای شرکت رایان، شما امکان کنترل پنل (بخش مدیریتی) سایت خود دارا می باشید. این پنل شامل : اعمال تنظیمات، ایجاد، ویرایش و به روز رسانی اطلاعات است در صورتیکه این امکان درسایت های استاتیک وجود ندارد.

Leave a comment

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.
خانه
فروشگاه
مقالات
جست و جو
Explore
Drag